Was het bij mij dan toch innesteling ipv ongesteld… het zette namelijk niet door. Of is dit wat ik wil zien..
Dankjewel, maar durf er nog niet op te ver trouwens. Denk vandaag heel vaak naar de wc ga om te kijken of het toch niet doorzet..
Lief dat je het vraagt! Uiteraard was de echo weee prut. Bmsl nu wel 10, eitje nog steeds 8. Morgen weer een echo, zal de laatste wel zijn want heb al menstruatie krampen. Kan nooit lang meer duren voor de boel losbreekt . Dan krijg ik ook te horen wanneer we starten met ivf, want dit werkt je echt niet zo… Wanneer krijg jij uitslag van je man? Las ergens anders dat je wel vast mag beginnen met spuiten. Das wel echt fijn, niet direct weer zo’n lange cyclus verloren!
ik ben vandaag zoooo misselijk ineens.. straks maar emesafine aanvragen bij de huisarts. en nu ook echt van die warmte aanvallen.. emesafine werkte in de vorige zwangerschappen ook heel goed tegen de misselijkheid.
Hier nog steeds negatief trouwens... 11/12 DPO. Merk dat ik de moed/hoop al serieus begin te verliezen. Pffff!
Pff wat balen zeg Ik krijg vrijdag de uitslag van mijn man, dan heb ik ook gelijk m'n eerste echo. Ben erg benieuwd of ik niet voor niks spuit Ik moest zaterdag op een festival m'n spuit zetten.. was wel een aparte ervaring, zo bij de EHBO de Gonal-F zetten
Testen van vanmorgen. Die van kruidvat is niet veel donkerder dan gisteren. Maar kan natuurlijk ook niet veel verschil van verwachten, aangezien ik die gisteren eind van de middag gedaan had. Mn man is nog niet overtuigd. Pas alleen met de woorden zwanger of een dikke vette streep Ik voel en sta er al heel anders in, wil eigenlijk al heel blij zijn, maar zijn houding weerhoud dat. Lastig..