net kruidvat early met roze inkt gedaan en zag al snel een tweede lichte streepje komen, maar ik twijfel nog steeds haha. en is ook niet op de foto te krijgen helaas.
hij is trouwens ook wat beschadigd met losmaken helaas. je ziet wel het streepje nog ervoor staan en vind hem te duidelijk voor een indroger. zoet hem denk ik helaas toch niet op de foto
Ik was er nog niet aan toegekomen om mezelf op de lijst te zetten. En kan misschien wel bijna op roze! Deze net gedaan 10dpo.... Zo spannend!
die is duidelijk! ik ga hem morgen ook doen. had net die van kruidvat early gedaan met roze inkt en had een erg licht streepje. ben 9dpo vandaan.
vorigge ronde toen ik hem gebruikte bleef hij ook echt wit.. dus ben zo benieuwd. morgen ochtend die van kv2v5 doen denk ik dan ben ik 10dpo
Klopt! En had totaal geen pms symptomen, dus kwam voor mijn gevoel echt uit het niets. Is echt het beste hoor! Volgende ronde ga ik proberen ook gewoon op nod testen of 1 dag erna.(zeg ik nu). Ik hoop ook nog wat roze in dit lijstje!!
ja weet je nu twijfel ik of het echt geen indroger of voorgedrukt streepje is heb hem ieder geval binnen de tijd afgelezen en zag er echt roze uit