NOD 1 oktober - 15 oktober

Discussion in 'NOD forum' started by nosilla, Sep 10, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miley30

Miley30 Bekend lid

Aug 15, 2023
    765
    547
    93
    Female
    ik zelf ook, zit nu met twijfels van wel / niet voor een 4e gaan... laatst namelijk gesprek gehad met het uwv (ben gedeeltelijk afgekeurd en zit dus in een traject bij hun) dat ik straks toch echt wel moet gaan werken, om te beginnen met een ochtend per week, als ik dan meteen weer zwanger ben (al 2 keer voorgekomen dan) denken ze dadelijk ook die doet dat expres ofzo zodat ze niet hoeft te werken terwijl dat dus niet zo is en we wel echt een 4de willen en ik echt graag wil gaan werken. dus beetje de twijfels gekregen. als het komt dan komt het(een zwangerschap bedoel ik dan). foliumzuur slik ik eigenlijk altijd pas als ik weet zwanger te zijn.

Mom86 likes this.
  2. Meredith7

Meredith7 Actief lid

Oct 10, 2021
    249
    184
    43
    Zo lang wachten die eerste weken :oops:Volgende week ergens mijn eisprong. Hopen dat alles voor iedereen goed uitpakt deze maand:o:

LunaLee likes this.
  3. Nono

Nono Fanatiek lid

Sep 4, 2022
    1,268
    911
    113
    Female
    Ik was je al kwijt! Zat je in andere NOD groepje? Dood zaad?? Maar jullie hebben toch al een kind door dat zelfde zaad? Dan is er nog hoop? Hoe zijn de verdere plannen bij jullie nu vanuit behandeling?

4. Nono

Nono Fanatiek lid

Sep 4, 2022
    1,268
    911
    113
    Female
    Als je voor een 4e wilt gaan gewoon doen toch. Dat die timing zo loopt is nu dan maar zo. Zou me niks aantrekken van UWV. Hoewel het mentaal wel een wissel kan trekken dat gedoe met de UWV. En ik eeet natuurlijk niet wat de reden van de afkeuring was. Als jullie het financieel niet zouden trekken is het ook weer het een ander verhaal. Maar als je mentaal/ emotioneel, praktisch en lichamelijk wel stabiel bent dan waarom niet. En laten we eerlijk zijn we hebben allemaal wel wat. Niemand is perfect en het is ook zelden het perfecte moment om een kind te krijgen. We doen het er allemaal maar zo goed als we het kunnen :D

nosilla and Miley30 like this.
  5. Nono

Nono Fanatiek lid

Sep 4, 2022
    1,268
    911
    113
    Female
    Hej ook weer een oude bekende! Jaa hoop mee voor je vroege ei :)

Humbly89 likes this.
  6. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

Jul 13, 2022
    4,143
    4,569
    113
    Mijn man heeft tijdje terug een gedraaide teelbal gehad (of ontsteking) met hoge koorts. Helaas heeft ie hierdoor dood zaad. Ons 3e IUI ging toen niet door, omdat er 0 levende zaadcellen was gevonden. Nu hebben we verplichte pauze. Vorige week werd hij weer gecontroleerd maar nog steeds 0 levende zaadcellen :( over 4 weken weer controle en gesprek over ICSI of een biopt.

LENR likes this.
  7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Hahaha inderdaad!! Weer een keer in het zelfde groepje!

8. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,316
    3,307
    113
    Female
    Nou, uiteraard trekt mijn lichaam zich niets aan van de medicatie, en ben ik door de kuur provera heen ongesteld geworden (die hoort dit juist tegen te houden). Ik kies ervoor om er positief naar te kijken, mijn lichaam is ook ongeduldig en wil ook zsm zwanger worden :roflmao:
    ZH belt mij zo terug, hopelijk mag ik de kuur stoppen, dan over 3-5 dagen echo en starten met spuiten. Scheelt toch weer zomaar ween weekje :rolleyes:

Mal92 and Humbly89 like this.
  9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Wauw je lichaam trekt echt een eigen lijn inderdaad Hahaha. Hopelijk mag je stoppen met de kuur :thumup:

Basilicum likes this.
  10. Mal92

Mal92 Actief lid

Jul 18, 2023
    306
    145
    43
    Female
    Eens met @Nono
    Als jullie het praktisch en mentaal/fysiek op de rit hebben, zou ik me zeker niet laten tegenhouden door UWV!

