Oh lieve Suus! Vind t heel verdrietig, had je liever op roze zien staan. Ik heb ook een cyclus van 25 dagen normaal en ben ook 1x 4 dagen overtijd geweest. De ronde nadien was ik wel zwanger! Gewoon weer uitgaan van 25 dagen (en voor de zekerheid tot 28 dagen). Jouw tijd komt vast snel ben ik van oveeruigd.
♥️ NOD lijst 1 t/m 8 juni 2015 ♥️ 1: (6) Coekie, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lieflief, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Beeb1986, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Kelly, 25 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje fien2808, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Suus123, 31 jaar, 7e ronde, eerste kindje 2: (7) Mariposa1986, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na vm, 1e kindje Lace, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Juul77, 37 jaar, 7e ronde, 2e kindje Suusd, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Maaike, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje 3: (9) Katrien, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje Linda109, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Neeltje1985, 29 jaar, 2e ronde na vroege miskraam, 1e kindje Vlinder73, 41 jaar, ? Ronde, 3e kindje Alpa, 35 jaar, 9e ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje milSo, 29 jaar, ronde 12 (?), 1ste kindje 4: (8) Dora26, 27 jaar, 5de ronde, 1e kindje Chelleke84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Innie, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jozefien85, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje NicoleAM, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Goldsword, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lizzie1985, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 5: (4) Willemientje, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 7e ronde, 1e kindje Luna26, 31 jaar, 6e ronde met clomid, 3e kindje Saartje5, 33 jaar, 3de ronde na mk, 2de kindje 6 : (5) Jackelien, 33 jaar, 2e ronde,3e kindje Lindaatje, 33 jaar, 2e ronde na MK, 3e kindje Wefly, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje Maria1984, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje Eline83, 32 jaar, ?e ronde, 3e kindje 7: (7) Kiwi1405, 30 jaar, zoveelste ronde, 2e kindje Bella28, 28 jaar, 2e ronde. 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje Miich, ? jaar, 1e ronde IVF, 1e kindje * Doetie, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Leiff, 35 jaar,1ste ronde, 3de kindje Hadassa, 37 jaar, eerste ronde, vierde kindje 8: (6) Veela, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vanesje34, 34 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde ?, 4e kindje Iset, 34 jaar, ronde 1, 2e kindje BeertjeS, 35 jaar, ronde 10, 2e kindje Biootje, 27 jaar, ronde 1, 2de kindje Datumloos: (7) Trotsema, 33 jaar, 5e ronde, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje Miss Lovebird 34 jaar, 6e ronde, 1e kindje Izi, 28 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje Tbtje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 12, 1e kindje TieLo, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 59 Zwanger (10), Ongesteld (17), MMM (1*), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ohh Dames op rood wat balen heel veel s6 in de volgende ronde Neeltje en Luna van harte gefeliciteerd
Dora, Suus, Vlinder: wat ontzettend balen! Verwen jezelf maar even met iets lekkers! Gunde jullie het om op roze te staan, hopelijk de volgende ronde! Neeltje en Luna: wat geweldig! Van harte gefeliciteerd! Een hele goede en voorspoedige zwangerschap toegewenst! Ook al zit ik al een poosje in mijn volgende cyclus, blijf nog even kijken hoe het met jullie allemaal gaat!
Ik zag weer wat mooie testen voorbij komen Gefeliciteerd meiden meiden op rood balen zeg hopelijk volgende ronde
*klaagmodus aan* Gisteravond pijn in de onderbuik, vandaag voel ik me zoooooo mottig en daar is de pijn opnieuw... Heb het gevoel dat ongi elk moment kan uitbreken, maar dat wil ik helemaal niet *klaagmodus uit*
Ik lees dagelijks jullie berichtjes mee. Erg leuk om te lezen. Gefeliciteerd voor alle meiden die positief getest hebben. En voor alle anderen die negatief getest hebben, op naar de volgende ronde, hoe moeilijk dat soms ook is. Voor degene die nog niet getest hebben... Spannend... op naar positief nieuws voor jullie!! ik kon het niet laten en heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan, helaas negatief. Omdat ik allerlei symptomen heb (ben twee keer eerder zwanger geweest, dus ik herken het daarvan) en ik alleen nog ovulatietesten in huis heb, heb ik die eens gedaan. En die is licht positief... ik zit nu op 10 of 11 DPO. Ik heb op 23 en 24 mei positieve ovulatietesten gehad, dus ik weet zeker dat er een eisprong plaatsgevonden heeft. Tja, wat moet ik hier nu van denken.... iemand hier ervaring mee? HCG en LH lijken op elkaar qua samenstelling, dus in theorie zou je met een ovulatietest positief kunnen testen als je zwanger bent. Morgen maar een nieuwe test in huis halen en zaterdag opnieuw testen.
@Neeltje, Fien, Liizy en Lace: bedankt voor jullie lieve woorden.. het gaat nu weer iets beter.. het is gewoon niet anders en ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar daar krijgen we helemaal geen ukkie mee! dit weekend lekker genieten, hopen dat rood snel voorbij (bleg) en dan vol goede moed aan ronde 8 beginnen! @NicoleAM: ik ga het ook proberen, hoe blij ik ook elke keer ben voor een ieder die positief test, het steekt wel.. ik gun het iedereen, maar mezelf ook zo , daarnaast wil ik er iets minder mee bezig zijn.. ik zie het wel de komende maand! succes hoor!
@suus, oh nee op rood had nog zo hoop voor jou omdat we de zelfde symptomen hebben/ hadden! Alle andere dames op rood, hoop dat jullie snel positief mogen testen had het julienne gegunt. Hier nog steeds geen rood gezien. Vandaag 13 dpo. Had vanmorgen wel het idee van ja hoor ben.ongesteld geworden. Ik zag niks met afvegen maar toch maandverband in gedaan. Vanmiddag op me werk dacht ik weer Ja ben ongesteld. Nu op de wc en nog niks te zien. Heb nog steeds heel veel afscheiding.
ja helaas wel.. had zelf ook goede hoop en dacht dat het echt raak was deze keer.. helaas niet.. hoop voor jou dat het wel goed is!
Een aantal mooie testen gezien, gefeliciteerd alvast! Dames op rood balen hopelijk volgende ronde. Mijne loopt mooi op
Voor de meiden op rood, wat ontzettend verdrietig. Nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd!! Ik moet van mezelf wachten tot mijn NOD om teleurstellingen te voorkomen. Woensdag was ook al teleurstellend
Die is flink duidelijk Chanice! Gefeliciteerd! Hier nog steeds flinke onduidelijkheid, ben echt over mijn NOD, maar test nog steeds omowit! en predictor gebruikt!
Wat ontzettend rot voor de meiden op rood 😔 ik ga voor jullie duimen voor de volgende ronde! Ook hier een week verder en toch nog ff test gedaan voor de zekerheid. Loopt gelukkig mooi op