Oeh dat is lastig. Hij geeft wel piek aan maar loopt ook weer op..? Zou voor zekerheid nog even doortesten. Kijken of ie verder daalt.
Heb net Kruidvat early testen gekocht. Iemand ervaring daarmee? Wilde dus vrijdagochtend testen omdat ik die avond een reunie heb. Maar zitten er twee in. Dus doe er misschien donderdagochtend 10 dpo al eentje Heb nul symptomen maarja. Theoretisch zou een innesteling nog kunnen plaatsvinden natuurlijk.
Ik mag wonder boven wonder omhoog naar 100eh. Over een weekje terug voor een echo, val ik dus wel buiten het lijstje denk ik Maar goed, er wordt in ieder geval weer iets geprobeerd!
Zijn dat die roze??? Dan zijn ze prima. Die blauwe plusjes zijn vervelende testen met vaak valse streepjes/indrogers. Kv 2v5 heb ik nu ook al 2 keer een indroger mee gehad en was zelfs licht roze. Ik ga denk echt voor action deze keer!! Die zijn tot nu toe echt wit als ik niet zwanger ben en lekker goedkoop Wanneer ga je testen a.s. vrijdag? Edit: Sorry niet goed gelezen. Do avond al. Spannend!!
Ik denk dat deze nu wel echt positief is. Vanavond nog even gezellig maken en zouden jullie dan morgen en donderdag ook nog gezellig maken? Ik vind het altijd lastig zeggen wanneer je dan dpo1 is. Wanneer je moet tellen. bij mij zou ik dan zeggen donderdag dpo1 toch ?
Gisterenavond was ie weer gestegen, dus denk pas de piek. Nu hebben we gisteren en eergisteren een gezellige avond gehad. Vanavond weer voor de zekerheid?
ik had de dag na mijn positieve ovulatietest de eisprong, dag erna 1 dpo want was toen echt een heel licht streepje. dus ik zou nog even doortesten met ovulatietesten. doe ik nu ook nog eventjes haha. dus ik denk vandaag misschien bij jou de eisprong?
kan geen kwaad toch om het nog eens gezellig te maken moet zeggen dat wij het onderhand iedere avond het gezellig hebben gemaakt haha. dus ben benieuwd
Surprise! We hebben een vroeg ei deze keer. De 8e poging op mijn oma der 80e verjaardag en 8 is ons (m’n zoon en mijn) geluksgetal. Kortom, we gaan ervoor! Maar eerst nog even een echo om half 12, want hij is wel echt vroeg. Als alles goed is, dan om 13.15 de IUI!