NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussion in 'NOD forum' started by lindaatje22, May 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Duidelijk te zien Coekie!

Hier niets te zien op mijn testje van vanmorgen. Heb het lijntje er gisteren in gehallucineerd denk ik. (Alhoewel vl 'm ook zag).
    Nu maar weer braaf wachten tot NOD als dat lukt :)

2. Coekie

Coekie Actief lid

Dec 8, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verwarrend Jozefien.. Die onzekerheid is zo naar..
    Hopelijk test je snel positief!

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Goede voornemens in de prullenbak :) week voor NOD toch getest, helaas negatief.
    View attachment 459082
    Hoe houden jullie het toch vol om niet te testen voor je nod :)
    Voel me ook niet echt anders dan anders, integendeel. vorige rondes na ei gespannen borsten en allerlei kwaaltjes, nu helemaal niks. Druk wordt het hier alleszins wel de komende dagen dus afleiding genoeg!
    Snel even bijlezen nu

4. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Helaas heb ik het talent om voortdurend lichte streepjes te plassen. Vorige ronde 1 donkerder streep, toen had ik echt even hoop. Mijn motto is dat lichte streepjes bij mij dus niets betekenen, maar gek genoeg kan ik het niet laten om vroeg te testen. Ook omdat mijn LF maar 10 dagen is, dus zondag al mijn NOD is. (Alhoewel ik weet dat je daardoor niet ineens 4 dagen eerder kan gaan testen ivm HCG opbouw)

5. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

Sep 27, 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ziet er goed uit Coekie!

Ik ga voorlopig nog niet testen. Op zn vroegst maandag maar hoop het eigenlijk tot vrijdag vol te houden!

6. Maaike55

Maaike55 Actief lid

Mar 17, 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kat80 een week van te voren zegt echt niks he ;)( maar dat weet je uiteraad zelf ook wel)
    Wie weet volgende week goed nieuws :)

Voor alle positieve testers! Gefeliciteerd! Lijst word al aardig mooi roze !!

Hier denk ik zaterdag toch maar testen . Afgelopen 3 maanden cyclus van 25 a 26 dagen. Nu voor eerst ovulatie testen gedaan en als ik van LF van 14 uitga dan zal nod dinsdag zijn. Maar weet mij LF dus (nog) niet.
    Ivm groot feest zaterdagavond toch maar even testje voor zekerheid. Wel nu al zo 2 a 3 dagen wat rommelende buik. Lijkt beetje op menstruatie krampjes.

Maar wat ik ook heb en nooit eerder gehad in wat steken links onderbuik ( eierstokken ?) vooral als ik bijv op stoel zat en dan "opeens" opsta. Niet altijd maar nu wel echt meerdere keren gehad .
    Maar verleden maand ook van alles gevoeld en dacht ja raak! Nou no way! Lichaam hield me voor de gek! Dus wil eigenlijk niet teveel afgaan op mijn "klachten "

Liefs maaike

7. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Pff 5 dpo en nu al ongeduldig. Klinkt bekend denk ik.....
    Maar ga niet eerder dan nod testen, 6 juni. 80% gaat voor nod alsnog mis en dat wil ik niet na mijn miskraam in januari en bbz in maart. Dus zal lastig worden maar wil mezelf niet verdriet doen.

Toch een gek iets. Als ik op mn borsten drukt spuit het uit mn tepel. Soms 3 drupjes soms een straaltje. Gebruik geen medicatie dus geen verklaring voor. Ook las ik dat je slijm stopt na de eisprong maar ook dat is er nog alleen stuk dikker en wit. Wil het niet als teken zien, maar valt wel op. Verder rommelende darmen en last van mn zij/onderrug en erg moe.

Ik weet zeker dat mijn ei is geweest dmv testen en tempen.
    Ach genoeg gezeurt ik moet mezelf niet gek maken en geduldig blijven.....

8. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Ow wauw die is al duidelijk. Hopen dat hij mooi zal oplopen.
    Hoeveel dpo ben je nu? Al een beetje proficiat

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Coekie: Ik zie ze ook allemaal, duimen maar!

@Kat: Een week voor nod is inderdaad nog erg vroeg om te testen... Voor hetzelfde geld test je over een weekje wel positief! De moed nog niet opgeven hoor!

Goh, door al die mooie testen die hier voorbij komen krijg ik ook weer zin om voor nod te testen... Toch maar proberen op mijn tanden te bijten ;)

@Mariposa, hou je ons op de hoogte over de resultaten van je onderzoek? Ik hoop met je mee op goed nieuws!

Aan alle dames die het nodig hebben; dikke knuffel! Hier twijfel ik er sterk aan of er iets gebeurd is in mijn lichaam... 't is nog vroeg, maar ik heb eerder het idee 'het zal wel weer niet'... Ben ik misschien ook wat minder teleurgesteld als ik volgende week ongesteld wordt. Duimen maar op goed nieuws voor deze lijst!

