@Miley30 Jaaa super duidelijk nu hoor! Gefeliciteerd! Met de gewone digitale CB zou ik zelf nog even wachten tot je NOD denk ik.
misschien dat ik straks nog even wat testen van de kv2v5 bij haal want de sensitesten zijn nog niet binnen gekomen terwijl ze vandaag zouden komen. dag is nog niet voorbij dus ben benieuwd of ze nog binnen komen dan.
Had dit gepost in een fout groepje haha, oeps. Duidelijk te vroeg Vandaag 4u47 Al vroeg hier, kan niet meer slapen Net opnieuw een testje gewaagd & had iets bijzonder (zelf nog niet meegemaakt in ieder geval). Ik leek een tuurstreep te zien zodra de test aan 't oplopen was, na een min of 2-3 ook nog vaag te zien, daarna (5 min & dus afleestijd) was het precies helemaal weg... Iemand al meegemaakt
heb weer getest hoor haha. dacht serieus gister dat ik droomde ofzo maar ben nu wel echt misselijk.. kan dat zo snel al?? hij is al iets duidelijker dan gister?
Heel apart zelf nog nooit meegemaakt. Toevallig een action test? Heb er wel eens iets over gelezen met action testen Als je hcg stijgt nemen je symptomen ook toe mooi streepje!
wordt wat haha. geloof bij alle 3 boven de pot gehangen al vrij snel. dus ga al vrij snel de medicatie aanvragen bij de huisarts tegen misselijkheid. die bel ik pas na het weekend.
Ja idd heeel stom! Want welgeteld 3 seconden euforisch geweest Ik twijfelde voor de CB early digital maar vrees dat die ook gewoon nog negatief kan uitslaan doordat ik nog vroeg ben... Testdrang grr
Oehh maar misschien een andere proberen later vandaag?? Vervelend die testen die onduidelijk zijn zeg
Ik kon me ook niet meer inhouden vandaag.. er is zeer zeer vaag wat te zien geloof ik, maar lijkt niet dat de camera dat oppikt. Kunnen ook m'n ogen zijn die graag een streep willen zien