Heb er nog vanochtend een action early test tegenaan gegooid.. voor mijn ogen was er een Tuurstreepje te zien. Welke merk test raden jullie aan?
Hier 13dpo met action early nog steeds wit. Morgen NOD, we gaan het zien. @LunaLee gefeliciteerd! Mooie oploop @xDelicious oh wat jammer, maar iig wel zekerheid nu. Succes in de volgende ronde @Gulum1989 spannend! Als ik een tuurstreepje zie op de action early, deed ik meestal de cb digital. Die zegt zwanger of niet zwanger. Geen twijfel mogelijk dan
Oehh spannend! Ik heb een zweeds merk BabyPlan, maar geloof niet dat die in nl te krijgen is. Of Amazon misschien.
De CB early digital is wel echt heel gevoelig! Ik geloof 10 ml HCG nodig. Als je een tuurstreepje zag, zou die positief moeten zijn normaal...
Ja tenminste wel zekerheid nu. Ja, gelukkig wel zekerheid nu. Hoop dat de tijd snel voorbij gaat. Vraag me alleen af hoe het dan zit met mijn cyclus nu ik 3 dagen overtijd was. Behoorlijk irritant wel. Maar het is niet anders
Vandaag weer heel licht bloedverlies. Ik wacht morgen nog even af, maar ik denk dat ik op rood zal gaan. Lichaam schreeuwt zwanger, maar ondertussen zeggen de feiten iets anders. Het is niet anders, op naar de volgende ronde.
Mijn bestelling is binnen. Vanmiddag de huisarts gebeld daar kan ik 28 November terecht voor een intakegesprek! Vind het heel spannend maar voelde me zo opgelucht toen ik gebeld had.