NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn nod, de vorige maanden elke keer van de avond ervoor / nacht ervoor ongi, nu dus nog niet.. maar ja dat kan natuurlijk altijd nog. vanochtend toch een kv 2v5 gedaan, hartstikke omo-wit... dus niet veel hoop maar ja heb ook wel ergens gelezen dat het wel een paar dagen kan duren voordat het naar voren komt uit een test. als het er vanmiddag nog niet is da rij ik even langs de kv voor een nieuwe ladind, mocht het er woensdag dan nog niet zijn, testen we weer... sinds vanochtend duizelig en beetje raar op de maag, kan me niet herinneren dat ik dat bij andere ongi's had... pffff wat een dagen zijn dit....

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte gewenst!

3. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Sterkte meiden!

Wat een tegenvallers he zo'n witte of negatieve test :( mega balen!!

Zwangeren: van harte! Besef dat er een mooi proces gaande is.

Hier mega EMo en sjagi weekend gehad, maar wachten nog deze hele week af. We zien t wel.

4. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh he wat balen zeg!

5. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nog op het wachtbankje.. niet zon goede hoop aangezien manlief op vakantie ging.
    dus de kans zal klein zijn :( wachten af..

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Nou vandaag 1 juni. Hopelijk komen er toch wat extra rose dames bij :)
    De rode dames.. hou moed!

7. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    ♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️

1: (6)
    Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje
    fien2808, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Suus123, 31 jaar, 7e ronde, eerste kindje

2: (7)
    Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje
    Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Maaike, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje

3: (8)
    Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje
    Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje
    Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje

4: (8)
    Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje
    Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje
    Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Goldsword, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Lizzie1985, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje

5: (4)
    Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje
    Luna26, 31 jaar, 6e ronde met clomid, 3e kindje

6 : (6)
    Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje
    Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje
    Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Eline83, 32 jaar, ?e ronde, 3e kindje

7: (5)
    Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje
    Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje *
    Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Leiff, 35 jaar,1ste ronde, 3de kindje

8: (6)
    Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje
    Iset, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BeertjeS, 35 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Biootje, 27 jaar, ronde 1, 2de kindje

Datumloos: (6)
    Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje
    Tbtje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje

Buiten de lijst:

Totaal: 56]

Zwanger (4), Ongesteld (6), MMM (1*), Negatieve Test (10), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

8. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Hey iedereen, vandaag NOD voor mij.

Ik weet het echt niet meer! Wat spannend allemaal. Heb deze morgen mijn temperatuur genomen: 36.96°! Heel hoog dus, als mijn menstruatie eraan komt is die normaal onder 36.50°...

Aan de andere kant: alsmaar negatieve testen. En natuurlijk allerhande symptomen. Gromgrom! Dus ofwel: latere menstruatie, ofwel hopen...

9. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Even een digitale knuffel voor alle dames in onzekerheid of op rood! Ik ga heel hard duimen voor de volgende ronde voor jullie.

Hier alles nog steeds rustig. Weer even getempt en die blijft mooi hoog en is zelfs gestegen van 37.1 naar 37.3. Verder niet zoveel andere klachten nog.

Hoop dat jullie komende dagen goed doorkomen zonder teveel spanningen en stress 🍀

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dankjewel allemaal, zal wel een zware week/ anderhalve week worden. Heb het eigenlijk ook heel druk op me werk deze week, dus dat komt er ook nog bij..

Mijn vriend zei gister avond in de auto, misschien ben je wel zwanger nu. Ik zo geen idee ga er gewoon niet van uit. Toen zei hij je hoort het wel vaker als mensen overlijden blijkt er iemand dichtbij zwanger te zijn of die moet bijna gaan bevallen of is net bevallen..
    Wie weet..

En jammer dat er nu al zoveel op rood staan! Hoop dat er nog wat roze bij komt!

11. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dank je wel! heb het gelukkig druk op het werk, maar aldoor naar wc (resultaat veel thee drinken haha) en dan elke keer: kijken: oh yes nog niet! wat een stress! (ik zou er bijna weer van gaan roken hahaha)

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Lizzy: Ik krijg bijna wekelijks op mijn werk de vraag; 'begint het bij jou nog niet te kriebelen' of als er mensen met een baby binnen komen 'Kom, we zullen haar eens zin doen krijgen in een kindje' of 'jullie zijn de volgende hé ;)'
    Om eerlijk te zijn, in het begin vond ik dat wel grappig, omdat we toen ook net bezig waren en ik bij mezelf dacht 'jullie moesten eens weten'... Vandaag zijn we in ronde 5 en wordt het knap lastig om met die vragen te blijven omgaan, meestal zeg ik dat mijn vriend er nog niet 100% klaar voor is, gewoon een excuus en dat we wel zullen zien wanneer dat komt.
    De 2 vriendinnen van me die ervan weten vragen ook elke maand wel eens hoe het is en of ik mijn maandstonden al heb...Vooral dat laatste doet me dan wel serieus pijn. Ik heb hen gezegd dat ik er nu niet meer op ga antwoorden, want als ik zwanger ben, wil ik het hen eigenlijk ook niet meteen vertellen (eerder tegen de 12 weken).
    één van die 2 vriendinnen start deze maand met iui om bam-mama te worden en ergens doet me dat ook wel pijn, de kans dat zij snel zwanger wordt is naar mijn idee groter (omdat de omstandigheden voor haar iets idealer zijn, sperma waar het beste wordt van geinsemineerd, ze weet tot op het uur wanneer haar eisprong zal zijn en die wordt ook gestimuleerd met clomid en pregnyl etc...terwijl ze eigenlijk van zichzelf een prima cyclus heeft) en dat vreet wel aan me. Wij zullen hoogstwaarschijnlijk ronde 6 ingaan en het is moeilijk om dan te weten dat zij door inseminatie waarschijnlijk snel zwanger zal zijn, terwijl wij er toch al even over doen. Ik ga wel blij zijn voor haar moest ze zwanger zijn, maar ik denk dat het eerder serieus pijn gaat doen, omdat we nu toch al even aan het proberen zijn :(

@Jozefien en Lieflief: Wat jammer meiden... Goede moed gewenst!

@Clarajilla: Wat een moeilijke situatie, veel sterkte gewenst!

@Mariposa: Gaat goed meid! Super!

@Fien: Blijft dus nog even spannend, ik duim voor je!

@Suus: Blijft ook nog even spannend! Hopelijk snel goed nieuws!

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier vanmorgen trouwens toch overstag gegaan en getest...
    Ik had een beetje hoop omdat ik de laatste 2 dagen precies een blauwe ader op mijn rechterborst zag lopen, maar helaas, niks te bespeuren!
    Zit nu 11 dpo en een 3-tal dagen voor mijn nod... Dus zal vast wel ronde 6 worden... Ben ik even weer niet goed van :(

14. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hey getsie, vervelend he die omo-witte testen! je kan het streepje er wel op kijken he? je zit nog 3 dagen voor nod dus het kan alle kanten nog op... ik heb nu nod en bij is hij ook nog omo wit... hoop dat ik een van die dames ben die laat postief test!

15. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    @Dora, bedankt voor je reactie. Gelukkig zijn de vriendinnen die het weten bij mij er erg terughoudend in. Ze blijven zelf wachten totdat ik er zelf over vertel. In het begin kon ik er ook makkelijker mee omgaan, maar bij mij inderdaad alweer in ronde 6 en het wordt steeds lastiger.
    Voor mij voelt het ook vervelend dat zo ongeveer iedere vrouw bij mij in de omgeving zwanger is. Hoewel ik het iedereen oprecht gun, gun ik het mezelf toch ook wel...
    Wat vooral lastig is, dat één vriendin er erg over loopt op te scheppen dat ze zo ontzettend snel zwanger was. Ze hoefde er bij wijze van spreken alleen maar naar te kijken en het was raak.

16. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    vervelend ook he al die vragen? ik ben nu gestopt met roken en iedereen kijkt me aan, let op alles wat ik doe grrr.. vriendin van vriend van mijn man (?!?) vroeg het zaterdag heel direct aan me wanneer we daar nu eens mee gingen beginnen.. oh ik kon wel door de grond zakken, want ja zei ze het kan ook wel eens heel lang duren hoor, dus niet te lang mee wachten, ja wij waren natuurlijk zo zwanger aaarrrrrggg..... kon haar wel aan doen haha maar ja ingehouden! zo vervelend al die mensen! maar gelukkig zitten we hier allemaal in hetzelfde schuitje en worden deze vervelende vragen niet gesteld!

17. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Ahhh dora! Begrijp heel goed dat je er de balen in hebt nu je negatief getest hebt! Ik had er echt goed gevoel over! En de situatie met je vriendin maakt het ook allemaal niet makkelijker. Wou dat ik het je kon besparen. Een extra dikke knuffel voor jou. Ik ga zoooo hard voor je duimen voor de volgende ronde

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Laten we hopen Suus!
    Hier ook veel mensen die gewoon ineens *poef* zwanger zijn... Dat is altijd wel lastig... Voor het moment is onze buurvrouw weer zwanger... De zwangere vrouwen lijken als paddenstoelen uit de grond te schieten :cool:

@Lizzy: Natuurlijk mag je het jezelf ook héél erg gunnen! En die vriendin die zo snel zwanger was en erover loopt op te scheppen... Trek je daar niet teveel van aan hoor, hoe moeilijk ook!

@Mariposa: Inderdaad, die vriendin maakt het me wel even knap lastig en dat heb ik haar ook eerlijk gezegd... Ze probeert me dan te sussen met 'het kan bij mij ook nog lang duren, dat weet je niet hé', maar daar geloof ik helaas niet in. Ergens vind ik het ook wel lelijk van haar; ik heb er hier al wel eens eerder over verteld geloof ik; het is die vriendin die me graag op alles een stapje voor wil zijn. Van mij weet bijvoorbeeld niemand dat we al in ronde 5 zitten, maar zij zit al een jaar rond te vertellen dat ze bam wil worden. Sinds ik haar verteld heb dat wij 'bezig' waren, ging zij ook ineens haar traject starten. Maar bon, daar hoef ik niet over te zeuren, dat is haar ding. Ik hoop voor haar dat het goed komt, want op meerdere vlakken is het voor haar niet ideaal om nu een kindje te krijgen. Ik leg me gewoon neer bij haar beslissing en zal proberen haar zoveel mogelijk te steunen, hoe moeilijk dat voor mij ook zal zijn.

En inderdaad, ben heel erg blij met dit forum; geen rare of confronterende vragen... Gewoon er zijn voor elkaar en elkaar steunen!

19. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Clarajilla: wat een vervelend bericht zeg, veel sterkte de komende tijd!

Lieflief: wat ontzettend verdrietig om te lezen. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte!

Voor alle meiden op blauw: zo lang jullie menstruatie nog niet is doorgebroken, kan het nog alle kanten op! Ik duim voor jullie!

Voor alle meiden op roze: super leuk om de berichtjes van jullie te lezen, ik wil jullie een voorspoedige zwangerschap wensen. Ik leef met jullie mee!

Voor alle meiden op rood: laten we er voor gaan in de volgende ronde! :)

Mijn menstruatie loopt denk ik op zijn einde. Gek idee, twee keer in mei ongesteld geweest! Cyclus wordt steeds korter, dus ben heel benieuwd wat ik volgende maand als NOD kan gaan aanhouden en wat mijn vruchtbare dagen zullen zijn. Na de vakantie wil ik eventueel gaan beginnen met ovulatietesten of temperatuur opmeten. Maar nu eerst nog gewoon 'op de gok' tijdens de vakantie ;).

20. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend die vragen! ik heb een vraag voor de dames die temperaturen. hebben jullie weleens I.p.v na eisprong 0.6 omhoog maar 0.2 graden omhoog gehad? of is mijn temperatuur gewoon in de war na mijn mk? vanmorgen is mijn temperatuur naar 36.5 gegaan, snap er niks van:(

Deel Deze Pagina