NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Pfff, hier ook weer een domper...
    Gisterenavond was ik aan het overwegen om morgenvroeg eens te testen, dan zou ik 11 dpo zijn en een 3-tal dagen voor mijn nod...
    Ben ik helaas sinds vanmorgen serieus geconstipeerd, wat voor mij wil zeggen dat mijn menstruatie er zit aan te komen. Zal het testen maar laten, verwacht dinsdag of ten laatste woensdag de rode duivels dan geloof ik :(

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @lieflief hopelijk loopt hij alsnog mooi op

hier vanmorgen weer getest maar witter kan bijna niet dus wachten op de rode duivels en op naar de volgende ronde

3. Kel89

Kel89 Actief lid

15 dec 2014
    253
    0
    16
    @ dora26, ja ga denk ik morgenvroeg nog eens testen, mijn NOD is vandaag of morgen. Maar zoals het nu verloopt heb ik nog niet mee gemaakt heel raar allemaal

4. Alpa

Alpa Lid

11 mei 2015
    13
    0
    1
    Ik kon me niet meer inhouden en heb vandaag op 8 of 9dpo een test gedaan en deze was helaas negatief

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Meiden op rood: balen! Hopelijk wordt de volgende ronde beter voor jullie!

Meiden op blauw: wat jammer! Ik hoop dat jullie te vroeg waren met testen en ze alsnog positief worden deze ronde!

@ Rianne: wat jammer zeg!! Natuurlijk mag je bij ons blijven kletsen! :) Ik hoop dat deze ronde veel goeds voor je brengt!

@ Modigliani: jammer! Geniet nu maar lekker volop van je gezinnetje! Wie weet komt er nog één in de toekomst. ;)

@ Lieflief: dat meen je niet! Ik hoop dat ze alsnog gaan oplopen de aankomende dagen. Mijn duimen draaien voor je. Dikke knuffel!

@ Coekie: fijn dat je testen zo mooi oplopen! Nogmaals gefeliciteerd!

@ Dora: nee, hè? Ik blijf duimen voor je! Je weet het maar nooit. In het begin lijken de symptomen van een zwangerschap en een aankomende menstruatie natuurlijk veel op elkaar!

6. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik ben vandaag echt ongesteld geworden. Ik was de hoop al verloren, aangezien het bloedverlies gisteren al begon... baal echt ontzettend... voel me al de hele dag (en gisteren eigenlijk ook) onwijs rot... op naar ronde 6.

7. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Blijf voor jullie allemaal duimen, hoop op nog heel veel roze. Lieflief, sterkte en hoop dat het als nog een mooie zwangerschap mag worden.

Hier vandaag ongie doorgebroken, mag op rood:(

8. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Oh nee Luminis en Izi, jammer!!
    Hopen op meer geluk volgende ronde!

Hier begint de testdrang wel een beetje te komen.. Maar morgen weer werkweek en heb het vrij druk dan.. Hopen dat ik het gewoon nog ern tijd volhou! Ga ook wel even kijken wat mijn temperatuur doet de komende dagen.

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Balen meiden op rood!
    Ik duim voor jullie dat het de volgende ronde raak is :)

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Goh, weeral een hoop dames op rood... Wat jammer toch, de lijst was zo roze ingezet... Vind het zelf jammer in jullie plaats :(

@Luminis: 'k Heb zo met je te doen meid... Ik veronderstel dat we sowieso samen ronde 6 in zullen gaan hoor, nu ook veel zeurende buikpijn hier! Typische klachten die ik op voorhand krijg als mijn menstruatie eraan komt. Hopelijk is het ons ook snel gegund!

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Kel: Ik blijf voor je duimen hoor! Hoop écht dat het morgen wat duidelijker is!

@Alpa: Hopelijk wordt je test alsnog positief!

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Izi: balen meid! Ik hoop dat de volgende ronde beter wordt. Heel veel succes in ieder geval!

@ NicoleAM: ik snap dat de testdrang komt! Je komt steeds dichter bij je NOD. Wel fijn dat je aankomende week een drukke werkweek hebt en dus veel afleiding hebt. Ik duim voor je.

@ Laura: bedankt! Ik hoop voor jou dat het deze keer raak is!

@ Dora: dank je wel! Ik hoop echt niet dat we samen de 6e ronde in zullen gaan... ik vind het altijd heel gezellig met je, maar ik gun je de zwangerschap zo! Ik baal nog steeds als een stekker. Bij de eerste 5 rondes vond ik het allemaal nog meevallen, maar nu we in de 6e ronde zitten, is mijn vertrouwen in mijn lichaam een stuk minder geworden. Nu maar hopen dat het de 6e keer raak is!

13. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vervelend allemaal voor jullie dames. . Zoveel rood.. sterkte en dikke knuffel voor de volgende ronde! heb morgen nod, zoek overal wat achter (krampjes, raar gevoel onderin buik), ga r eigenlijk vanuit dat ik morgenochtend wakker wordt met rood. . Hoop natuurlijk van niet. Vandaag niet getest om stress te voorkomen en zinnen verzet door een nieuwe knuffel te ontwerpen. .. daarom ook niet langs geweest want was bang voor allemaal positieve testen en dan kon ik hetzelf vast ook niet laten? ..

wat zal ik doen als ik morgen wakker wordt zonder rood? Kv 2v5? Of dag afwachten?

14. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Als je vandaag niet getest hebt en morgen niet ongesteld ben zou je morgen wel weer kunnen testen..

15. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    ♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️

1: (8)
    Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje
    Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje
    fien2808, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Suus123, 31 jaar, 7e ronde, eerste kindje

2: (7)
    Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje
    Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Maaike, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje

3: (8)
    Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje
    Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje
    Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje

4: (8)
    Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje
    Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje
    Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Goldsword, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Lizzie1985, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje

5: (4)
    Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Luna26, 31 jaar, 6e ronde met clomid, 3e kindje

6 : (6)
    Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje
    Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje
    Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Eline83, 32 jaar, ?e ronde, 3e kindje

7: (5)
    Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje
    Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje *
    Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Leiff, 35 jaar,1ste ronde, 3de kindje

8: (4)
    Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje
    Iset, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BeertjeS, 35 jaar, ronde 10, 2e kindje

Datumloos: (5)
    Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje
    Tbtje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje

Buiten de lijst:

Totaal: 55

Zwanger (4), Ongesteld (5), MMM (1*), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt! Vind het ook steeds gezellig met jou op het forum, maar ik ben er bijna 100% zeker van dat we wel degelijk samen in ronde 6 zullen belanden, we zien wel! Hopelijk wordt dat dan onze ronde... Heb het net nog eens nagekeken; 70% wordt zwanger binnen het half jaar, dus we krijgen elke ronde wel wat meer kans dat het eens prijs zal zijn... Ronde 6 klinkt voor mezelf ook niet zo goed hoor, lijkt al wel een eeuwigheid en ik zou natuurlijk ook liever hebben dat het niet zo is, maar dat valt af te wachten... Ik heb er in ieder geval niet teveel hoop op!

En verlies zeker de moed niet hoor! Het duurt nu misschien al lang, maar 80-90% geraakt dan weer zwanger binnen het jaar, daar moeten we toch zeker wel bij horen!

15 juni heb ik mijn jaarlijkse controle bij de gyneacoloog... Als het nu deze ronde niet raak is, ga ik toch mijn twijfels al eens laten horen... Alles is op het 1ste zicht altijd in orde geweest, maar je weet natuurlijk nooit hé! Ben wel blij dat die afspraak nu dichterbij komt eigenlijk... Word ik misschien nog wat gerust gesteld door hem!

17. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Denk dat ik morgen of dinsdag ongesteld ga worden. Net wat heel miniem roze gevonden dus geloof wel dat ik doorschuif naar volgende ronde. Ik laat wel weten wanneer het goed en wel doorkomt!

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    :( Deze lijst heeft hoognodig nog wat 'roze' nodig! Komaan meiden!

19. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik niet op alles reageer... beetje druk en er wordt lekker veel gekletst :)

20. Biootje

Biootje Lid

31 mei 2015
    21
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames!
    Ik ben nieuw hier.. Ik zal me even voorstellen ik ben 'Biootje' 27 jaar oud en mama van een geweldige dochter van ruim 2. Zij is van augustus.. Sinds kort willen wij heel graag voor een tweede kindje gaan. Voor ons met name voor mij is dit een hele grote beslissing geweest. Nadat ik bevallen ben van onze dochter ben ik weer opnieuw in een angststoornis geschoten. Met name erg beperkend voor mij. Maar doet absoluut niks af aan mij als moeder. Maar door dat ik mezelf een tijd erg slecht heb gevoeld en daardoor nu ook in de wga zit was dit is grote beslissing.. Maar ik ben een geboren mama en er is absoluut plek voor een 2de kindje... Dus vandaar dat we nu de knoop hebben door gehakt en er voor zijn gegaan..

We zitten nu in ronde 1 mijn laaste ongesteldheidsdag was 9 mei. Mijn cyclus was nu 29 dgn. Daarvoor 28. Nu zou ik dus ongeveer 7/8 juni ongesteld moeten worden.. Kan haast niet wachten tot ik mag testen want ik heb het idee dat ik was signalen krijg van een even eventuele zwangerschap..
    *Mijn tepelhoven zijn donkerder dan anders
    *aders zijn zichtbaarder op mijn borsten
    *temperatuur tussen de 37.7 en 37.9
    *krampjes/steekjes in mijn onderbuik
    *beetje een grieperig gevoel in mijn lijf
    *witte dikke afscheiding

Dus mijn hoofd maakt overuren hihi. Misschien verbeeld ik het me allemaal wel en wil ik het te graag.. Ik ben al wel geruime tijd van de pil af.. Zo ik moest het gewoon even delen met iemand.. Sorry voor het lange verhaal hihi. .

Liefs xx

Deel Deze Pagina