Ik ga toch niet mee met dit NOD groepje. Mijn man z'n zaad was wel verbeterd, maar helaas alsnog dramatisch. Enige optie voor is dus ICSI nu. Dus we moeten nog even geduld hebben..
Zie net dat de tekst er helemaal niet bij de foto staat, was nog vroeg vanmorgen…. Maar ik weet het niet precies. Er zit inderdaad wel foliumzuur in en visolie en stond bij dat je ze kon slikken als je zwanger wilde worden.
M’n rationele kant wil iedere kant aangrijpen. Zou mooi zijn als je inderdaad vruchtbaarder bent Wat jammer dat de IUI niet door kan gaan. Wel bemoedigend dat de kwaliteit al iets is verbeterd, maar kan me voorstellen dat je op nog betere resultaten had gehoopt. Hopelijk gebeurt dat alsnog. Succes met het ICSI-traject alvast. Is ook pittig, maar hopelijk brengt dat jullie dat het gewenste resultaat <3
NOD-lijst 1 t/m 15 November 2023 We gaan voor roze! 1 November (0) 2 November (1) Cupmix93, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 November (0) 4 November (1) Meredith, 36 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 November (1) LunaLee, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mery ,6de kind , ronde 7 6 November (0) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 (1e na mk) 7 November (0) 8 November (0) 9 November (0) 10 November (0) 11 November (2) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 IUI-D (4e na MA) Mom86 - 37jr - 1e kindje samen - ronde 18 12 November (0) 13 November (0) 14 November (0) 15 November (0) Totaal (7) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oke nouja we gaan het zien met de lh testen hoop maar dat het gewoon rond de 17e dag is zoals gebruikelijk bij mij
Ik gebruik sinds de vorige ronde de testen van Clearblue,met de smiley.Het is heel gemakkelijk en vooral erg duidelijk.Ik heb nog een pak besteld voor deze ronde.Die ovutesten van sensitest waren mij moeilijk te af te lezen en vooral omdat ik hele lichte testen had.Welke gebruik jij?
Ik gebruik ook een zwanger worden supplement,van de trekpleister of kruidvat,ik weet niet precies welke meer,omdat ik de label eraf heb gehaald ivm privacy hier.Je moet er wel mee stoppen zodra je zwanger bent. Ik drink ook kruidnagel thee,in de oosterse/afrikaanse landen word het aangeraden om te drinken voor je ovulatie en voor andere goede eigenschappen.Het smaakt heel erg bitter,maar op dit moment wil ik er alles aan doen om natuurlijk zwanger te geraken.Ik heb bij mijn verzekering nagevraagd,na je 43 ste word er niks meer vergoed,dus dat valt dan ook evt af.
Ik heb vorige ronde sensitest gebruikt en deze zijn bij mij ook erg licht. Heb nu ook easy@home in huis. Met zelfde urine getest en zat ook heel veel verschil in kleur in.
NOD-lijst 1 t/m 15 November 2023 We gaan voor roze! 1 November (0) 2 November (1) Cupmix93, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 November (0) 4 November (1) Meredith, 36 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 November (1) LunaLee, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mery ,6de kind , ronde 7 6 November (0) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 (1e na mk) 7 November (0) Lynn - 29 jaar - 1ste kindje 8 November (0) 9 November (0) 10 November (0) 11 November (2) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 IUI-D (4e na MA) Mom86 - 37jr - 1e kindje samen - ronde 18 12 November (0) 13 November (0) 14 November (0) 15 November (0) Totaal (8) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Ik meld me alvast ook weer hier Momenteel ronde 3 na een biochemische zwangerschap in augustus '23. Nog 2 natuurlijke cyclussen te proberen en anders start voor ons IUI in januari
Ik gebruik BabyPlan streeptestjes. Werken opzich ook prima, maar iets lastiger om de precieze piek te vinden. Wel goedkoop in ieder geval heb er nog 10 liggen, dus die maak ik eerst maar op
Vanmorgen ging mijn temperatuur iets omlaag, zelfs nog 0,1 lager gemeten maar de hogere aangehouden. Zou dit betekenen dat mijn eisprong er nu aankomt? ben ook ineens helemaal gloeierig op mijn wangen en misselijk. Zo maar even nog een test er tegenaan gooien en dat het met mijn ei te maken heeft en niet dat ik nog ziek wordt ineens..
Direct maar even een test gedaan want moest toch plassen en had dorst. Alweer hoger dan gisteren. Ben benieuwd welke dag ik mijn piek ga vinden.