Mijn temperatuur is vanochtend weer omlaag gegaan (temperatuurkaartje in handtekening) nog geen menstruatie in zicht maar verwacht m elk moment. Laat wel weten als ik op rood kan
Je was er al zo bang voor he Dora! Wat vervelend zeg dat het toch is doorgebroken. Ik ga voor je duimen voor de volgende ronde! Nicole jij ook veel suc6 in de volgende ronde.
@Nicole: Ik duim voor je hoor! @Danielle: Inderdaad... De avond na ik die test gedaan had was ik echt niet lekker. Ben ik heel slecht in bed gekropen; misselijk, buiten adem, enorm veel buikpijn en rugpijn... En toen ik de dag na datum wakker werd; leken al mijn symptomen van daarvoor verdwenen, best wel vreemd. Vanaf toen dacht ik ook: 'Nee, dit komt niet goed'. Vandaag voor de zekerheid nog eens getest, maar inderdaad, niks op te zien! Er is wel degelijk een verschil met de test van maandag, vandaag helemaal wit en maandag toch wel een streepje gezien (al dan niet een indroger). Ik weet trouwens niet of jullie er iets van weten; maar als het nu echt vroeg moest zijn misgelopen, moet ik dan op iets letten of langs de huisarts ofzo? Of zorgt mijn lichaam dat alles terug op orde komt? 't Is natuurlijk heel vroeg geweest (als het echt zo was), maar heb er totaal geen ervaring mee en ik weet ook niet of ik op iets speciaals moet letten bij mijn menstruatie nu...
Heel vervelend Dora, je verwachtte het al natuurlijk maar blijft niet leuk. Hoewel je nu wel weet waar je aan toe bent. Succes voor je volgende ronde meid, ik hoop en bid dat het raak mag zijn en gezond raak ook! Knuffel voor jou. Wbt je menstruatie, mocht het een vroege mk zijn, dan hoef je je niet druk te maken, je lichaam ruimt dat zelf helemaal op.
Bedankt! Nu mijn menstruatie bezig is, kan ik écht door naar een volgende ronde, wat meer rust in mijn hoofd Ik zal het inderdaad nooit zeker weten, maar het lijkt er wel op... Gelukkig dat ons lichaam dan zo goed functioneert (sorry voor de domme vraag misschien, waar wat dat betreft ben ik nog helemaal niet mee). Bedankt voor de info ook!
Zwangere dames, gefeliciteerd!! Ik ben na mijn negatieve testen van vanochtend meteen ontnuchterd en ga pas maandag testen. Man kon vanochtend wel een streepje op de test dwingen. Nu mezelf niet meer zo gek maken en rustig afwachten. Kwaaltjes heb ik nog steeds en was ook te vroeg met testen, er is nog hoop.
Dora wat lees ik nu 😔 toch doorgebroken... Had er zo op gehoopt! Ik ga nog veel harder voor je duimen voor de volgende ronde! Voor de nieuwe zwangere. Gefeliciteerd! De meiden op wachtbankje... Succes nog even!
Zwangeren gefeliciteerd!!! @dora: balen zeg!!! Knuffel voor jou. Vandaag wat menstruatie achtige buikpijn gehad is nu weer over en nog geen menstruatie.... morgen maar voor de zekerheid testen voordat we op vakantie gaan al verwacht ik niet dat hij positief gaat zijn. Maar dan weten we t zeker.....
En wat ik nog even kwijt wilde.... ik zag een aantal paginas terug dat er meiden zich zorgde maken omdat ze als meerdere rondes achter de rug hadden. Ik begrijp jullie gevoel. Bij ons was t ook (pas)in de 6e ronde voor t eerst raak en ken ook meerdere mensen waarbij het 6-9 maanden duurde.... dus nog geen reden tot paniek. Vertrouw op je lichaam . Weet zeker dat het bij jullie op kort termijn raak zal zijn aangezien 80% zwanger wordt binnen een jaar.
Hoi meideñ, Hier een positieve test gister!!! Net nu ik dacht, goh ik ga wat steun zoeken op dit forum.. we zijn niet de enige waarbij t niet 123 lukt. Na 15 rondes, finaly. Ik wil iedereen bij wie t nog niet is gelukt heel veel sterkte wensen in de volgende ronde. Probeer positief te blijven. Hele dikke knuffel.
Geen probleem Laurazoey en Mariposa... Ik had er deze keer eigenlijk ook wel wat goede hoop op, maar vanochtend ook gewoon negatief getest...en sinds gisterenochtend alle symptomen plots verdwenen. Dat zal zijn reden wel hebben gehad! Nu mijn menstruatie deze namiddag is doorgebroken, kan ik wel met goede moed op naar een volgende ronde, alhoewel het tegen de nod waarschijnlijk toch weer naar mijn kop zal stijgen... Hou me dan op tijd in bedwang hoor! Ik had graag voor mijn 28 mama geweest, dus dat is nu de laatste kans, want ik verjaar op 17 maart Zou nog wel een fijne datum zijn, mijn moeder is 3 dagen na mij jarig en lag dus ook in het ziekenhuis als ze van mij bevallen was. Nu beginnen de mooie maanden van het jaar ook wel te komen om te bevallen vind ik; maart, april, mei, juni, juli, augustus en september... Als het in die mooiste maanden van het jaar (naar mijn idee toch) niet gelukt is, kunnen we bijna naar de huisarts voor onderzoek. Maar ik heb hoop dat het binnenkort wel zal lukken!
Proficiat! Wat zullen jullie blij zijn! Het is je van harte gegund! Eveneens blij dat je de lijst mee wat rozer kleurt! Geniet ervan!
Jammer inderdaad... Maar ben er echt alweer een beetje over. Die spanning was gewoon niet gezond voor mij Sorry dat ik hier zo 'ambetant' heb gelopen trouwens... Als er iets aan het malen is in mijn hoofd, ga ik soms echt overdrijven Ik wacht nu vol spanning mee op nog meer roze testen!
Balen Dora. Ik had vanmiddag ook een negatieve test en verwacht ook de rode duivels binnen een paar dagen