Hier altijd sensitest.. en echt.. die zijn verdomd goed! spierwit bij niet zwanger en streepje bij zwanger haha Geen vals positief etc!
Gelukkig maar! Want ik heb dus zojuist een paar testjes besteld. Geen idee wanneer ik het geleverd krijg, maar denk waarschijnlijk pas maandag
Ik gebruik eerst de action testen. Mocht er iets op te zien zijn dan doe ik ook een cb test waarbij tekst zegt wel/niet zwanger...geen discussie met mezelf mogelijk met die
Nou, ik voel de menstruatieklachten opkomen, dus verwacht geen streepjes deze ronde . Weet ook niet of ik ga testen. In ieder geval goed als ik straks weer een duidelijke cyclus heb na de mk.
Ik testte meestal met Action-testen, maar de laatste maanden ook een paar een indroogstreep gehad. In vorige topic werd me de Kruidvat-test aangeraden, die bleek inderdaad duidelijker qua streep. Alleen wel een gedoe dat je er niet gewoon overheen kunt plassen. Dat vind ik een gedoe
Er overheen plassen is inderdaad heel simpel. Maar heb zelf vaak meegemaakt dat ik dan de hele stick onder plas omdat ik mijn straal niet onder controle kan houden. Weergave venster helemaal nat
Toch maar een early gekocht vanochtend. Getest met mijn 2de urine. Nog steeds zo wit als sneeuw. #12dpo
Hoe is het met iedereen? Hier heb ik echt een dag waar ik tussen emoties schakel binnen een seconde. Dan boos, dan blij. Ook heel erg rusteloos maar niet te bewegen om te doen wat ik moet doen. Echt een bleh dag. Alle tekenen van rood zijn er en denk vanavond/vannacht/morgen zover. Balen als het zo is maar fijn dat die hormonale nachtmerrie van afgelopen week dan weer voorbij is. zijn er nog testers geweest? Heb behoefte aan een positief streepje .
Hier ook erg aan het schommelen in mijn emoties. Voor mij nog te vroeg om te testen, maar voel nog niet veel. We gaan nog een paar dagen moeten afwachten helaas. Fingers crossed!
Hoop dat je alsnog goed nieuws krijgt!! Heb laatst toevallig een topic geopend dat ik nooit last heb van mijn borsten sinds ik kinderen heb. Wel tijdens de zwangerschappen uiteraard, maar niet wanneer ik ongesteld moet worden of andere moment. Heb totaal geen gevoel erin. Afgelopen dagen toch wel trekkend gevoel gehad erin en net tijdens het douchen richtte ik de douchekop per ongeluk rechtstreeks op mijn borst. En ik voelde een hele scherpe stekende pijn aan mijn tepel Ik probeerde het toen op mijn andere tepel en daar ook hetzelfde Dit klinkt voor mij niet normaal? Kan dit geen borstontsteking zijn of iets?
Klinkt wel heel apart, gevoelige tegels hoor ik ook vaak bij zwangerschap, maar dan zou je test wel wat moeten laten zien inmiddels lijkt me.. maar wie weet, er zijn er genoeg die pas positief testen op NOD dag.
Ik had net ook stekende borsten, wat ik normaal niet in deze mate heb.. verder weinig symptomen. Ook pas 7 dpo, dus moet nog een paar dagen wachten met testen
Oh valt dit onder gevoelig? Haha, totaal niet fijn Ik wacht af tot mn nod zondag en dan test ik opnieuw.. ga proberen morgen niet te testen. ( heb maar 1 testje over )
Ik ben vandaag 9dpo en ik zie echt na 5 minuten al een licht lijntje op de kruidvat 2v5 test.. Verklaart wel waarom ik al 2 dagen om 9 uur savonds in slaap val, mn borsten zeer doen en ik onder de pukkels zit.. Ben nog even in shock geloof ik, ga zo proberen een foto te maken.