Ik heb mijn vorige cyclus tarwekiemolie genomen (wordt vaak samen met teunisbloemolie gebruikt), daarvan kan ik enkel zeggen dat ik het idee had dat mijn eisprong later was en dat mijn luteale fase langer werd, waardoor dus ook een langere cyclus... Deze ronde heb ik hem niet meer genomen!
Zo, wat begint die lijst roze zeg! Hopelijk wordt die trend mooi verder gezet, alhoewel ik nu wel een beetje faalangst lijk te krijgen... Stressen!
Ja bij mij is het nu ook iets witter, maar nog steeds rekbaar (draden) maar wel dikkig en lijkt een beetje op een vliesje soms. Oh wat zal je man opkijken straks!!!
Ja ik zie hem, spannend joh!! En 1x seks is genoeg soms hè, net mazzel!!! Hopelijk loopt hij mooi op. Nu durf ik bijna niet meer hoor nu ik al dat roze voorbij zie komen! Natuurlijk ben ik heel blij voor jullie!
Hihi dat geeft hoop dat het dus toch met 1 keer raak kan zijn. Laten we hopen dat hier ook het geval is ☺️
♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (7) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje fien2808, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje 2: (7) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Maaike, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje 3: (9) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (7) Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Goldsword, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 5: (4) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje 6 : (5) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje 7: (4) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje * Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 8: (3) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje Datumloos: (3) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 50 Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hey iedereen... Sommigen kennen me misschien nog uit de andere NOD-topics. Heb wegens een verhuis en enkele emotionele dieptepunten twee maanden "out of babymaking business" geweest. Deze maand er ook niet mee bezig geweest, maar ik weet het niet goed... 5 dagen geleden was ik jarig en toeval wil dat we zo rond die periode ook er-rug goed geklust hebben. Gewoon, voor de lol uiteraard. Het gaat nu pas terug wat beter met me en dat uit zich ook tussen de lakens. Nu voelde ik me gisteren echt niet fit, er klopte iets niet. Plots schoot de gedachte door m'n hoofd: "euhm... wanneer zou mijn vruchtbare periode geweest zijn?" Even snel mijn apps gecheckt en BAM, knal voor-op- en na die periode. Vanmorgen opnieuw zowat groggy opgestaan. Ik herinnerde me dat ik ooit gelezen had dat je soms HCG kunt opsporen met een ovulatietest. Niet altijd, maar het kàn een indicatie geven. En aangezien ik er net 1 over had... Getest met 2e plas van de dag. Conclusie: waar een LH-test bij mij echt wel compleet blanco geeft als ie negatief is, geeft ie nu wel positief. Niet knallend, maar dat doet hij nooit volledig bij mij (heb enkele maanden intensief ovulatietesten gebruikt). Ohja, voor de volledigheid: NOD is wss 1 juni, nu 5 dagen voor NOD. Dus bij deze... Mij toch nog maar eens op het lijstje gezet. You never know... Binnenkort maar eens de daarvoor bedoelde test gebruiken...
Spannend fien!! Ohh lieflief ik zie hem hoor!! (Voorzichtig) gefeliciteerd!!! En suusD, bij jou wat minder duidelijk, maar zie hem zonder te turen!!! Ook voor jou (voorzichtig) gefeliciteerd! Woehoeee, op naar nog meer roze, dames!
@ lief lief, voorzichtig gefeliciteerd @ suusD ik zie ook een 2de streepje. Hier vandaag 10 dpo, deze morgen bij naar het toilet gaan bruine afscheiding bij het afvegen. De rest van de dag er niet echt meer iets van gezien. Nog altijd kraampjes alsof mijn ongesteldheid eraan komt maar het niet door wil zetten, raar heb ik nog niet gehad op 10 dpo. Borsten zijn nog steeds gevoelig en ben vandaag ongelooflijk moe en heb toch goed geslapen afgelopen nacht. Hoop dat tekens van een innesteling zijn
Gefeliciteerd aan de dames op roze! Begin hier beetje bang te worden voor teleurstelling. Vandaag al heel de dag niet echt lekker. Misselijk, verkouden en mijn buik doet ook raar. Met vlage kramp en dan is het weer in een keer weg. Al heel de dag warm. Net temp ook 37.8. Wil me er juist niet teveel mee bezig houden maar dat gaat me nog niet zo goed af. Ben zo bang dat ik het mezelf aanpraat omdat ik het zo graag wil. Gun het jullie zo maar juist doordat er aantal pp roze staan voelt het steeds meer als bevestiging dat hier niet raak is. Vraag me niet waarom. Gewoon een gevoel. Schuif vandaag maar weer onder de baaldag! 😔
Ik doe 'gezellig' met je mee, Mariposa! Ik denk nu ook dat mijn menstruatie eerder zal doorbreken, al blijft het het vreemd dat ik een klein drupje rood bloed had. Inmiddels durf ik er niet meer op te hopen. Was even in de stad, overal kinderwagens... Zit dus nu ook flink te balen. Zou er toch ook graag minder mee bezig willen zijn, maar ja hoe doe je dat?
Mariposa, ik heb ook een baaldag.. voel me ook nog zoooooo ver van nod. Heb ook nog twijfels over mijn ei.. heb wel positieve ovulatietest en mijn temperatuur is ook omhoog gegasn maar het matcht niet helemaal.. ovulatie ergens tussen 3/4 dagen dat het kan schelen.. Ik kan nu tussen 6 en 3 dpo zijn denk. Ik hoop natuurlijk 6 maar denk 3 of 4.. pffffff Fijn om hier lekker te kunnen zeuren!
Een dikke knuf voor jullie dames! Ik heb ook 2 juni nod. Weet dit vrijwel zeker omdat ik de 18e mijn eisprong gehad heb denk ik aangezien mijn temp vanaf 20e in een keer omhoog ging. Hoop van harte dat mijn menstruatie weg blijft en heb ook nog niet echt gevoel dat het er aan zit te komen maar toch. Die verkoudheid helpt ook niet mee en ben moe! Ik heb mijn deken van boven gehaald en heb me op de bank genesteld met mijn iPad. Vandaag is verder afgeschreven...
Ik zie 'm ook hoor Suus, heel licht, maar wel te zien. Hoeveel dpo ben je nu? En andere dames...houd moed! het is nog geen NOD dus kan nog alle kanten op!
Gefeliciteerd meiden! Ik begrijp het gevoel wel dat het voor de anderen hierdoor meer voelt alsof het niet raak is. Ik voel dat ook, maar toch begint hier weer mn lichaam raar te doen. Of mn lichaam bereidt een menstruatie voor, dat kan ook. Buik krampjes zijn er weer, rugpijn, en ben zo ontzettend moe. Maar totaal geen afscheiding dus dat is misschien een teken dat het niet raak is maar ongesteld word. Zot inmiddels ook pas op 7 dpo en nod is 3 juni pas. Veel te vroeg nog tijd kruipt echt voorbij