Ik zit er nog eens goed naar te kijken maar vind de eerste op de 14e er toch ook wat donkerder uit zien.
hij was toen straks ook duidelijk iets lichter, de laatste die ik vandaag gedaan heb dan. de app geeft ook aan dat die van vanmorgen de piek is.
Dat denk ik ook, ik gebruik een andere app die ook die testen ‘leest’ maar als ik van dezelfde test een paar keer een foto maakte wijkt het LH steeds iets af.
Vandaag maar iets vaker testen, denk dat het ook ineens heel snel gaat nu. Testen mee naar werk haha voor mij de eerste keer. De dipsticks en 1 roze clearblue. Hopelijk vandaag of morgen piek
ziet er al veelbelovend uit! bij mij was het op cd13 al erg duidelijk en gister de piek en ook echt enorme ovulatiepijn gehad heb nu nog wel wat last ervan.
Hier heel af en toe een beetje druk maar wel ineens mega vruchtbaar slijm dus hopelijk vandaag nog mijn piek
@Humbly89 Ziet er goed uit! Ik denk uiterlijk vanavond je piek? @Iedereen op het wachtbankje: hebben jullie al symptomen voor zover mogelijk? Hier 5 DPO vandaag en wel hele pijnlijke, volle borsten en ook duidelijk donkere blauwe aderen. Dat had ik bij mijn voorgaande zwangerschappen ook maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat voorgaande cycli was na mijn ovulatie, heb er nu spijt van dat ik dat toen niet bijgehouden heb Verder af en toe wel een soort 'onrustig' gevoel onderin mijn buik.
ik had in mijn vorigge cyclus sowieso al echt heel veel symptomen en toen toch niet zwanger helaas, dus symptomen zeggen echt helemaal niks jammer genoeg. heb het vorige cyclus ook allemaal bij gehouden in notities op mijn telefoon.
Ik had bij voorgaande zwangerschappen voor mijn NOD wel wel hele andere symptomen dan gewoonlijk, dus het kán soms wel wat zeggen. Al blijft het mensen lichaam altijd weer verwonderlijk
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (1) Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 17 2 oktober (0) Meredith - 36 jaar - 1e kindje - ronde 1 3 oktober (1) Mal92 - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 4 4 oktober (0) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (2) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mom86 - 37 jr - 1e kindje samen - ronde 17 8 oktober (1) LunaLee - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Micky90 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 4 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (3) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (3e na MA) Maudje123 - 3e kindje - ronde 36 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 via IUI-D (4e na MA) 15 oktober (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 4 Gonal F + Ovitrelle (2x geen eisprong) Totaal: (12) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Hé meiden, ik heb me ook weer op het lijstje gezet. Verwacht mijn eisprong ergens eind deze week, dus de NOD is een gokje, maar denk dat het wel deze lijst is! Ik heb trouwens een zoon uit een eerdere relatie en dit kindje hoop ik alleen (met donor) te mogen krijgen. Lees later even terug hier!
Ik denk het ook, vanmorgen om half 10 was hij weer wat donkerder. Straks nog een keer testen en dan ook met de roze clearblue
Ben benieuwd wanneer je piek is! Gaat snel ineens! Had je nu ook een andere donor? Of nog dezelfde als vorige ronde?