Herkenbaar! Ik vind t ook net Zo spannend. T wordt de 4e keer kans op positieve test, maar weer stijgt elke NoD de spanning! Zou t wel...zou t niet... Hihi afwachten met testen tot NoD blijft spannend!
Ik wil mij ook weer melden, vandaag ongesteld geworden. trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kind. wil iemand mij op de lijst zetten het lukt niet met mij telefoon. Ik had vorige maand ook tijdens mijn ongesteldheid buikpijn en die ik normaal heb tijdens de groei van mijn ei. Op dag dag 8 leek mijn eisprong maar geen temperatuur verhoging die kwam pas op dag 23 ongeveer. Ook was ik twee maanden op 10 dpo ongesteld nu op 13 dpo. Heel vervelend dat je lichaam elke maand anders kan reageren. Vorige maand veel rood inderdaad, deze maand hopelijk meer roze. Succes dames!
Jackelien is was tijdens de prikpil kurkdroog. Dat we gewoon geen sex hadden omdat me zon pijn deed. Nu komt het ook hier weer op gang maar het is nog niet helemaal zoals gewenst, vandaar de preseed. Moet zeggen dat ik hoop dat het ook de bevruchting bij ons verspoedigt. Je leest er veel goeds over. En mocht dat niet daarbij helpen dan heb ik geen pijn meer en voelt mijn vriend zich niet steeds schuldig. Haha die kan ook niet presteren als hij mijn gezicht steeds ziet vertrekken
Hoi trotsema. Welkom. Ik kan je helaas niet helpen met de lijst want dat lukt me ook niet. Is je nod bekend? Want die ontbreekt vilgens mij nog of kijk ik eroverheen?
Ik wil graag hier weer gaan meekletsen. Ben vandaag ongesteld geworden na cuclus van 29 dgn. Was de eerste ronde, had ik zelf wel verwacht. Mijn nod is waarschijnlijk 6 juni. Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje
Haha miich als de eitjes op springen staan en de nod dichterbij komt dan wprdt het vaak pas echt druk Welkom wefly! Succes deze ronde
NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥ 1: Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje 2: (1) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje 3: (2) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 4: (2) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje 5: 6 : (2) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 7: 8: Datumloos: (0) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 14 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo allemaal. Ik wil me ook graag aanmelden. lieflief, nod 1 juni, 1e ronde, 2e kindje Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 31 en over 2 weekjes wordt onze zoon 1. Ik ben er al maanden klaar voor, maar ml nog niet. Hij had het steeds over eind 2015. Gisteren vertelde hij dat hij er nu al klaar voor was. Was zijn moederdagcadeautje voor mij ☺. Ik vind het enorm spannend allemaal en het is heel anders dan bij de 1e. Voordat we zl kregen heb ik 2 miskramen gehad en ergens heb ik het idee dat het weer net zo zal gaan, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik weet niet hoeveel ik actief mee zal.kletsen. van de vorige keer weet ik dat naarmate nod dichterbij komt, dit meer zal zijn. Meiden, zet 'm op deze ronde! Liefs
NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥ 1: Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje 2: (1) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje 3: (2) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje 4: (2) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje 5: 6 : (2) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 7: 8: Datumloos: (0) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 15 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik zie dat mijn naam goed staat, ik weet mijn volgende nod niet. Ik heb hele lange en onregelmatige cyclussen.
Graag wil ik me ook aanmelden. Neeltje1985, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde na vroege miskraam, nod 3 juni. Vandaag ongesteld geworden. Ga proberen er deze maand niet teveel mee bezig te zijn maar of t lukt.....
NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥ 1: (3) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje 2: (2) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje. Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje 3: (5) Dayna, 28jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 4: (2) Miich,-leeftijd- , 1ste kindje, 1ste ronde IVF Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1ste kindje 5: 6 : (3) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 7: 8: Datumloos: (1) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 16 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Goede avond allemaal! Ik heb mezelf ook even toegevoegd en de aantallen aangepast 😊 Even kort ons verhaal: 7 september 2013 trotse ouders geworden van een prachtige zoon na een zwangerschap van 29+3 dagen.. Het duurde 1,5 jaar en 6 iui behandelingen om zwanger te worden.. Een half jaar na de geboorte bleek de bult die al jaren in mijn schildklier zat een kwaadaardige tumor te zijn! 3 operaties verder en een nabehandeling met radioactief jodium later bleek alles weer weg dus kankervrij! Daarna heel lang nodig gehad om weer op een normaal energielevel te komen maar nu gaat het goed met ons.. We geven het tot september om natuurlijk zwanger te worden daarna gaan we de medische molen weer in 😊 Allemaal heel veel succes deze ronde en hopelijk veel roze 😃😃
Wat een verhaal Linda! Phoe he! Hopen op een normale bevruchting 😉 Succes en we zijn er voor je als het nodig is