@ Missflower, fijn dat je zo hebt kunnen genieten. Inderdaad erg belangrijk en fijn even tijd en aandacht voor elkaar .
Goede timing...ML is een weekend met vrienden weg en ik heb nu mijn eisprong...dus ik schat onze kansen deze maand niet zo hoog in. Nou ja niets aan te doen. Fijn weekend allemaal!
Nou ja zeg. Nog steeds geen positieve ovutest gehad... Wat als ie positief is? Binnen hoeveel tijd moeten we dan klussen? Ik werk dit weekend namelijk.
@bloesem: je bent juist 2 dagen voor eisprong vruchtbaarst dus opzich maakt het dan niet uit dat ie nu weg is toch? @leetske: ik heb geen verstand van die testen maar zoals ik hierboven ook zei zijn die eerste 2 dagen voor ei met meeste kans
Ik wil ook graag op de lijst! 26 jaar, NOD 2 juli, 4e ronde, 1e kindje Pff, ik hoop echt dat het raak is dit keer! had niet verwacht dat zwanger willen worden je leven zo kan beheersen
@ Bloesem, hopen dan maar dat er nog zwemmers overleven van voor de ei-sprong. Zelf zou ik het ook minder vinden, want ook op de dag van je ei klussen is mooi meegenomen @ Leetske, als je gewoon om de dag doet moet je goed zitten @ Missflower, ik hoop met je mee! @ Stelpie, hier ook continu mee in mn hoofd.... Zit nu al een weekje na mn ei, maar niet het idee dat er wat aan de gang is, voel me ook absoluut niet 'zwanger'. De kans deze ronde is ook minimaal, maar het blijft toch spannend...
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (6) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Vrijheid (34 jaar), ronde ?, 3e kindje Flora (24 jaar), ronde 8, 3e mmm, 1e kindje Lucindalice (31 jaar), ronde 0, 3e kindje 2. (3) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Noa86 (26 Jaar), ronde 2, 1e kindje Stelpie (26 jaar), ronde 4, 1e kindje 3. (4) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Debbie (26 jaar), ronde 6, 1e kindje Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje Erica82 (31 jaar), ronde 1, 2e kindje 4. (5) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje Muis007 (40 jaar), ronde 1, 5e kindje 5. (6) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje Barbara1980 (32 jaar), ronde 27, 1e kindje 6. (1) : Nahlatje (19 jaar), ronde 4, 1e kindje 7. (3) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje Babybanjo (? Jaar), ronde 3, 3e kindje 8. (6) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 16, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje MissFlower (26 jaar), ronde 1, 3e kindje In love (29 jaar), ronde 8, 2de kindje 9. (3) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje Smiekie (25 jaar), ronde 4, 1e kindje Bloesem (32 jaar), ronde 2, 3e kindje 10. (6) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje Niicci (23 jaar), ronde 3 (1e na mk), 2e kindje Lindaw (28 jaar), ronde x 1e kindje Chantallcindy (23 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Liga (25 jaar), ronde 2, 2e kindje Mamamarianne (? jaar), ronde 1, 3de kindje 11. (2) : KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje Ponsje (27 jaar), ronde 1, 1e kindje 12. (3) : Madeliefje1987 (26 jaar), ronde 2, 3e kindje Vrauwke (33 jaar), ronde 3, 1e kindje Pocanhontas (30 jaar), ronde 5 , 1e kindje 13. (4) : Pineapple (23 jaar), ronde 2, 1e kindje Wondertjeindemaak (24 jaar), ronde 8, 1e kindje Lindalot79 (34 jaar), ronde 5, 1e kindje Chantallie24 (29 jaar), ronde 7, 2e kindje 14. (9): Sam4hope (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Toekomstigemams (30 jaar), ronde 16, 1e kindje Cosy (27 jaar), ronde 1, 1e kindje Smurf1985 (27 jaar), ronde 3, 2e kindje Essie28 (22 jaar), ronde 1, 1e kindje Bougainville (20 jaar), ronde 2, 2e kindje Ajeetje (39 jaar), ronde 11, 1e kindje Yv86 (27 jaar), ronde 7, 3de kindje Krysjuh (26 jaar), ronde 2, 1e kindje 15. (3): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Channie32 (34 jaar), ronde 28, 3e kindje Liza1991 (21 jaar), ronde 5, ? kindje Datumloos. (6) : Smnee (22 jaar), ronde 12, 1e kindje Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Aloha (26 jaar), ronde 6, 2e kindje Mamalucy (24 jaar), 10e ronde in de MMM, 1e kindje Yara3626 (29 jaar), 1e ronde na mk, 2e kindje Illegaal: T o t a a l: 70 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (1),MMM (6), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Wat leuk! Ik zag net niet dat je met kleurtjes werkt die aangeven wat het nieuws is! Ik ben benieuwd over een paar weken wat voor een kleuren we allemaal zien, ik hoop dat de kleur roze flink aanwezig is dan! Pff het wachten duurt lang en dan ook nog eens de twijfel of ik mijn eisprong wel goed heb berekend. Ik dacht het volgens de berekening afgelopen dinsdag/woensdag moeten hebben, en ik voelde woensdagochtend ook wel wat ongesteldheidskrampjes. Nu had ik vanochtend weer kramp en ben bang dat de eisprong nu is. Helaas is mn man vanavond pas weer thuis van dagen weg te zijn geweest dus ik hoop dat het dan niet al te laat is! Maar tegelijkertijd is mijn baarmoedermond laag en hard dus misschien zijn dit wel andere krampjes. Goed, ik probeer het zo veel mogelijk los te laten maar dat gaat lastig als iedereen om je heen zwanger is. Merken jullie ook een babyboom in jullie omgeving? Het is duidelijk koud geweest in februari, want iedereen die ik ken is uitgerekend in oktober/november! haha, dat valt me echt op.
