Zo, dat is zeker een verhaal. Wat goed dat je het hebt laten onderzoeken! Liever is er niks aan de hand natuurlijk, maar in zo’n geval weet je liever wel wat er aan de hand is. Wat fijn dat je verandering in levensstijl zo’n positieve wending heeft gegeven! Hopelijk geldt dit ook voor je hormoonwaarden Ik heb zelf het idee dat hormoongerelateerde klachten helaas nog een ondergeschoven kindje zijn. Wordt niet vaak op getest of actie op ondernomen (heb ik in ieder geval in mijn omgeving ervaren). Succes deze ronde!
Balen meis! Gelukkig lijkt je cyclus wel meer op de rit te raken, als ik het goed heb begrepen. Hopelijk volgende ronde raak!
Zooo, die zijn prachtig! Echte knaltest hoor . Gefeliciteerd! Bij mijn eerste zwangerschap liepen ze ook zo (snel) mooi op.
Dank jullie welallemaal! vandaag is het bloedverlies beperkt gebleven tot ongeveer de grootte van 3x een 2euromunt in een maandverband over de hele dag. Ik vind dit zelf heel erg weinig maar misschien zit ik wel fout en is dit best normaal. Het lijkt nu ook al weer minder te worden. Als het morgen niet nog meer wordt/stopt dan bel ik inderdaad de huisarts even of dit normaal is.
vandaag 16 dpo. Bloeden is nu ook weer alleen wat bruinige brokkelige/slijmerige afscheiding. Maandverbandje was schoon ook vanmorgen. temperatuur is wel gezakt nog steeds dus dit lijkt mij geen innesteling te zijn.
Ik ben een beetje bang dat ik weer een korte lf heb(7/8 dagen) Vind het lastig om te beslissen wat er mee te doen Lijkt me namelijk niet oke
Zit nu denk ik op 9dpo, en net negatief getest. Hoop dat ik te vroeg heb getest, want heb verder geen krampen dat mijn menstruatie eraan zit te komen of iets. Dat wachten is zo vermoeiend, onbewust ben ik er continu mee bezig in mijn hoofd
Oei, nee met zo'n korte lf heeft het eitje geen tijd om zich in te nestelen lijkt mij. Hoeveel dpo ben je nu dan?
25ste in de ochtend positief getest. Dan tel ik 27ste als 1dpo? Dan ben ik vandaag 5 DPO en mijn menstruatie verwacht ik over 4 dagen
Ja lastig hè dat wachten? Hier vandaag ook 8/9 DPO. Maar 9 DPO kan ook gewoon nog te vroeg zijn om te testen he
Als het goed is gaat de huisarts mij terugbellen. vind het zelf heel lastig en hoop dat het normaal is. Mijn bmi is nu te hoog voor een behandeling bij een fertiliteitskliniek, daarvoor zou er nog 15kilo extra af moeten nu. 12 kilo was al een hele opgave het afgelopen jaar voor mij…