Mariposa dankjewel ik ben al heeel erg blij dat het bij jou gelukt is want de gunfactor was/is heel hoog bij jou
Ohhh ik kon me niet beheersen vanochtend.... toch een actiontest gedaan hartstikke omo- wit....... is ook nog wel vroeg maar toch..... maandag maar weer afwachten....
Wat super lief dat je dat zegt! Je bent echt een schat! Een hele dikke knuffel voor jou. Als je wilt mag je altijd privé berichtje sturen als je je verhaal even kwijt wilt en een luisterend oor nodig hebt. Hier vanmorgen getempt en die is nog netjes hoog en zelfs met 0.1 graden gestegen naar 37.2. Das positief las ik op internet maar wat vind ik het spannend allemaal. Mag ik woensdag gewoon al gaan bellen voor intake. Nog steeds onwerkelijk allemaal! 😊
Ik vind het erg knap dat je deze beslissing nu maakt. En als t lichaam er klaar voor is komt het vanzelf. Knuffel voor jou!
Ik heb trouwens nog wat ovulatietesten liggen van de action... Iemand interesse? Dan stuur maar pb'tje!
♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (8) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje fien2808, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Suus123, 31 jaar, 7e ronde, eerste kindje 2: (7) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Maaike, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje 3: (8) Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (8) Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Goldsword, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lizzie1985, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 5: (4) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Luna26, 31 jaar, 6e ronde met clomid, 3e kindje 6 : (6) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje Eline83, 32 jaar, ?e ronde, 3e kindje 7: (5) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje * Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Leiff, 35 jaar,1ste ronde, 3de kindje 8: (4) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje Iset, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos: (5) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje Tbtje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 55 Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Alle zwangeren gefeliciteerd! Hier loopt de spanning op 😜 heb pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd wel. Geen afscheiding ofzo maar wel drukkend gevoel in mijn baarmoeder en nu voor het eerst steekjes in mijn liezen en soms ook pijnlijke steekjes.... Wat zou dat zijn? Nooit eerder gehad en verder merk ik dus niks. Iemand ervaring met steekjes in de liezen en wat betekende het toen? Ik zit nu op 7 of 8 dpo en hoop dat ik maandag pas ga testen.
Alle zwangere gefeliciteerd! Ik werd vanmorgen om 6 uur wakker met honger?! Zo raar laatste x was dat zeker 4 jaar geleden. Moest dan wel werken vandaag dus moest er om 6 uur ook uit. Maar ik heb nooit honger in de ochten, ontbijt dus ook nooit want krijg het niet weg( weet dat dat niet goed is XD) zo raar. Hoop dat goed teken is!
Ik wilde niet meer wachten tot dinsdag met digitale test dus bij deze maar zou er niet 1-2 weken moeten staan?
Blijkbaar maak je veel hcg aan Mariposa. Dat is mooi Misschien zijn het er wel twee En misschien vroege innesteling of was je ei eerder..
Wauw, alweer een aantal nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd meiden! Mariposa, hele mooie test! Ik dacht wel dat de CB zou aanslaan. Je strepen waren al zo donker... wie weet heb je inderdaad een vroeger ei gehad of zijn het er twee... ik denk zelf in eerste instantie aan het eerste, maar je weet maar nooit natuurlijk! Spannend hoor! Ik zit momenteel in een enorme dip. Ik had gisteren last van lichte menstruatiekrampen, deze zijn inmiddels weg, maar heb ook een beetje last van mijn borsten en sinds vanmorgen ruik ik een beetje bloederig van onderen... sorry voor de details... normaal heb ik dit altijd als ik ongesteld ga worden. Ik moest dus heel erg huilen net. Iedereen wordt maar zwanger... deze week alweer 2 collega's die allebei in de 1e ronde zwanger waren, gisteren gehoord dat mijn nichtje zwanger van de eerste is en mijn vriendin is zwanger en praat alleen maar over de baby.... pff, moeilijk, moeilijk... Sorry voor het gezeur. Ik voel me heel schuldig. Ik gun het natuurlijk iedereen.
Luminis.. Dat is echt heel vervelend!! Natuurlijk gun je het anderen ook maar jezelf het meeste natuurlijk. Je mag hier altijd komen zeuren! (Ik ken die geur ook btw ) Ik hoop dat je weekend een beetje snel voorbij trekt. Misschien is het ook wel niets, met die krampen etc.. Wanneer verwacht je je nod? Je staat nu nog op datumloos.
Laten we het er maar ophouden dat ik gewoon veel hcg aanmaak hihi! Innesteling wellicht eerder geweest dan ik dacht. Dat zou op zich kunnen aangezien donderdag pas op 9 dpo zat dus was best vroeg met testen. Ik ga maandag in ieder geval ziekenhuis bellen voor afspraak. Zo spannend 😀
Bedankt voor je lieve reactie! Ik voel me best lullig dat ik soms hier zo zeur... maar kan het nergens anders kwijt. Vervelend hè, die onzekerheid telkens? Bij mij kan die geur nog een paar dagen blijven hangen voor het daadwerkelijk doorzet... de geur is nu wel minder sterk geworden, maar nog steeds aanwezig. Officieel verwachtte ik mijn NOD trouwens op 7 juni (hield een cyclus van 34 dagen aan), maar ik denk dat mijn NOD al 2 juni kan zijn i.v.m. een vroege eisprong (tenminste, dat denk ik dan)... nog even in onzekerheid zitten dus! Hoe is het verder met jou? Heb jij nog ergens last van? Ik zal je straks trouwens een bericht terugsturen. Ben momenteel niet thuis!