Hier ook negatief, dus zal het me wel verbeeld hebben gister 10 dpo vandaag, dus dan verdwijnt de hoop wel redelijk
wanneer heb jij je eerste echo?? ik ga maandag eerst dus de huisarts bellen voor doorverwijzing en dan meestal heb ik dan best snel al een echo met ongeveer 6 weken of iets later.
Ik had gister een posi ovu en vanmorgen nog aardig positief Afgelopen week nog beetje positief nieuws gehad, mijn eileiders zitten niet definitief dicht, het komt en het gaat, bloed en vocht in mijn eileiders Ik ga trouwens wel van dit lijstje afvallen ben ik bang, als mijn ei eindelijk eens wil springen
Super fijn joh! Ik blijf lijnogen houden haha, zag op de test van vanochtend toch later weer een lijn en mijn man zag m ook. Maar misschien gewoon indrooglijntje. Morgen nog één keertje testen voor de zekerheid en anders geef ik het op
10 dpo.. dus geef het niet veel kans. Maar ik heb nog nooit valse streepjes of indroogstreepjes gehad op deze testen, dus apart is het wel.
Ik hoop met 7 weken, eerder vind ik ook spannend ivm nog net wel of geen kloppend hartje.... We gaan ook precies rond die tijd op vakantie haha dus moet even geduld hebben tot minimaal 1 november
Ik heb gisteren weer getest,8 DPO kansloos natuurlijk! Vanaf wanneer is er kans dat je uberhaupt iets ziet? Ik merk naarmate het langer duurt dat ik geen geduld meer kan opbrengen
ik had bij de jongste (dacht ik zelf dan) met 6 weken een echo en was inderdaad te vroeg omdat ze toen een lege vruchtzak zagen.. ongeveer 2 weken later geloof ik wel een mooi vruchtje met kloppend hartje en was toen inderdaad iets vroeger dan gedacht