Je leest verschillende verhalen op internet. De ene zegt iedere dag, de ander zegt om de dag en weer een ander zegt 1x per 3 dagen. Doe gewoon waar je je goed bij voelt, zou ik zeggen. Ik ga ook maar op het wachtbankje, met die ovutesten kom ik er niet uit. Doen jullie ook aan tempen? Hoe werkt dat eigenlijk?
Wow, wat een pagina's met tekst! Dat was even flink bijlezen. Wat leuk om zo alle ervaringen van iedereen te lezen. @ Loise88: Wat spannend! Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten! Ik hoop heel erg op goed nieuws! @Essie28: Ik moet toegeven dat wij ook rond mijn eisprong bijna elke dag sex hebben. Deels voor de lol, maar ook om maar zeker te zijn dat we het niet missen. Ik was van plan nu nog geen ovulatietesten te gaan kopen, maar gisteren liet mijn vriend weten dat hij toch eigenlijk wel graag meer zekerheid wil! Hij zegt dat ik alles maar meteen uit de kast moet trekken wat betreft testen, vitaminen, temperaturen, enz! Ik stond daar zo van te kijken! Ik dacht; rustig beginnen, en na een paar maanden ga ik wel 'beter mijn best doen'. Stiekem ben ik er in mijn hoofd natuurlijk super veel mee bezig, maar daar wilde ik hem niet mee lastigvallen. Blijkbaar mag het wel, hihi!
Nee tempen doe ik niet aan. wat ik me net eigenlijk af vroeg, is het nou belangrijker de dag voor ei te klussen of op de dag zelf? Ik doe uit zekerheid beide.. net zoals jullie ook al zeiden, iedereen zegt wat anders en je leest verschillende dingen..
En Hoppa weer van alles bij te lezen hihi echt leuk Zo begin ik mijn nachtdienst altijd nu haha @ Mama Lucy: Wat een super nieuws !! Misschien 2-ling Zou mij persoonlijk super lijken zit alleen niet in de familie helaas.... @ Muis: Ook super hoor !! En heb ik idd ook al vaker gehoord dat het wel meteen kan/gebeurd na een vmk, dus gewoon lekker hopen en op naar Roze !! @ Barbara: Pfff dat is wel heel naar zeg !! Hoop op nieuws bij je Gyn en dat dat eitje het goed gaat doen !! @ Wondertjeindemaak: ff afwachten dus , maar zou idd al je ei kunnen zijn !! Ga gewoon lekker genieten van je vakantie en je ziet het dan wel !! @ Misflower: Succes met wachten en dat het zijn vruchten mag afwerpen al dat geklus @ Peetraa: Dat is wel jammer als je hem hebt gemist, maar als jullie regelmatig hebben geklust kan het toch he !! Succes met wachten op je NOD nu !! @ Louise88: Spannend !! Wel beetje vroeg maar wie weet he !! Duim voor je !! @ Essie28: Ze zeggen idd zoveel..... Maar zou beter voor zaadkwaliteit zijn om de dag heb ik een Gyn eens horen zegggen, maar als jullie maar genieten zal het niet zo slecht zijn hoor En wij doen het rond de ei ook elke dag een hele week lang bijna dus.... @ Neve: Wat een leuke reactie van je vriend !! Fijn dat hij er ook zo mee bezig is he Mijn vriend wil het ook echt graag en is er echt mee bezig en doet alles wat goed zou kunnen zijn haha, maar stiekem denk ik dat wij dames er net wat meer mee bezig zijn he @ Marcia85: Wij beginnen altijd 2 dagen voor ei, met ei zelf en 2 dagen erna elke dag voor de zekerheid Haha maar is altijd wel goed voor de zekerheid tog Nou Dames op de wachtbankjes veel succes met wachten !! De eerste NODs zijn idd bijnaaaaaa........ SPANNEND hihi
Je kan beter ook na je ei klussen nog. Want als je posi test hebt springt je eitje binnen 12-48 uur dus even doorklussen dames
Mijn test van vanmorgen... Op de foto lijkt het alsof je heeeeeel goed moet kijken maar zo in het echt is ie wel meteen zichtbaar. Licht, maar duidelijk.
Ja ik zie hem ook hoor Louise! Hoop dat ie de komende dagen nog donkerder gaat worden. goed begin van de lijst hoor! Ik ga vandaag een trouwjurk zoeken zin in!!
Veel Plezier!! De jurk die ik ga maken is een jurk geinspireerd door dit model van Vera Wang, alleen dan strapless met een grijs chiffon onder stof en zwart taftzijde daar overheen en mijn hubbie heeft een wit met grijs pak
ja dat gaat helemaal perfect!! gelukkig wel. We wonen ook met zn viertjes dus zijn een echt gezinnetje, bij jou loopt dat ook allemaal lekker?
@ajeetje: mooi hoor @lindalot: veel plezier! zonnetje schijnt iig dus wordt het zowiezo een mooie dag @louise88: gefeliciteerd!!!!!!!!! maar ben wel benieuwd naar een duidelijkere foto
@ Ajeetje, wanneer gaan jullie trouwen? Ben ook wel benieuwd straks naar het totaalplaatje met jouw jurk en je mans pak. Klinkt wel erg 'eigen' zeg maar, heel stoer! @ Louise, ik zie hem! Maar je nod is nog ver weg toch? Of kan het zijn dat je ei eerder was? Heb je ook andere testen gedaan dan de Action? Een voorzichtige proficiat
Wat kletsen jullie veel zeg! Hihi. Heb volgens ff zaterdag m'n ei gehad, wel ervoor geklust en de dag erna... Maar ik ga er vanuit dat het niks word. Baal er zo van
dat maakt niks uit als je het altijd doet. mijn vriend en ik doen t ook vrijwel altijd elke dag. ik dacht dus ook dat dat voor t zaad niet goed zou zijn, maar als je het atijd doet is je man eraan gewend en wordt het ook sneller aangemaakt dus lekker doorgaan dr mee hifi