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames! Ik zag ineens deze topic en dacht jeeee er zijn meer die volgende week nod hebben! ik heb nod maandag maar moet me er echt van weerhouden om nu niet al te testen. Blijkt dat ik een korte LF heb, want vorige week woensdag/donderdag waarschijnlijk ei gehad (knaller van een ovulatietest woensdagochtend)...... het liefst wil ik dat het nu al maandag is en dat ik dan niet ongi wordt maar aan de andere kant vind ik het zo spannend.. al eerder idee gehad dat het zover was maar dan kwam ongi gewoon op nod..... pfff erg hoor deze dagen hihi

11. Willemientje

Willemientje Bekend lid

Apr 2, 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Jaaa coekie ik zie hem!!
    Ik had gisteren een heel lang bericht getypt viel opeens de site weg:(
    Geen zin om alles opnieuw te doen haha

Ik hoor inderdaad wel vaker negatieve dingen over de zwanger en kids testen
    Die van de kruidvat vind ik toch het prettigst. Zojuist mijn laatste test gedaan. De cb digitaal van begin deze week gaf nl maar 1-2wk aan en was opeens bang dat het danterug liep ofzo (alheb ik hem wel smiddags gedaan weet niet of dat uitmaakt)
    Na de test van vanmorgen durf ik echter wel te zeggen dat ik zwanger ben;)

Wanneer vertellen jullie het aan anderen? Ml wil wachten tot 12 weken.. Ikzelf vind dat wel erg lang! Ga denk ik sowieso iemand in vertrouwen nemen

Attached Files:

12. Maaike55

Maaike55 Actief lid

Mar 17, 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan ouders/schoonouders gelijk beide keren verteld . De 1ste keer met 14 weken aan de rest van familie / vrienden / familie. Helaas met 16,5 week misgegaan.

2de keer ook gelijk aan familie en met 8 weken aan de rest. Ben van mening ( sinds 1ste keer ) dat je moet vertellen wanneer je zelf wil. Mis gaan kan het altijd. Hierdoor kan je wel meer steun krijgen en dat is meestal echt wel belangrijk!

Vanwege mij werk moet ik het aan leiding gevende wel gelijk vertellen, en op werk valt het snel op omdat ik bepaalde dingen niet meer mag doen .. Dus tja vind het wel rottig dan

13. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zo ik heb even alle pagina's bijgelezen! Bereid jullie voor op een lap tekst ;)!

Coekie: Ik zie toch een streepje, ook op die van de Action, voorzichtig gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar een volgende test ;)! Spannend joh!

SuusD: wat spannend, voorzichtig gefeliciteerd!

Luminis: Bedankt voor het vragen, lief :)! Inmiddels heb ik, afgezien van wat lichtbruin gekleurde afscheiding, niets meer verloren. Sinds gisterenavond ook geen gekleurde afscheiding meer… Krampen zijn ook wat voorbij, dus ik weet niet wat ik hier van moet denken…!

Wat vervelend dat je weinig vertrouwen hebt in deze ronde, je weet maar nooit hè! Ik vind het echt niet gek dat je moet huilen als je een negatieve test hebt, dat vind ik heel logisch. Zullen we je helpen niet te testen, mocht je drang hebben dat we je proberen te onthouden aan je ‘afspraak’ van testen na 5 juni? Ik duim heel hard dat het deze ronde raak mag zijn voor jou, een mede Noorderling :) (zie ik nu pas)!

Clarajilla: met betrekking tot je vraag over de ribben, ben je wel eens benauwd? Misschien eens overleggen met de huisarts? Ikzelf heb dit ook (astma), maar dat speelt dan op in periodes dat ik benauwd ben en moeilijk kan ademhalen.

LauraZoey: wat vervelend dat je gisteren zo verdrietig was! Goed van je dat je wat aan je gewicht wilt doen. Ik zou zelf erg oppassen met een dieet of bijv. shakes. In shakes kunnen dan wel de juiste bouwstoffen zitten, maar ze gooien je hele stofwisseling in de war waardoor je het oude gewicht er weer net zo makkelijk aan hebt zitten. Het is natuurlijk je eigen keuze en je moet doen wat goed voelt voor jou, maar is het niet verstandig om eens naar een diëtiste te gaan? Ook gezien je kinderwens. Met een diëtiste kun je op een verantwoorde en gezonde manier proberen af te vallen. En wij kunnen je natuurlijk ook ondersteunen op moeilijke momenten! Ik heb verder geen verstand van Cambridge, maar kan me voorstellen dat zij natuurlijk geen negatieve verhalen over zichzelf gaan vertellen m.b.t. zwanger worden en dieet. Zij willen ook gewoon ‘verkopen’. Een vriendin is diëtist en die zegt altijd: als er mensen grof geld aan verdienen, klopt er meestal iets niet. Ook zij raadt het altijd iedereen af om aan shakes te beginnen, ‘het begin van het einde’ zegt ze dan weleens.
    Nogmaals, je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt !

