Alleen heb ik zaterdag voor laatst seks gehad. Gister en vandaag zat/zit het er niet in (letterlijk ook niet dus sorry voor de woordspeling, was niet expres). Hoop dat het genoeg is. Daarvoor was donderdag, sowieso alweer te ver weg. Hopelijk springt ie vandaag dan is er nog goede kans.
@Nono Oh ja zo’n soort app heb ik ook (Femometer), maar soms vraag ik me weleens af hoeveel er van klopt qua meting Als vandaag je eisprong is heb je morgen ook nog kans hè
Ik lees al een beetje met jullie mee. Ik ga voor de 4e iui ronde. Ben aan het wachten tot m’n ovutest positief wordt. Ik zet mezelf nog niet in het lijstje want ik heb echt geen idee wanneer m’n NOD is. Cyclus verschilt een beetje nml.
Misschien morgen nog een kansje wagen? Proberen kan altijd, als het lukt natuurlijk! Haha, ik moest wel lachen om je woordspeling
Meiden.. Ik twijfel zo... Wel of geen ovulatietesten meer gebruiken. Mn man heeft aangegeven hoe groot de wens ook is, er niet te veel meer bezig te willen zijn, in de hoop dat het vanzelf gaat. Voor mij voelt het dubbel.. Het 'loslaten' / op zn beloop laten voelt aan de ene kant als een gemiste kans, omdat ik zonder die testen nooit weet wanneer de ovulatie zal plaatsvinden. Maar als ik ze wel gebruik, ben ik er toch elke dag mee bezig.. Mn man zegt dat ik het zelf moet weten of ik nog doorga met testen. Hij heeft zoiets van om de dag seksen dan zitten we vast goed. Na 16 rondes weet ik ook niet meer waar we goed aan doen... Wat is jullie advies?
Snap je man ook wel maar jou ook. Je wilt toch wat zekerheid/ controle. Maar aan de andere kant is dat ook maar schijn. Hoeveel keren al ovutesten gebruikt en heeft ook geen uit gemaakt. Geldt voor mij ook. Toch voor je gemoedsrust ofzo. Maar om e man tegemoet te komen en minder druk op jezelf te zetten is het misschien wel goed een paar rondes zonder testen te doen. Als je genoeg seks is dat natuurlijk ook goed. Dan heb je in principe geen test nodig. Wij hebben niet zoveel seks dus dan is zo'n test wel handig om toch de belangrijkste dagen niet te missen. Doe wat je gevoel je ingeeft!
Hmm moeilijk, snap jullie beide. De duidelijkheid hebben is heerlijk maar rust hebben ook. Misschien een maandje zonder proberen en als het niet bevalt de maand erop weer beginnen?
Haha, heerlijke woordspeling zaterdag moet dan goed zijn als ie vandaag springt, bij m'n dochter ook zo gelukt!
Pff, mijn ei heeft er toch nog geen zin in.. Al 2 ochtenden zit ie bijna tegen de piek aan en later op de dag is de test stuk lichter. Frusterend dit Ben op CD30 dus hij mag van mij onderhand wel eens gaan springen nu.
Mijn ovutest is nog hoog! 1,11.. dat is ongekend. Meestal na een piek is ie snel weer dalende bij mij, zeker de dag erna. Hoop maar dat het een goed teken is, goede vruchtbaarheid Als vandaag de ovulatie is heeft seks dan nog zin vandaag? En dan wordt het pas laat laat... 01u ofzo. Misschien later zelfs als ik dat nog trek en wakker blijf.......
Altijd lastig in te schatten met die testen. Ik twijfel ook altijd. Als dit mijn test was geweest was dit zeker mijn piek, maar ik heb nooit een overduidelijke piek
Normaal gebruik ik de app maar die heb ik verwijderd. Ik spuit al bijna een jaar Ovitrelle om m'n ei te laten springen, dus heb al een jaar knal testen door die hormonen
Premom app? Die heb ik ook idd. Aaah ja dan wordt het idd heel anders. Hier alleen 1x clomid gebruikt verder geen medicatie.