Wat herkenbaar dat kopen van die spulletjes. Nu is het hier inmiddels meer een commode vol maar dat komt ook omdat mijn vriend al een dochter heeft en we daar al de praktische dingen van hebben overgehouden. Maar ja, een voordeel... Ik kan me helemaal uitleven aan leuken dingen tegen de tijd dat zover is aangezien we al veel hebben ☺️ Komen de kosten niet allemaal in een keer.
Hier vandaag ook tranen. Ben normaal niet zo gevoelig, maar het lukte niet ze binnen te houden. Ik ben wat te zwaar en ben heel gezond aan het leven en ik sport veel en vandaag moest ik een nieuwe broek en moest een maat groter dan ik gewend was. Dat was slikken want ik doe alles naar mijn idee goed. Ik wil een gezond lichaam waar een gezond kindje in kan groeien en soms ben ik bang dat ik niet zwanger kan raken door mn gewicht. Dus ik heb de knoop doorgehakt vandaag en contact opgenomen met "camebridge". Mn buuf is al 25 kg afgevallen daarmee en haar man sinds 2 weken ook al 7 kg. Heb gevraagd of het kwaad kan als je een kinderwens hebt en ze zei van niet en ze zei dat als je weet dat je zwanger bent dat ze je helpen alleen het gewicht aan te komen dat noodzaak is voor de baby en niet meer dan dat. Dus fingers crossed meiden. Ik ga afvallen ik heb een afspraak voor morgen en mag hopelijk direct starten! Op naar een gezond lijf en een gezonde groei omgeving voor onze baby!!
Het is echt een tuurtest hoor hihi, vooral op foto.. In het echt is het strwepje wat duidelijker, maar op de foto nauwelijks zichtbaar. Morgen met ochtendurine testen! En als ik bij de laptoo kom zet ik de fotos online!
Spannend coekie!!! Ben erg benieuwd. Wat mij trouwens is opgevallen (sorry,beetje vies praatje) is dat ik de laatste 2 keer na de seks licht roze/bruine afscheiding heb Als ik op de wc zit om uit te plassen komt er niks roze uit mijn vagina maar als ik vervolgens van voor naar achter tussen mijn billen veeg komt daar die roze afscheiding vandaan ( en nee we doen het niet anaal haha komen geen baby's van hè? ) Wat ik vermoed is dat het wel van mij afkomstig is en door de penetratie naar buiten wordt gewerkt zeg maar (nogmaals sorry voor de vieze praat) maar het zit me niet lekker en ik vraag me af of meerdere van jullie daar last van hebben gehad en wat het zou kunnen zijn. Een lichte contactbloeding misschien? Nu is mijn vriend niet zo heel groot geschapen en hij raakt ook niet mijn baarmoedermond tijdens het vrijen dus ik vraag me echt af wat het zou kunnen zijn Daarnaast net een blauw/paars stipje OP mij tepel ontdekt. Die zat er nog niet eerder.... Oh nog 4 nachtjes wachten om te testen!!
Lieve laurazoey, wat rot dat je je Zo druk maakt om je gewicht. Ook ik heb niet het ideale gewicht maar mijn gynaecoloog heeft me gerust weten te stellen; zolang je een regelmatige cyclus hebt, heb je dus ook bijna met zekerheid Een eisprong. Dit zou betekenen daf je gewicht dus niet de oorzaak is op zo'n moment. Gewicht speelt over algemeen pas een rol als je daardoor niet ongesteld zou worden. Ook adviseerde ze, om geen streng dieet te gaan volgen tijdens het zwanger raken en je zwangerschap en ze heeft zelfs de shakes afgeraden (toevallig dat ze deze benoemde) omdat je volgens haar je lichaam niet alle stoffen geeft die het nodig heeft. Daarnaast, en dit zeg jk niet om je te ontmoedigen, een vriendin van me heeft ook Cambridge dieet gedaan. Is 30'kilo afgevallen maar kwam daarna de kilo's ook gewoon weer aan. Ik zeg niet dat je het niet moet doen maar probeer je alleen te helpen en de informatie door te spelen die ik heb gekregen. Hoop dat je een besluit kunt nemen wat voor jou goed voelt.