Rianne: ik verlies gedurende mijn cyclus bruine afscheiding en weet nog niet waar het door komt. Het zou bij mij een ovulatiebloeding kunnen zijn (klopt ongeveer elke keer met timing, iets verder dan de helft van de maand) of misschien wel een contactbloeding. Ik schrijf het nu elke maand op, zodat ik hopelijk de oorzaak kan achterhalen.

Jozefien: ook jij al aan het testen geslagen, spannend! Ben benieuwd of je opnieuw gaat testen? Wel vreemd dat je vaker een streepje ‘plast’!

Mariposa: hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je baaldag voorbij is en wil je even sterkte wensen voor vandaag m.b.t. je onderzoek. Hopelijk zijn de resultaten goed, daar duimen we voor!

Teletubbie: ik hoop dat het geen indroger is! Ga je snel weer een testje wagen?

Kat80: wat balen Kat, maar wellicht ben je gewoon nog te vroeg geweest met testen?

Willemientje: wat een mooie test, gefeliciteerd joh! Kan me voorstellen dat je het wel aan iemand wilt vertellen (lees: van de daken zou willen schreeuwen :D), misschien inderdaad een select gezelschap?

Ik heb dus geen bloedverlies meer gezien na die ene stip... Ik wacht maar weer af, vind het alleen lastig om mijn NOD te bepalen, kan vanaf vandaag zijn tot en met volgende week dinsdag. Vannacht ontzettend slecht geslapen, last van speldenprikjes en kriebels in de buik, vermoeide benen, steken in de benen.... Ik kon echt niet goed in slaap vallen en als ik het al deed had ik zulke vreemde dromen.
    Ik heb gisteren zo'n early test gehaald, maar moest nodig plassen en mijn mijn 'wazige' hoofd heb ik het niet opgevangen. Vandaag gaat dus al niet door haha :D! Nu moet ik sowieso nog een dagje wachten :)!

Vandaag onze trouwdag! Elkaar verwend met leuke cadeautjes! Helaas moeten we beide werken, vanavond nog even lekker een avondje samen! :)

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!

Hier helaas toch rood :( kreeg enorme krampen en nu bloed ik :(

15. Kel89

Kel89 Actief lid

Dec 15, 2014
    253
    0
    16
    Gefeliciteerd aan de positieve testers :)

Gisteren had ik bruine afscheiding en mijn t° was wat gedaald van 36,9 naar 36,7. Dacht ofwel mijn menstruatie gaat komen of mss een eventuele innesteling. Dus afgewacht naar de t° van vandaag en die was 37 :) mss toch een goed teken wie weet ;) de bruine afscheiding is vandaag ook nergens meer te bespeuren. Gaan nog 3 lange dagen zijn voor ik ga testen :)

16. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Oh suus, wat balen :(
    Op naar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

17. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Te vroeg gejuicht, donkerbruine afscheiding. Leuk ongesteld worden op onze trouwdag... :( Nu heb ik er geen hoop meer in...!

18. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

Apr 22, 2015
    545
    481
    63
    Female
    Tilburg
    Allereerst... Mijn gynaecoloog heeft gebeld en de bloeduitslagen waren heel erg goed wat betekend dat ik gewoon netjes mijn eisprongen heb! Wat ben ik blij 😀😊

Maar nu ben ik ook dom geweest... Ik ben vanmorgen om 6 uur naar de wc geweest... Wat telt als ochtenurime toch? Nu heb ik geen zwangerschapstesten in huis gehaald bewust, dus ik dacht probeer het met een ovulatietest. Vraag het niet waarom want mijn ei heb ik er niet mee gevonden dus zal nu ook niet werken maar die geeft dus gewoon positief aan! Nu heb ik het voor mezelf alleen maar moeilijker gemaakt.... Komt het gewoon doordat ik toch nog te vroeg op de dag heb gemeten of geven die dingen altijd positief aan als je in de ochtend doet? Ik heb een keer een hele lichte streep gehad voor mijn eisprong. Die was nog lichter als deze en heb toen ook getest om kwart over 9...

Wat heb ik nou gedaan? Nu maak ik mezelf echt gek 😊

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ja ik weet dat het je cyclus in de war kan schoppen. Heb gister exht de hele avond ge googeld. Maar mn vriend en ik zeggen wel allebei dat er wat af moet. En als ik hiermee gewoon een begin kan maken weet ik dat ik het kan oppakken. Dus heb ook al gezegd max 2 maanden.
    Ik ben ook veel te bang dat als ik nu zwanger ben dat de gynaecoloog me gaat zeggen dat het niet verantwoord is wat ik doe. En als ik langzaam ga afvallen betekemd het dat ik zoiezo n jaar bezig ben en dan moet ik mn kinderwens zolang uitstellen.

Ik ga gewoon vanavond op gesprek en dan zullen we het zien. Kan dan altijd nog besluiten het niet te doen.

Bedankt voor jullie meedenken dames. Dat voelt echt goed

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Mariposa wat doe je nou ;)
    Ja deze is niet echt positief. En is dit de action? Schijnt dat veel meiden hun hele cyclus wel n lijntje zien daarop.
    Een zwangerschap test is echt het enige dat je kan vertellen hoe en wat.

Share This Page