Nee dat wouden hun graag ivm mijn miskraam maar daar had ik geen zin in natuurlijk. Ik hoop dat het mij inderdaad ook lukt binnen d e 5x iui.
Ah balen zeg.. ik hoop voor je dat het geen invloed heeft op een eventuele bevruchting en innesteling! Hopelijk voel je je snel weer beter
Ik hoop voor je dat je een vroeg ei hebt deze maand! Ik verwacht ook mijn eisprong op dinsdag ongeveer
Twijfel twijfel. Zal ik nu weer eens meeschrijven of niet. Ik vind het eigenlijk wel lekker om er niet al teveel mee bezig te zijn. Toch merk ik dat ik zo nu en dan op dit forum te vinden ben en dan is het toch leuker om mee te praten dan alleen te lezen. Wij zijn dus rustig aan bezig voor een 3e kindje. Als het snel raak is prima, maar over een paar rondes ook. Jongste is nog maar 9 maanden en als we het konden kiezen zou er max 2 jaar tussen die 2 zitten. In aug was het raak maar helaas een (redelijk vroege, maar na kloppend hartje) miskraam gehad. Benieuwd naar de komende periode en hoop veel nieuwe zwangere dames voorbij te zien komen hier.
NOD-lijst 1 t/m 15 November 2023 We gaan voor roze! 1 November (1) 92anoniem, 31 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk 9wkn) 2 November (1) Cupmix93, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 3 November (0) 4 November (1) Meredith, 36 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 November (2) LunaLee, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mery ,6de kind , ronde 7 JEKplus1, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk 6 November (2) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje - ronde 5 (1e na mk) 7 November (1) Lynn - 29 jaar - 1ste kindje 8 November (1) Anoniempje1986 - 37 jaar - 4de kindje - 1e ronde 9 November (0) 10 November (0) 11 November (2) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 IUI-D (4e na MA) Mom86 - 37jr - 1e kindje samen - ronde 18 12 November (0) 13 November (0) 14 November (0) 15 November (1) Lily1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal (11) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Hoi, welkom! En herkenbaar! Het liefste ben je er niet mee bezig en ‘overkomt’ het je. Maar toch is je hoofd en lijf ermee bezig op het moment dat je ervoor besluit te gaan. Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad . Hoe gaat het nu met je? Ik merk dat ik er nu - bijna twee weken later - nog best wel last van heb (emotioneel soms). Misschien ook nog de hormonen die meespelen. Hopelijk snel weer eens streepje (voor ons allemaal)!
Ik herken het helemaal. Elke maand neem ik me voor dat ik me niet aanmeld bij een NOD lijst en toch meld ik me elke maand aan. Ieder hier weet hoe het is elke maand en dat heb ik in mijn omgeving niet. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie miskraam. Hier in juni een missed abortion gehad. Neem de tijd alles te verwerken en praat lekker mee wanneer je je er goed bij voelt
Zit nu 14 dagen voor mijn nod maar nog geen ei in zicht. Ik verwacht hem wel binnenkort al had ik vorige ronde een lf van 8 Ben toen wel ziek geweest en normaal rond de 10/12 dus hoop op het beste nu
Cd 13 alweer vandaag. Nog geen positieve ovulatietest gehad maar ik blijf geduldig doortesten. Vandaag tot 6 uur gewerkt en nu 2 weken vakantie lekker even helemaal niks
Nee dat niet. Slaap niet iedere dag op dezelfde tijd tot dezelfde tijd en volgens mij is dat wel de bedoeling
Dat begreep ik er ook wel van ja. Ik slaap ook best wisselend en moet altijd ‘s nachts plassen. Volgens mij had dat ook wel invloed op de betrouwbaarheid. Na de koorts heb ik ook niet meer gemeten trouwens. (Wel door de dag heen, temperatuur blijft boven de 37 in de ochtend, in de avond vaak net 37,7)
Ik val net buiten deze nod lijst met verwachte nod 17 nov, maar wil toch graag meelezen. nu 5,5 week geleden met echo missed abortion vast gesteld. Met medicatie opgewekt. 2 weken later schoon verklaard maar bleef erg lang positief testen nog. Nu gister na 5 weken dus ongesteld geworden. Voelt als een opluchting en een nieuwe kans. ik hoop dat m’n cyclus direct weer z’n ritme gaat aanhouden, maar ga wel ovulatietesten doen want wil m niet missen. Fysiek gaat t goed. Mentaal soms wel nog zwaar. Kan echt depressieve dagen hebben. Vooral omdat m’n schoonzus tegelijk zwanger was en bij haar gelukkig wel alles goed is. Is voor mij wel confronterend om te zien dat haar buik langzaam groeit. Ik gun t ze wel hoor.
Hé bah meid! Weet precies wat je meemaakt helaas Neem de tijd om het ook mentaal te verwerken want het is niet niks natuurlijk. Hopelijk pakt je lichaam inderdaad snel je cyclus weet op en ben je snel weer zwanger van een plakker!
Volgens premom 0.54 maar ik denk dat vandaag mijn piek is! Ben benieuwd wat de test morgen doet. Gisteren nog even gezellig gemaakt en vanavond en morgen ook nog maar even voor de zekerheid
Oh bah, dat snap ik! Neem de tijd om dit te verwerken en hopelijk snel je “normale” cyclus! Hopelijk snel weer een plakker❤️