Dankjewel voor je reactie. Ik heb inderdaad wel een eisprong, maar nen wel echt een stuk te zwaar. Ik weet dat er een kans is dat je weer terug aankomt, maar mijn lichaam is nu echt niet gezond. Mocht ik deze ronde zwanger zijn dan is het niet anders maar anders moet ik misschien even 2 maanden dit doen om een gezonder lichaam te krijgen. Ik las hier wel over dat de shakes echt niet kwalijk zijn omdat ze wel de juiste bouwstoffen hebben en er zit ook foliumzuur in. Op een van de pagina's vond ik dit: Cambridge in combinatie met zwangerschap: Als je zwanger wil worden belemmert het gebruik van Cambridge dieet producten dit niet. In de praktijk blijkt de kans op zwanger worden zelfs groter te zijn. Het is niet bekend of dit komt door een verandering in de hormonen balans of door dat men meer de focus heeft op het dieet dan op zwanger raken (geestelijk effect). Het zou ook een combinatie van beide kunnen zijn. Dus ik ga het wel echt doen. Mijn lichaam is nu ook echt niet klaar voor een kindje denk ik. Dan moet ik maar gewoo 2 maanden ee pauze inlassen nu kan het nog.
O dames, ik ben zo dom....ik zit pas op 6 dpo (met een beetje fantasie misschien 7 dpo) en vanmiddag had ik ineens zo sterk het gevoel dat het raak kon zijn dat ik een testje heb gedaan, met middagurine, gewoon veel gedronken (impulsieve actie, dom dom dom). Maar..ik zie dus een lichte tuurstreep (geen foto materiaal). Alleen nu had ik dat de ronde hiervoor (en daarvoor) ook. Volgens mij plas ik altijd streepjes haha. (Al heb ik het idee dat er de vorige ronde ook wel 'iets' was, wat met de innesteling is fout gegaan) Dus het zegt nog niks, maar heb toch hoop! domme domme ik!
Wat je ook besluit, er is geen goed of fout. En als je er voor jezelfde vrede mee hebt dat je eventueel een pauze inlast van 2 maanden dan is het sowieso goed toch 👍🏻 hoop dat het het resultaat gaat geven waar je naar streeft. Je bent iig nu al goed bezig door er bewust mee bezig te zijn om je toekomste wondertje een zo goed mogelijke start te geven. Dat wilde ik even gezegd hebben! X
Ja je leest er echt tegenstrijdige informatie over en daardoor was ik er echt een tegenstander van maar nu ik de buren er poaitief over hoor geef ik het wel een kans. Lezen van vreemden en horen uit betrouwbare bron zijn 2 verschillende dingen. Je leest vaker negatieve kanten omdat mensen sneller negatieve ervaringen delen. Ik ga het gewoon met haar overleggen en vraag haar om advies in mijn situatie
Jozefien ik hoop dat gelijk krijgt en het idd een dikke vette streep is over een paar dagen! Ik heb mezelf voorgenomen om niet te gaan testen tot dat mijn nod ruim voorbij is.. Dit betekend volgende week vrijdag pas denk ik. Mijn gevoel zegt toch dat niet raak is. Denk dat ik dan maar gewoon liever ongesteld word dan een negatieve test ☺️
Ik krijg nu opeens de drang om een ovulatietest te doen?? Heel raar, ik weet dat voor zwangerschapstest nog veel te vroeg is, en je leest wel is dat als het raak is je een positieve ovulatietest hebt.. Maar waar het nu opeens vandaan komt?? XD
Hoi Mariposa, Ik ga ook proberen het testen zo lang mogelijk uit te stellen. Misschien ook pas volgende week vrijdag. Dan zou ik mijn ongesteldheid zeker verwacht hebben. Negatieve testen zijn net een klap in het gezicht! Gelukkig volgende week een drukke week.. Alleen het weekend doorkomen! Heb jij al plannen voor het weekend om jezelf bezig te houden? Groetjes
Net een testje gedaan, verscheen vrij snel een streepje. Weet niet of jullie hem ook zien? Ben bang voor een indroger. Is van zwangerenkids.
Clarajilla, Ik denk dat je minstens een zichtbare streep op een zwangerschapstest zou moeten hebben voor je genoeg hcg hebt aangemaakt om op een ovulatie test ook een duidelijkere streep te krijgen! Op een ovulatietest is eigenlijk altijd een streep. Ik zou nog een paar daagjes (of een nachtje) wachten en dan een zwangerschapstest doen, denk dat je daar meer aan hebt!!
Dankjewel voor je reactie, Nicole. Wat denk jij? Indroger? Ik denk dat ik over 2 dagen eens een 2v5 ga doen. Wil mezelf niet teleur stellen. Mocht ik wel zwanger zijn, dan zou er ook al een duidelijke streep moeten staan dan. Bluh, onzekerheid.
Ik moet sowieso het weekend weer de avonden werken. Overdag wel vrij... Tot en met zondag kom ik mijn dagen dus wel door. Maandag en dinsdag vrij. Dinsdag zou ik ongesteld moeten worden dus dat wachten we eerst maar af. Daarna zie ik wel weer verder...