11. Nono

Nono Fanatiek lid

Sep 4, 2022
    1,268
    911
    113
    Female
    Nou hier nog geen positieve test gehad. Maar gisteren maar 1 keer get
    Dat meen je niet.. wat kut. Zaad wordt om de 3 maanden ofzo vernieuwd toch? Lichaam moet zich misschien herstellen nu nog. Hopelijk volgende controle dat het wel positief is.
    En dan nu verplicht pauze als in ook niet op de natuurlijke manier mogen proberen? Of dat wel?

12. Nono

Nono Fanatiek lid

Sep 4, 2022
    1,268
    911
    113
    Female
    Nou hier nog geen positieve ovutest gehad. Maar gisteren maar 1 keer getest rond 11u. Moet eigenlijk twee keer want eisprong zit er aan te komen. Zou morgen of overmorgen moeten zijn. En vanochtend ook niet kunnen testen. Moet echt vanavond. Anders mis ik mijn piek denk. En dan sowieso vanavond nog wel hubby tijd en liefst morgen.. maar schoonmoeder is morgenavond in huis.. vind ik toch altijd raar om dan te gaan seksen. .

Mom86 likes this.
  13. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,316
    3,307
    113
    Female
    Oo jaaaa dat snap ik. Mijn schoonouders blijven soms na het oppassen ook slapen. Weliswaar is onze logeerkamer op een andere verdieping, maar toch... awkward :o:

14. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hahaha ja dat snap ik wel.. :roflmao:

15. Mom86

Mom86 Niet meer actief

16. Nono

Nono Fanatiek lid

Sep 4, 2022
    1,268
    911
    113
    Female
    Ja maar het moet toch maar gebeuren vrees ik :roflmao: Afgelopen nacht niks gedaan. Waren laat terug van bios. Manlief moest heel vroeg eruit dus bam, gaan slapen:oops:.
    Morgen is cd14. Hoewel ik nog steeds geen positieve ovutest heb gehad o_O Hopelijk vandaag. Maar heb maar 1 x seks gehad in vruchtbare dagen. Er moet echt wel wat meer klaarliggen....

17. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Haha ik snap je hoor, maar zou het toch doen :evil: Dat probleem heeft mijn man altijd trouwens want mijn ouders wonen in ons huis, in hun eigen afgesloten appartement weliswaar maar toch :rolleyes:

18. Miley30

Miley30 Bekend lid

Aug 15, 2023
    765
    547
    93
    Female
    hee dames. ik stop er nu voorlopig mee om voor een 4de te gaan. dit heeft te maken met een voorval van vandaag waardoor ik besloten beb voor mezelf en de kindjes te kiezen.

19. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

Jul 13, 2022
    4,143
    4,569
    113
    Hé wat naar zeg :( sterkte!

20. Miley30

Miley30 Bekend lid

Aug 15, 2023
    765
    547
    93
    Female
    dankjewel! mijn man zou namelijk uit bed komen toen ik naar zwemles ging met de oudste dus toen ik thuis kwam kwam de buurman op de hoek naar buiten en vroeg aan mij of er iemand thuis was omdat de 2 jongste (2 en 4) buiten waten en de jongste onder de poep zou zitten (was gelukkig alleen maar koffie poeder maar toch) dus ik was echt kei kwaad omdat het al eerder is gebeurd dat hij niet beneden kwam terwijl ik hem al aantal keren geroepen heb bij de trap om beneden te komen.. en hii ook gewoon reageerde dat hij eraan zou komen. die buurman had ook geroepen en aangebeld enz maar mijn man reageerde daar niet op.. iedere keer ik er terug aan denk dat het ook verkeerd had kunnen lopen moet ik al huilen.

Share This Page