@ luminis, Ja ik duim ook voor ons ( en voor de andere dames!) hoop dat we mooi roze mogen testen. @ mariposa, die in duidelijk! @ rianne, ik vind hem ook duidelijker Zo net in de auto kreeg ik een licht steekje rechts naast me heup en nu een lichte steek links onderin me rug Was nu al een paar dagen van die steekjes af, maar begin vandaag weer van alles te voelen. Gelukkig heb ik het aankomende week druk op me werk! Ben 2 dagen vrij, naar jammer genoeg wel weer 2 nachtdiensten vlak na me nod
@Modigliani, ik voel de baarmoeder gewoon heel goed. Deze is erg druk bezig met voorbereidingen ofzo. Waarschijnlijk de innesteling. Ik merk het nu al aan mijn buik, maar ja, het is ook niet mijn eerste zwangerschap. Ook spannend voor jou zeg, net een tweeling en nu misschien weer zwanger. Dat wordt een gezellig huis.
Oh meiden, Ik besef me zojuist dat ik vandaag pas op 9dpo zit. Hoe dom kan ik zijn?? vast door de euforie gisteren verkeerd gekeken op FF... oops... Dan is de test van gisteravond dus van 8dpo en van eergisteren van 7dpo! Wel erg duidelijk dan al zo vroeg Ik vond een positieve test op 8dpo en 9dpo al wat!
He meiden, Sorry voor mijn afwezigheid. Net twee slopende weken achter de rug (crematie, vriendin met ernstig ziek kindje enz..).. nu alles weer even rustig... Ik heb niet alles terug gelezen maar ik zag wel erg veel roze voorbij komen! Whoehoeho van harte meiden! Super leuk!!.. Ik heb ook gelijk een vraagje. Vanmorgen twee testen gedaan.. een early predictor (6 dagen voor nod) en een kv 2v5. Ik verwacht mijn nod ergens tussen de 2 en 4/5 juni.. geduld is een eigenschap die ik bijna niet bezit van daar het vroege testen (stom stom stom i know). Alleen nu heb ik wel 2 streepjes op de early en niks op de kv. Ben ik nu te vroeg geweest? Of is de test vals positief? Ik heb goede ervaringen met kv van daar beide testen .. ik hoor graag jullie mening.. Liefs innie
Spannend Innie! Denk dat je tóch moet wachten om meer zekerheid te krijgen... 6 dagen vóór nod is nog tamelijk vroeg. Maarrr...twee streepjes op de early krijg je niet zomaar ... Er zit niets anders op....je zult nog wat testjes moeten doen. Ik hoop trouwens voor je dat je t een tijdje rustiger hebt; klinkt als een paar zware weken... @Rianne: 7dpo en dan al een streep! Dan had je een vroege innesteling óf komen de hormonen goed en snel bij jou!
Dank je wel modigliani! Ja pfff bijzonder heftig! Brengt dingen gelijk weer in perspectief! Ik vrees ook dat het wachten wordt.. Dank je wel voor je reactie iig!! Liefs innie!
Weer getest, weer wit. Ga mijn ventje vragen om mijn testen voor me te verstoppen dat ik nu niet meer kan testen voor NOD. Maar heb er geen hoop meer in. Gisteren zaten we in theater en dacht ik echt: oh oh, ik word hier ongesteld, was loos alarm maar toch...ik baal...sorry
Ik heb de laatste paar dagen erg last van enorme hoofdpijn, wie heeft daar nog meer last van? Normaal gesproken heb ik ook elke dag hoofdpijn, maar het voelt nu intenser. Het kan natuurlijk met aankomende ongi te maken hebben of dat mijn nek vast zit. Pff hoe maak je je zelf gek.
Wat vervelend kat!! Misschien idd goed idee om de testen even apart te leggen en weer te testen op je NOD, maar begrijp je drang en dat het lastig wordt. Succes meis en hoop dat je gauw een mooie roze test krijgt.
Wat komen er mooie testjes voorbij en ook met duidelijke streepjes. Spannend hoor meiden!! Ik heb zelf ook een test met die predictor early gedaan eergisteren met ochtendurine en die bleef helemaal wit en 's moddags op kruidvat 2v5 wel een licht streepje. Maar ik test 's middags beter dan 's ochtends dus misschien ligt het daar aan. Bij jou zie ik hem wel innie!
♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (8) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje fien2808, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Suus123, 31 jaar, 7e ronde, eerste kindje 2: (7) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Maaike, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje 3: (8) Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (8) Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Goldsword, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lizzie1985, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 5: (4) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Luna26, 31 jaar, 6e ronde met clomid, 3e kindje 6 : (6) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje Eline83, 32 jaar, ?e ronde, 3e kindje 7: (5) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje * Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje 8: (4) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje Iset, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos: (5) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje Tbtje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 55 Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!