NoD 1 juni t/m 8 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Wat erg zeg LiefLief, sterkte!
    Idd veel rood erbij, de lijst loopt leeg hier. Ik zit er nog in, NOD is zondag.

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Lieflief: Sterkte meid! Hopelijk snel een mooie plakker voor je!

@Ladylien: Is idd een goede vriendin, we zijn al bevriend sinds we geboren waren, omdat onze ouders ook bevriend waren... Waarschijnlijk zal dat bij onze ukjes hetzelfde worden. Is wel niet altijd even makkelijk hoor, je kent elkaar door en door, maar echt uiteen gaan en ruzie maken is bijna niet mogelijk, omdat het zo 'gewoon' is dat je bevriend bent. Ik zal er zeker voor haar zijn, blijf het gewoon jammer vinden dat de reden waarom ze een kindje wil eigenlijk niet 'eerlijk' of 'mooi' is... Ik zal er zeker voor haar zijn en haar steunen, maar het blijft hard.

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik snap niks meer van mijn lichaam :( nog steeds niet ongesteld en witte testen.. Zit nu al op dag 32 heb het nog nooit zo lang gehad... Ik wil snel door naar de volgende ronde maar zo lukt dat niet.
    Verder nog het zelfde hier veel witte afscheiding, moe, puistjes.

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ahhhh sterkte lieflief! Hopelijk snel een plakker

Ja indd ladylien. Ik hoop er ook op dat ik langzaam htc aanmaak.
    Tot op heden nog steeds geen rood...
    Dus ik heb nog hoop

5. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Dames op roze gefeliciteerd!

Ik mag op rood

6. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen testen. waneer mijn nod is geen idee. Maar ik heb al twee weken een hogere temperatuur. van de week een dip gehad van twee graden minder en de volgende dag weer twee dagen omhoog. geen ongesteldheid klachten. Mijn buik voeld wel anders, als ik op lig voel ik meer druk in mijn onderbuik. Ook zijn mijn darmen weer flink in de war en heb ik veel witte afscheiding. spannend!!!!

7. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL

Sorry de hele dag weggeweest en verder nog niks gelezen. Heb je gisteren nog een beetje kunnen slapen? Hoe gaat het nu met je?

8. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha dat is makkelijk.;) Zou niet goed voor mijn zijn.😜

Wel goed dat je jezelf kan inhouden.:) Ik wil maandag denk ik gaan testen.

9. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte meis!

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Haha, dat is niet erg hoor! Hier ook een lange en drukke werkdag achter de rug...

Gisterenavond nog lang wakker gelegen in bed eigenlijk. Had het gevoel alsof mijn onderbuik werd 'uitgewrongen' als een vod. Constant spiersamentrekkingen, pijnlijke spanning in mijn onderbuik en dus ook heel laat in slaap gevallen. Vanmorgen niet goed wakker opgestaan, wel wat minder slapjes, maar nog altijd héél moe en bleek. Vandaag de hele dag nog buikpijn gehad, hopelijk is het morgen nu echt wel over, want maak me nog steeds een beetje zorgen. Bloedverlies is nu vanavond al véél minder, dat is dus wel positief!

Had vanmorgen nog met de huisarts gemaild dat ik gerust wilde langskomen, maar hij heeft me niet meer geantwoord en het was vanavond zo'n vies weer dat ik het maar gelaten heb. Hopelijk is alles in orde daar vanbinnen.

Maandag moet ik mijn moeder naar de gyn brengen, misschien vertel ik haar dit weekend wel dat we bezig zijn voor een kindje en dan kan ik maandag aan de gyn ook ineens vragen of ik me zorgen moet maken of niet. De week nadien heb ik pas een afspraak bij hem.

Krijg nu ook weer 'rare' klachten bij; pijnlijke borsten, serieuse hoofdpijn... Ben ook weer superemo en wordt meteen boos als er iets misloopt, andere keer kan ik wel beginnen janken.
    Heb het idee dat mijn lichaam toch wat overhoop ligt eigenlijk.

Maar zo slecht als gisteren in de vroege avond voel ik me alzeker niet meer. Ben nog steeds ongerust en ik lig wat overhoop met mezelf, maar dat komt hopelijk wel goed.

Bedankt voor je bezorgdheid!

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @meiden op het wachtbankje: Veel goede moed gewenst! Er zijn er hier veel met klachten en veel overtijd... Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid!

@meiden op rood: Jammer, hopelijk hebben we in de volgende ronde meer succes!

12. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0

Hopelijk krijg je snel antwoord. Sterkte iig hopelijk slaap je vanavond als een roosje.

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bedankt! Ben ook wel blij dat het weekend er is! En wat slaap kan ik vannacht zeker wel gebruiken :)

14. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hoe is het met de meiden die nog overgebleven zijn en die nog niet ongie zijn geworden? ??

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland

Hier nog niets te merken. Alleen dat mijn borsten en tepels iets minder pijnlijk zijn. Dus is volgens mij niet een goed teken... Maar ja, afwachten. Dinsdag denk ik ongi worden, volgens berekeningen.

16. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bedankt dames voor jullie steun. Voelt goed.

17. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Bah sterkte dora! Hopelijk voel je je snel beter!

Hier nog steeds over tijd... Pijnlijke borsten raar gevoel in onderbuik, hoofdpijn. Veel afscheiding....

Tja maandag maar weer een testje wagen. Hopelijk kan ik dan op roze ipv blauw

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Heel simpel, te vaak negatief getest in het verleden en daar vlak achteraan de menstruatie gekregen😒

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Spannend, hoop het zo voor je!

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik mag op rood. Eindelijk ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina