Pff, ik ben hier een tijdje niet geweest. Ik moet meer dan 50 pagina's teruglezen, dus ik weet niet of ik alles terugblader. Wat fijn om te zien dat er weer mooie roze namen op de lijst staan; gefeliciteerd!!!! Morgen zou ik mijn NOD moeten hebben, maar ik betwijfel of ik dat wel ga halen, ik heb nog geen enkel teken van ongi in mijn lijf. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben deze ronde, maar goed, je weet het nooit! Ik wacht het gewoon nog even af...
Hier ook nog steeds niks geen ongie te bekennen.... Normaal altijd op tijd ongesteld, dus of ik heb een wat langere cyclus of ik ben wel zwanger en nog niet genoeg HCG hormoon?!?
Misschien morgenochtend testen? Ik lees net dat je gistermiddag heb getest, dus grote kans dat je urine niet geconcentreerd genoeg was?
@Wien: had weinig gedronken gisteren haha, maar misschien met ochtend urine doen, ga morgenochtend maar weer een testje wagen of anders in de loop van de week. Wil ook geen valse hoop hebben .
Wat een lekker weer he meiden lekker van genieten Vl gaat opzoek naar een test.. haha hij gelooft nog steeds dat ik zwanger ben Spannend chantallie
Nou, ik mag op rood! Ik had er al rekening mee gehouden, en ben er niet eens zo heel erg down onder.. Volgende ronde hopelijk beter nieuws!! Het lijkt me echt heerlijk om weer zwanger te zijn! Ik ga naar het volgende NOD topic. "Helaas" zie ik heel veel van dit clubje weer terug! Voor alle zwangeren: nogmaals, van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe!
Dames...mijn banner klopt toch niet? Hij geeft aan 2 dagen overtijd maar ben toch maar 1.dag overtijd. Had gister mn nod.
Klopt, is bij mijn banner ook. Het klopt eigenlijk ook, want als je op je nod niet ongesteld wordt, ben je overtijd dat wordt als 1 dag gezien
Bougainville en Marcia, kunnen jullie je nog beheersen om niet te testen haha? Ik ben mijn zondag testloos doorgekomen =D nog geen ongesteldheid. Ik lees alleen bijna geen verhalen van mensen die na hun overtijd pas positief hebben getest
Hier de zondag ook doorgekomen zonder te testen....alleen wel nu morgen graag testen maar vriend wil wachten tot dinsdag haha. Wanneer ga jijtesten?
Bougainville en Maricia, bedankt! Ik hoop dat jullie snel wat zekerheid krijgen... Wel in positieve zin uiteraard!