Het topic wordt steeds mooier! Hopelijk mag deze lijst helemaal roze worden. Ik gun het iedereen! @ SuusD: balen!! Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt! @ Nieuwe meiden: welkom! Ook duim ik voor jullie dat het raak is! Hier nog steeds nergens last van en het gevoel dat het niet raak is. En iedereen om me heen wordt maar zwanger. Vandaag ook weer een collega die aankondigde dat ze 10 weken zwanger is. Moeilijk, moeilijk! Hopelijk heeft mijn gevoel ongelijk.
Wow, Coekie ook gefeliciteerd! Zo vroeg al, ik heb stiekem ook getest, maar helaas.... Zaterdag weer proberen. Ik hoop het zo!!
Ja ik had m'n eisprong op cd22. Zit nu op cd29 en 7 dpo... Durf nog geen zwangerschapstest te doen. Wil sowieso ochtendurine daarvoor gebruiken als ik voor m'n nod zou testen. Weet iemand dat, mijn LF is 10 dagen ongeveer. Vanaf wanneer zou ik kunnen testen?? Aangezien een eitje op 6dpo-10dpo ingesteld gemiddeld...
Positief blijven denken meiden! Ik weet dat ik nu makkelijk praten heb maar ook ik ging er vanuit dat test Omo wit zou blijven en mijn lichaam me voor de gek hield maar tegendeel is dus blijkbaar waar. En dat terwijl we er deze maand niet serieus mee bezig zijn geweest en maar 1 keer hebben geklust! Rianne2985, ik zou gewoon een zwangerschapstest doen! Er hangt een roze flow hier op dit topic dus wie weet ben je wel de vierde hihi! Ps ik heb ook geen ochtenurine gebruikt en je ziet resultaat!
@ pinniewinnie: jammer! Maar je bent er behoorlijk vroeg mee, dus wie weet wordt hij later nog positief! @ rianne: die ziet er goed uit!!! Ik zeg: waag morgen of overmorgen een testje van de Kruidvat! Door jullie krijg ik ook testdrang! Zit nu op dag 24, dus ong. 9 á 10 dpo. Weet het niet zeker.
Ik heb net ook maar een ovulatietest gedaan, maar was totaal niet positief.. Ik ben zo bang dat het niet raak zou zijn, voel me nu al een beetje hopeloos.. Voel ook helemaal niks, had dat vorige maand ook en werd gewoon ongesteld toen. Maar maand er voor van alles last en ook ongesteld geworden.. Hopen dat volgende week toch ook roze test!
Ik had denk ik de 18e mijn eisprong dus dan zit ik nu 9 of 10 dpo. Ik heb op zich nog niet super veel klachten... Beetje raar gevoel in mijn buik, met vlagen beetje misselijk en had idee dat broek wat strakker zit maar geen zere borsten of wat dan ook...
Misschien nog te vroeg clarajilla Die van mij was eerst ook lichter. Op hoeveel dpo zit je? Misschien waag ik morgenochtend wel een kruidvat testje of een nieuwe predictor early test ( dezelfde als de Amerikaanse first response ) Ben toch wel nieuwsgierig nu...! Ik had voorgaande rondes juist meer klachten en toen ongesteld maar nu dus nagenoeg geen klachten dus weet het ook niet welke kant het opgaat!
Wow Mariposa, die ziet er mooi uit! Voorzichtig gefeliciteerd!! Nieuwe meiden, welkom! Hier stiekem ook een test gedaan... helemaal wit.. Helaas! Verwacht dat mijn menstruatie morgen zich dan wel zal aandienen... Moet volgende maand maar echt minder op symptomen gaan letten... Weet iemand waar de uit-knop zit ?
herkenbaar die klachten!!! Hier ook geen klachten alleen vandaag beetje branderig gevoel achter m'n tepels en een klein blauwpaarse stipje (bloedvaatje?) er op en vandaag ook af en toe een vlaag misselijkheid maar niet zo erg hoor...
Hè, je vorige bericht klonk zo goed! Ik dacht echt dat het een innestelingsbloeding kon zijn, vooral omdat het anders liep dan normaal! En extra balen op jullie trouwdag. Een hele dikke knuffel en ik hoop dat het jullie snel lukt! En ik moet inderdaad wachten met testen... ik ga mijn best doen om niet voor 5 juni te testen. Alhoewel het nu wel wat moeilijker is, aangezien ik het idee heb dat mijn eisprong deze ronde veel eerder was... we zullen zien!
Mijn vriend gelooft er absoluut niet in dat ik zwanger ben van 1 keer onveilige seks. althans hij acht de kans heel klein en het aparte gevoel in mijn buik is psychisch volgens hem. We zullen zien wie gelijk heeft.
Oh meiden ik kon me toch niet inhouden en toch een kruidvat test gewaagd. Binnen 5 minuten verscheen er echt een mini tuursteepje. Ik krijg hem niet op de foto. Ik doe morgenochtend nog een test, kijken of die duidelijker is...En dan zal ik een foto plaatsen. Vooralsnog ben ik voorzichtig blij met dit resultaat, met m'n 7dpo (is ook wel erg vroeg natuurlijk) waarschijnlijk dan gisteren mijn innesteling gehad als het goed is. Had ook klein temperatuursdipje op dpo6. Spannend dit!!!!