Dank jullie wel voor al het begrip ❤️ zo fijn om af en toe even te kunnen zeggen wat je voelt zonder een ander te kwetsen (althans hoop niet ik iemand gekwetst heb) Iedereen gaat al richting de eisprong, spannend weer. Ik verwacht hem pas ergens na het weekend. Mn man wilt toch weten wanneer we het meeste kans maken, dus ik ga toch maar weer testen dan. Easy@home heb ik nog liggen, maar twijfel of ik nie over moet stappen naar de cb.
Mijn temperatuur is verhoogd, dus mijn eisprong is gisteren geweest op dag 33 dus werd tijd Ik verwacht er helemaal niks van ivm dood zaad van mijn man, maar we hebben gisterochtend en maandagavond onze best gedaan onder motto "niet geschoten is altijd mis" Hopelijk kan ik het nu ook beetje los laten nu er toch niet echt kans is.
Begrijp je wel hoor.. En wie weet, je hoort wel eens vaker dat het toch gelukt is ookal was het 'onmogelijk'. Ik duim voor jullie ❤️
NOD-lijst 1 oktober t/m 15 oktober 2023 ♡♡♡ 1 oktober (1) Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 17 2 oktober (3) Mal92 - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 Meredith7 - 36 jaar - 1e kindje - Ronde 1 3 oktober (0) 4 oktober (0) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 1 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (2) Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mom86 - 37 jr - 1e kindje samen - ronde 17 8 oktober (1) LunaLee - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Micky90 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 4 12 oktober(0) 13 oktober(0) 14 oktober (2) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (3e na MA) Maudje123 - 3e kindje - ronde 36 15 oktober (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 4 Gonal F + Ovitrelle (2x geen eisprong) Totaal: (9) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ja wel fijn om te weten wanneer je ei precies is, dan weet je in ieder geval of je op de juiste momenten je best hebt gedaan. De rest moet je lichaam zelf doen. Ik verwacht ook mijn ei pas na het weekend. Meestal rond dag 17, zit nu op dag 12
Hier ook nog geen zicht op een ei hoor. Zaterdag echo dus ben benieuwd. Heb sinds gistermiddag wel koorts en ik ben mega duizelig, dus hopelijk is dat geen reden om af te breken. Succes met wachten dames!
@Mal92 Oeh ja daar is 'ie! Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Zag net in een oud bericht van mijn vorige zwangerschap dat ik toen op 1 en 2 DPO al allerlei verschijnselen had waarvan ik nu denk: huh, dat kan toch nooit dan al van een bevruchting zijn?
wat spannend allemaal weer! hebben het gister nog gezellig gemaakt. doen het nu om de 2 dagen en hopelijk kunnen we het morgen avond nog gezellig maken,, althans als mijn man optijd terug is haha. hij moet morgen naar Amsterdam toe dus weet dan nooit hoe laat hij dan terug thuis is.
zou het nu mijn vruchtbare maand zijn?? net echt heel veel rekbaar slijm. heb net ovulatietest gedaan dus zo even foto maken in de premom app. hij is nog niet positief.