NOD 1 t/m 15 juli 2013

Discussion in 'NOD forum' started by Kinderwens87, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    nog steeds geen ongi of positieve test helaas... ik zit nu echt op t wachtbankje :( dank je wel mop

2. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

Jun 6, 2013
    3,850
    1,075
    113
    Krysjuh wat jammer, hoop dat t volgende ronde raak is!!

3. Wien046

Wien046 Bekend lid

Jul 1, 2013
    894
    404
    63
    Aaaaah wat balen :(

Bedankt voor de felicitatie.

4. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

Jun 13, 2013
    235
    0
    0
    Dankjewel dames !! Ik hoop het ook ;) Jullie lekker genieten :)

5. Neve

Neve Niet meer actief

Pff, ik ben hier een tijdje niet geweest. Ik moet meer dan 50 pagina's teruglezen, dus ik weet niet of ik alles terugblader.
    Wat fijn om te zien dat er weer mooie roze namen op de lijst staan; gefeliciteerd!!!!

Morgen zou ik mijn NOD moeten hebben, maar ik betwijfel of ik dat wel ga halen, ik heb nog geen enkel teken van ongi in mijn lijf. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben deze ronde, maar goed, je weet het nooit! Ik wacht het gewoon nog even af... :)

6. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

Oct 20, 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hier ook nog steeds niks geen ongie te bekennen.... Normaal altijd op tijd ongesteld, dus of ik heb een wat langere cyclus of ik ben wel zwanger en nog niet genoeg HCG hormoon?!?

7. Wien046

Wien046 Bekend lid

Jul 1, 2013
    894
    404
    63
    Misschien morgenochtend testen? Ik lees net dat je gistermiddag heb getest, dus grote kans dat je urine niet geconcentreerd genoeg was?

8. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

Oct 20, 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    @Wien: had weinig gedronken gisteren haha, maar misschien met ochtend urine doen, ga morgenochtend maar weer een testje wagen of anders in de loop van de week. Wil ook geen valse hoop hebben :(.

9. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    Wat een lekker weer he meiden :) lekker van genieten :)

Vl gaat opzoek naar een test.. haha hij gelooft nog steeds dat ik zwanger ben ;)

Spannend chantallie :)

10. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

Jun 13, 2013
    235
    0
    0
    Spannend chantallie en Marcia :)

11. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik mag op rood!
    Ik had er al rekening mee gehouden, en ben er niet eens zo heel erg down onder.. Volgende ronde hopelijk beter nieuws!! Het lijkt me echt heerlijk om weer zwanger te zijn!
    Ik ga naar het volgende NOD topic. "Helaas" zie ik heel veel van dit clubje weer terug!
    Voor alle zwangeren: nogmaals, van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe! :)

12. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Dames...mijn banner klopt toch niet? Hij geeft aan 2 dagen overtijd maar ben toch maar 1.dag overtijd. Had gister mn nod.

13. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    Klopt, is bij mijn banner ook. Het klopt eigenlijk ook, want als je op je nod niet ongesteld wordt, ben je overtijd :) dat wordt als 1 dag gezien

14. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    Balen hogelinda!! Succes volgende ronde en dat die lijst maar meer rose op mag leveren :) :)

15. Bougainville

Oooh balen! :( succes in de volgende ronde.

16. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bougainville en Marcia, kunnen jullie je nog beheersen om niet te testen haha;)? Ik ben mijn zondag testloos doorgekomen =D nog geen ongesteldheid. Ik lees alleen bijna geen verhalen van mensen die na hun overtijd pas positief hebben getest :(

17. Bougainville

Hier de zondag ook doorgekomen zonder te testen....alleen wel nu morgen graag testen maar vriend wil wachten tot dinsdag haha. Wanneer ga jijtesten?

18. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Liefst morgen ochtend maar mijn vriend zegt ook dinsdag haha;( mannen hebben meer geduld;)

19. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bougainville en Maricia, bedankt! Ik hoop dat jullie snel wat zekerheid krijgen... Wel in positieve zin uiteraard! :D

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ik mag op rood!

Share This Page