Oef dat is een moeilijke beslissing. Maar ik snap je wel. Gelukkig is het goed afgelopen. Knap dat je zo voor jezelf kiest!!!
Och jeetje, wat heftig! Had idd verkeerd af kunnen lopen, gelukkig is het goed gegaan! Heeft je man dan gewoon geen zin om er op te reageren of slaapt ie gewoon weer dan? Sterkte!
Ik denk dat komende week dan toch eindelijk m'n eisprong is. We willen het toch gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis, toch?
hij had blijkbaar zn medicatie ingenomen om beter te slapen maar hij weet dat ie dan dus niet goed wakker wordt.. hij had mij dat ook niet verteld dat ie het had ingenomen. maar hebben goed gepraat erover en laat het nog even rusten om voor een 4e te gaan. tis natuurlijk altijd welkom nog een baby dus we zullen zien. geef mezelf ook wel de schuld dat ik de voordeur niet op slot had gedraaid... maar buiten dat om had mijn man er gewoon uit moeten komen want hij gaf gewoon antwoord op mij over dat hij naar beneden zou komen..
Oja dat is dan helemaal een ding haha maar een eigen appartement scheelt wel. Ja ik ga vanavond wel proberen wat actie te krijgen hoor. Moet wel anders vrees ik dat het een verloren ronde is.
Wel goed dat jullie erover gesproken hebben. Belangrijk, stel dat er nog een 4e bij komt hebben jullie 4 van die kleintjes en dan vraagt om een goede taakverdeling. Veel goeds voor jullie!
Hier schiet het niet op! Premom geeft 0.52 aan pff. Maar ik kijk terug naar vorige cyclus en toen was ie in 1 dag van 0,34 naar 0,8 gegaan en daarna piek. Dus hoop morgen toch wel een piek te hebben.
@Miley30 Lastig zeg.. ik hoop dat je er uit komt samen met je man en wie weet hoe het loopt als jullie weer meer op één lijn zitten.
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (1) Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 17 2 oktober (3) Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 Meredith7 - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 1 3 oktober (0) 4 oktober (0) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (2) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mom86 - 37 jr - 1e kindje samen - ronde 17 8 oktober (1) LunaLee - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Micky90 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 4 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (1) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (3e na MA) 15 oktober (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 4 Gonal F + Ovitrelle (2x geen eisprong) Totaal: (9) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Nono Jeeeej! Is Premom een app ook? Kwam er net achter dat ik mijn vorige menstruatie niet goed in mijn app had gezet dus NOD is 2 dagen later dan ik eerst dacht, heb dat aangepast.
Ja is een app waarmee je je cyclus kan bijhouden. En je kan er ook foto's van je ovulatietest in uploaden. Dan meet ie de waarde en geeft aan wanneer ie piekt. Tja als ik het zo type denk ik zelf Na zoveel rondes ga je dit soort dingen doen Lol.