NOD-lijst 1 t/m 15 November 2023 We gaan voor roze!1 November (1) 92anoniem, 31 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk 9wkn) 2 November (2) Cupmix93, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kristen7, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 November (0) 4 November (1) Meredith, 36 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 November (5) LunaLee, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mery ,6de kind , ronde 7 JEKplus1, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 2 xDelicious - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 6 November (2) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 (1e na mk) 7 November (0) 8 November (2) Anoniempje1986 - 37 jaar - 4de kindje - 1e ronde Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 IUI-D (4e na MA) 9 November (3) Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje - 2e ronde (1e ronde ZOL bbz) Loes28 - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde Ravinola - 41 jaar - 4e kindje 1e kindje samen - 4e ronde na MA 10 November (1) Lynn - 29 j - 1ste kindje 11 November (2) Mom86 - 37jr - 1e kindje samen - ronde 18 SaarAmir - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 November (0) 13 November (1) Gulum89- 33 jaar- 2e kindje- ronde 4 14 November (1) Amandelbloesem - 28 jaar - 2e kindje - 7e ronde 15 November (1) Lily1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal (19) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (3)
Vandaag 11 dpo wakker geworden met buikkrampen, hoofdpijn en nu steken in mn borst. Test is witter dan wit. Ben bang dat mn menstruatie toch op gang aan het komen is, hoewel ik normaal een strak schema heb. Zou echt pas donderdag aan de beurt moeten zijn. Zo verwarrend allemaal.
Jawel, 8 dpo is ook vroeg. Maar vorige maand zag ik natuurlijk al een licht streepje met 8 dpo, wat duidelijker werd tot 11 dpo en daarna bleef het gelijk en liep het af. Toch ergens een soort van angst, maar ook weer nieuwsgierigheid.. Vanmiddag maar weer testen bestellen... Tot nu toe voel ik me naast een opgeblazen gevoel en moe, prima.
Dank nog allemaal voor jullie lieve berichten <3. Ik heb even afstand genomen, flink gehuild en nu weer door. Al denk ik dat ik de komende periode nog af en toe wel emotioneel zal zijn (er zijn ook wat mensen om mij heen zwanger, wat ik voor hun echt geweldig vind, maar wel soms confronterend, omdat ik dan weer precies geconfronteerd was met hoe ver zwanger ik op dat moment zou zijn). Ik wacht verdeurie nog op m’n menstruatie. Wel gisteren een minuscule lichte veeg gezien. Kom maar door hoor! Liever geen langere cyclus.
Ik las eerst even over je witte test heen. Wat verwarrend zo met die zwangerschapssignalen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, meis.
En een dikke knuffel voor iedereen met een witte test en/of menstruatie. De kans is er, maar het is nooit leuk om weer een nieuwe ronde in te moeten gaan. Hopelijk brengt de volgende ronde ons meer geluk! <3
Hello girls. had vanmorgen weer bloedverlies. Dit keer wat meer dan vrijdag. Dus ik dacht toch aan menstruatie. Meer als dat heb ik uiteindelijk niet gehad... vraag het me af wat dit nu moet zijn
Dikke knuffel voor jou! Wat een lastig dilemma zo. Rot dat het niet meer wordt vergoed (zacht uitgedrukt) . Ik zou denk ik wel een bezoekje brengen aan de huisarts. Al was het maar om wat dingen te laten controleren (hormoonwaarden, schildklierwaarde). Zelf vond ik het boek ‘It starts with an egg’ ook erg interessant om te lezen destijds (toen ik maar niet zwanger werd). Al moet je ook maar net zin en ook financiële ruimte hebben om allerlei supplementen te gaan nemen, wat helaas geen garantie biedt op een daadwerkelijke zwangerschap . Heel veel sterkte.
Oke.. Kon et niet laten.. Zien ook jullie iets? 8dpo Laatste foto is bewerkt. Eerste foto is na 3 min. De andere 5. Zal wel weer een indrooglijn zijn die mijn ogen zien
Net nog eens een test gedaan (tegen beter weten in want we zijn nog geen 12u later ). Een k2v5 dit keer, hartstikke negatief... Veel ervaring hier met 10 DPO negatief en alsnog later positief testen?
Ik kan me niet meer herinneren hoe de afscheiding is voordat je ongesteld wordt. Hoe is dat bij jullie? Ik las dat sommige droog zijn voor ze ongesteld worden. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het normaal bij mij is, nooit echt op gelet of onthouden. Mijn nod was dus gister en vandaag alweer negatief getest..
Ik zou het heel graag willen zien voor je, maar ik kan hem niet vinden. Kan een vertekend beeld zijn hoor. Hopelijk wordt hij snel duidelijker voor je.
Ik ben inderdaad zo goed als droog voor mijn menstruatie. Net na mijn eisprong heb ik een week lang hele witte vloed. Nu ook droog, dus weet niet goed wat dit betekend. We gaan het zien.