Hoi allemaal,ik heb bewust een beetje afstand genomen van de forum.Vandaag mijn nod,test was spierwit maar nog geen menstruatie.Ik voel van alles maat het komt niet echt op gang.Overigens heb ik deze maand mijn ovulatie niet gevonden,ik denk dat ik niet heb geovuleerd dan.Ik twijfel om hulp te vragen bij de huisarts,ik ben al 43 jaar,er word via de verzekering niks vergoed.
Vandaag 10 DPO, negatief getest... Ik had hier ook even wat afstand genomen omdat die wachtweken zo slopend kunnen zijn. Ondanks het nog vroeg is, toch echt al teleurgesteld verwacht er precies niet te veel meer van, voel dit keer ook echt niks, nada...
Vandaag 8 of 9 dpo. Ik ga uit van 8. Vorige maand zag ik al een licht streepje op de test. Maar durf nog niet te testen nu... Mn man vind dat ik sowieso moet wachten tot ik overtijd ben. Maar denk niet dat ik dat ga redden
Ja, duidelijk piek gevonden op 26 en 27 oktober. Ik ga uit van eisprong 27ste en 28 dan als 1DPO... Vorige keer testte ik wel pas 12 DPO eerste x positief, maar was toen een biochemische, weet niet of het daardoor "later" was...
Wachten tot ik overtijd ben vind ik ook moeilijk . Misschien over een paar dagen een testje wagen. 8 dpo is ook nog vroeg