Hoi ik ben ervan af gehaald? Graag wil ik weer op de lijst komen. Muis007, 4 juli 2013 is nod, 40 jaar, ronde 1, 5de kind
Ik kreeg vandaag een heel extreem verhaal te horen. Een amerikaanse oud collega van mij waar ik nog steeds contact mee heb stuurde me een email dat ze voor de schouder operatie die ze binnenkort zou moeten ondergaan onderzocht was en wat bleek... ze is 3 maanden zwanger.... *shock* ze is 41,maar 1 werkende eierstok, redelijk overgewicht en de vriend (die zw pas 4 maanden heeft) heeft zich een jaar geleden laten sterreliseren door middel van klemmetjes... om het verhaal af te maken wordt ze volgende maand voor de eerste keer oma... dan moet je toch even slikken...
Kijk ... en dat bedoel ik nou... Wat heb ik toch... Goed, die lijst klopt wél. Was in de war. Sorry. Ben gewoon niet lekker, maar ik vraag me eigenlijk af wanneer je misselijk kan zijn? Want dat hoort niet bij verkoudheid eigenlijk? En die opvliegers, het doet me denken aan toen ik zwanger was van mijn één na laatste kindje, zo voelde ik me vandaag ook grotendeels van de dag... Pffffff maar goed! Ik ben wel nieuwsgierig naar over een kleine 2 weken zeg maar. Moest toch in kruidvat zijn, een neusspray voor mijzelf, en ibuprofen (nee ik heb het al gelezen, mag niet hebben als ik zwanger probeer te worden of al ben... loop al 4 dagen met hoofdpijn rond..) en een hoestdrankje voor mijn zoon. Dus mooi dat mijn ogen gleden over het schap en toen zag ik dus he-le-maal onderin die zwangerschapstesten liggen, oke ik ben vroeg maar toch, dan heb ik ze alvast Iedereen succes hier, ook met de eisprongen enzo! Dat de lijst maar flink roze dalijk mag kleuren.
Goh wat leuk voor haar Ageetje! Ik ben ook te dik, maar telkens weer zwanger, heeft er niets mee te maken. Daarbij ben ik 40,5 jaar om precies te zijn en heb 3 levende kids in de leeftijd van 10, 15,5 en 17.5 jaar oud. Nou, en nu ga ik met mijn (kersverse man) voor een kleine. Ik vind zelf niets mis mee. Groetjes.
Hier is het weer afwachten tot mijn menstruatie, nou ja hopelijk laat die lang op zich wachten Ik heb sinds gisteren alleen een soort van 'klachten' misschien komt het jullie bekend voor. Ik heb het gevoel dat ik al ongesteld moet worden: last van mijn onderrug en buik. Mijn buik is ook wat gevoeliger als normaal. Daarnet had ik ook wat oud bloed op mijn wcpapiertje zitten. Echt heel weinig maar, maar toch vreemd. Nu is mijn cylcus toch al niet zo regelmatig na mijn eerste bevalling maar ik heb nog nooit een cyclus gehad die korter duurde dan 30 dagen (ben voor mijn zoontje ruim anderhalf jaar bezig geweest dus heb heel wat cyclussen voorbij zien komen) Ik zit nu pas op dag 25 en ik dacht afgelopen maandag mijn eisprong gevoelt te hebben. Zou dit een eventuele innesteling kunnen zijn? Ken het dus totaal niet van mijn twee eerdere zwangerschappen.
Oh absoluut! Zij is er blij mee en ik blij voor haar!! Hooguit een tikkie jaloers dat ik al bijna een jaar bezig ben en zij per ongeluk eigenlijk in een keer, onbedoeld, zwanger is terwijl er zoveel factoren zijn die het haar moeilijk zouden kunnen maken...
@ Ajeetje, wat een verhaal zeg! Leuk @ Muis, hihihi, al testen gehaald dus , wauw, leuk een vierde kindje!! Wij hopen ook op een groot gezin als het ons gegund is. @ Louise, dat zou zo te lezen inderdaad kunnen , ik hoop het voor je
Volgens mijn banner zou ik vandaag mijn eisprong hebben, ik voel nog niets anders dan normaal. Straks nog maar even een ovulatietest doen, kijken of die straks twee donkere streepjes aangeeft. Die van eergister gaf een vaag en een donker streepje. Ik hoop echt dat er straks een roze lijst komt en dat we allemaal zwanger mogen zijn!