NOD 1 t/m 15 juli 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kinderwens87, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Net laatste meting gehad en allebei de eitjes zijn gesprongen. Dubbele kans dus deze maand! Pfff zoooo spannend weer!!

Succes iedereen!

2. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Oh mama Lucy wat spannend idd. Voel het ook helemaal. Geweldig goed nieuws.

@iedereen, tnx voor de lieve reacties en ook ik ben erg benieuwd naar jouw smaak ajeetje. En een babietje zal idd het mooiste cadeau zijn. Daarbij is mijn NOD ook een betekenisvol nummer voor mij. Wie weet. Iig genoeg afleiding in het verschiet. :)

Hopen op een hele roze lijst :)

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamaLucy, geweldig!!!

@ LindaLot, nu nog een babietje inderdaad, zou je kers op de taart zijn :D

4. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Wauw is zoveel weer geschreven. Kom even zeggen dat ik bij de interniste was vandaag en dat we groen licht hebben gekregen en ik moest gelijk weer aan de insuline en ik reageer er goed op.
    Alleen zei de interniste dat ik misselijk kon zijn van de vorige medicijnen, metformine... maar heb dat ervoor nooit zo ervaren?
    En ook zei ze dat het wel erg vroeg zou zijn om gelijk zwanger te raken na de miskraam?
    Nu denk ik aan dat het vaker is voorgekomen bij iemand die vmk had? Maar wat was dan die roze veeg? En al mijn andere kwalen?

Nouja, hoe dan ook, ik ga toch deze ronde testen en we zien het wel?

Groen licht in ieder geval dan :D

Kan me er helemaal op werpen :p

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Muis, heerlijk groen licht!! Hoop dat je toch niet misselijk was van je medicatie en dat die roze veeg wat zegt!

6. barbara1980

barbara1980 Actief lid

11 feb 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo.
    Ze kon niets zien dat op een zwangerschap leek ( dus echt een miskraam gehad)

Wel zag ze een verontrustend plekje zitten. ze heeft er foto's van gemaakt die ik morgen mee moet nemen naar het gesprek met de Gyn morgen. Er hebben in totaal 2 mensen naar dat plekje gekeken, maar ze wisten niet wat het was.

Hopelijk morgen meer duidelijk heid daar over.
    wel kon ze zien dat ik halverwege mijn cyclus zat.... links een eitje van 16 mm. Dus dat is afwachten. Hopelijk morgen goed bericht over het plekje.

gr barbara1980

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Barbara, o dat is schrikken van dat plekje :(, hopelijk kan de gyn je morgen gerust stellen en is het niets verondrustends...

8. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Barbara dat is wel verontrustend dat plekje.

Hier op het moment veel pijn in de rechterlies/heup. Zo pijnlijk dat lopen ook niet lekker voelt :( Iemand een idee wat het kan zijn.

9. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Wondertjeindemaak: ik weet niet waar je in je cyclus zit maar het zou je eisprong kunnen zijn?

Barbara: succes morgen, wel even schrikken lijkt me. Hopelijk is het niks ergs.

Muis: fijn groen licht! :)

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    @muis en mamalucy: yeahhhh!!!
    @ barbara: oh jeej.. balen meid

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    @mamalucy: goed nieuws, spannend!
    @muis: heerlijk groen licht!
    @barbara: niet leuk om te horen dat er een plekje is gevonden, hopelijk is het niets.

Misschien ga ik straks weer een ovutest doen. Werd er onzeker van dat ze iedere keer lichter werden in plaats van donkerder.

12. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Ja, echt superrrrrrrrrrrrr en ja ik loop me af te vragen of al die andere kwaaltjes dan óók van die medicijnen komen... uh... een roze veeg van de medicijnen? hihihi weet niet hoor meiden/vrouwen...

@ jeetje zeg Barbara... hoop dat het niets is maar dan.
    @ Ja wondertje in maak... kan het zo zijn dat het je ... nee... ik heb ook soms pijn niet gezond, dan in mijn baarmoeder, dan in mijn lies loop ook niet fijn dan... hoe ver ben je?

Ja erg fijn dat groen...

Ondertussen goed misselijk... terwijl ik nu toch op insuline zit... tot wanneer werkt die metformine dan? Kijken of ik daar wat over kan vinden?

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus. Het zou kunnen maar dit nog niet eerder gevoeld in een cyclus. We wachten maar even af.

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @muis: super joh!

@barbara: oh jeetje wat naar dat ze dan iets vinden maar niet weten wat het is.. hopelijk valt het allemaal mee

Ik hoop dat komende 2 weken beetje vlot gaan haha.. hebben in elk geval goed ons beste gedaan afgelopen paar dagen :p

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Helaas, geen streepje meer te zien aan de linkerkant... Ik denk dat mijn ei al geweest is en we die gemist hebben... Wel gelijk nieuwe ovutesten besteld voor volgende maand! :)

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Spannend de eersten alweer op het wachtbankje.

Hier ook bijna op het wachtbankje, dan wordt het lang wachten, haha Maar we zijn op vakantie tijdens mijn NOD dus de tijd zal wel snel gaan.

17. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    #497 louise88, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    @muis: wat fijn dat jullie groen licht hebben gehad! En het kan hoor zo snel na een vmk weer zwanger! Ik heb toendertijd een miskraam gehad met 4,5 week. Op 9 november begon de bloeding en op 6 december had ik alweer een duidelijk positieve test. En dat terwijl mijn cylcus rond de 32 dagen lag. Ik hoop het voor je!

@Barbara: dat is toch wel even schrikken zo'n plekje.. Hopelijk heeft de gyn goed nieuws voor je en ben je gerustgesteld.

@Missflower: ik hoop dat het resultaat heeft!

Hier gaat het nog steeds hetzelfde als afgelopen dagen.. Nog steeds wat menstruatiepijn al komt en gaat het momenteel. Wel een gevoelige buik. Ongeveer 2 keer per dag (sochtends en savonds) heb ik met het afvegen een klein beetje rood bloed. De rest van de dag niets of heel licht in mijn afscheiding. Ben ondertussen ook af en toe wat misselijk, maar dat zou heel goed van vermoeidheid en/of spanning komen. Heb er meer spanning van dan dat ik zou willen.
    Ben vanavond ook stom geweest....Was de kast aan het opruimen en kwam nog een test tegen.. Eigenlijk gedaan met de gedachte dat hij toch nog niet positief kan zijn. Ik heb pas volgende week mijn nod. Ik zie dus toch echt een tweede streepje.... Heel licht maar zie hem wel..

Ik ga morgenochtend nog een keertje testen met ochtendurine. Geloof het gewoon niet.. Ik moet zeggen dat ik sowieso wat wantrouwig ben met die testen. Durf niet vroeg te juichen vanwege die vroege miskraam anderhalf jaar terug en ik heb dus 4 maanden terug een positieve test gehad terwijl ik mijn eisprong had...Heel vreemd was dat, maar ik denk toch wel dat ik mijn eisprong al lang gehad heb...

18. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    #498 louise88, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    Ik had een foto bij gevoegd bij mijn vorige bericht, maar toch weer verwijderd. Je zag het echt niet op de foto. Laat morgen de stand van zaken weten als ik weer getest heb :)

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Hoi ladys is het slecht om elke dag sex te hebben? Ik las op inet dat je beter 1 keer in 3 dagen sex kan hebben voor een zwangerschap.

20. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Ik heb het ook wel eens gelezen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat wij (vooral tijdens de eisprong, had ik net meer zin)meestal elke dag seks hadden toen wij bezig waren voor de eerste. Ik ben toch zwanger geworden ;)

Deel Deze Pagina