De huisarts had het over volgende week. Mocht bij hun mocht ook thuis. Dank je wel voor je aandacht Lucinda, zucht ... best moeilijk allemaal.
@Hoi Pineapple, dank je wel voor je medeleven. Is echt een rot gevoel en dan die vervelende baarmoeder. Maar gelukkig lag het niet aan mijn eierstokken. Dat voelde ze ook. @Dank je Petra @Ja Jesj, moet het éérst zeker weten hoor. Hoop maar gewoon dat alles goed komt en anders échte duidelijkheid.
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ MissDee, 7 juli, 28 jaar, ronde 1 (eigenlijk halve ronde), dochtertje van 2,5.
@Muis wat een heftig verhaal zeg! Ik snap dat je hier onwijs mee zit hoor. Jeetje mina, is nog wel niet wat om dat in je wc te vinden.... Ik wens je heel veel sterkte toe! Denk je nu dat je weer zwanger bent? Of is je lichaam nog van slag?
Ja MissDee, ik vind het ook behoorlijk heftig. Had het ook helemaal niet verwacht. Ja ik maakte wel een grapje met mijn man in de auto, ik zei stom genoeg nog er komt een twééling aan!!! Raar eigenlijk he? Maar goed, ondertussen moet ik het gaan verwerken. Ik weet het even niet meer, het kan wel dat ik zwanger ben. En het kan ook dat mijn lichaam nog van slag is, nou in het laatste geval is ze flink van slag...
Zeker een toffe datum Ajeetje! Geweldig en geniet van de dag Lucinnnnnnda! Yes yes yessss! Dus je bent zwanger? Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws, kijk, zo kan het ook natuurlijk Hoop dat er nog velen zullen volgen de komende 2-2,5 week.
@ Muis... Durf het nog niet zwanger te noemen... Maar er lijkt iets aan te komen . Ik geloof het pas bij n knaller op of na NOD Blijft sowieso erg spannend natuurlijk, vooral omdat wij eigenlijk nog geen groen licht hadden, afspraak bij de arts is pas eind juli daarvoor.... Maar goed, het blijft onze keus en we willen heeeeeel graag!
Wanneer is je NOD ook alweer? Wat een spannende dingen allemaal he? Op hoeveel ervoor NOD dagen zit je? Geen groen he, ik weet hoe dat is... dát is eigenlijk nu afgelopen maand bij ons ook precies zo gebeurd. De interniste gaf daarom gisteren maar onuitgesproken groen licht! Want het is ook ónze keus, ik vond ze moest ons maar helpen. deed ze ook, ze gaf me insuline. Maar goed, nu afwachten maar. Zit in precies dezelfde situatie met ellendig voelen. Hoop dat ik óf duidelijkheid krijg binnenkort en anders maar ongesteld ga worden een keer. Bovenal van dit nare gevoel af.
@ Muis, maandag NOD, zit nu 9DPO, 5DPO Fijne interniste!! Hoop dat je jezelf snel minder naar zult voelen. Ik voel mezelf niet naar, eerder onzeker/bord voor m'n kop... Hier zegt 1 arts nee, 2 artsen ja en degene die het eindoordeel geeft zien we eind juli pas... Het lastige vind ik de tegenstrijdigheid van de medici. Bijna iedereen in onze nabije omgeving vindt het onverantwoord, gelukkig wel n paar goede vriendinnen die wel steunen in de keuze Nu even onzeker tot na NOD en dan mag hopelijk het grote genieten beginnen!!!!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (7) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Vrijheid (34 jaar), ronde ?, 3e kindje Flora (24 jaar), ronde 8, 3e mmm, 1e kindje Lucindalice (31 jaar), ronde 0, 3e kindje KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje 2. (4) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Noa86 (26 Jaar), ronde 2, 1e kindje Stelpie (26 jaar), ronde 4, 1e kindje Elvira88 (25 jaar), ronde 4, 1e kindje 3. (4) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Debbie (26 jaar), ronde 6, 1e kindje Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje Erica82 (31 jaar), ronde 1, 2e kindje 4. (5) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje Muis007 (40 jaar), ronde 1, 5e kindje Roos99 (25 jaar), ronde 2 na vmk, 1e kindje 5. (6) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje Veratjuhh (23 jaar), ronde 2, 1e kindje 6. (2) : Nahlatje (19 jaar), ronde 4, 1e kindje Smnee (22 jaar), ronde 12, 1e kindje 7. (4) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje Babybanjo (? Jaar), ronde 3, 3e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje MissDee (28 jaar), ronde 1, 2e kindje 8. (9) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 16, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje MissFlower (26 jaar), ronde 1, 3e kindje In love (29 jaar), ronde 8, 2de kindje Mamavanmenno200 (29 jaar), ronde 6 (3e ronde na vmk), 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar), ronde 20, 2e kindje Antra (30 jaar), ronde 2 , 4e kindje 9. (3) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje Smiekie (25 jaar), ronde 4, 1e kindje Bloesem (32 jaar), ronde 2, 3e kindje 10. (7) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje Lindaw (28 jaar), ronde x 1e kindje Chantallcindy (23 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Liga (25 jaar), ronde 2, 2e kindje Mamamarianne (? jaar), ronde 1, 3de kindje Nanne88 (25 jaar), ronde 3, 1e kindje Mamalucy (24 jaar), 10e ronde in de MMM, 1e kindje 11. (1) : Ponsje (27 jaar), ronde 1, 1e kindje 12. (3) : Madeliefje1987 (26 jaar), ronde 2, 3e kindje Vrauwke (33 jaar), ronde 3, 1e kindje Pocanhontas (30 jaar), ronde 5 , 1e kindje 13. (4) : Pineapple (23 jaar), ronde 2, 1e kindje Wondertjeindemaak (24 jaar), ronde 8, 1e kindje Lindalot79 (34 jaar), ronde 5, 1e kindje Chantallie24 (29 jaar), ronde 7, 2e kindje 14. (10): Sam4hope (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Toekomstigemams (30 jaar), ronde 16, 1e kindje Cosy (27 jaar), ronde 1, 1e kindje Smurf1985 (27 jaar), ronde 3, 2e kindje Essie28 (22 jaar), ronde 1, 1e kindje Bougainville (20 jaar), ronde 2, 2e kindje Ajeetje (39 jaar), ronde 11, 1e kindje Yv86 (27 jaar), ronde 7, 3de kindje Krysjuh (26 jaar), ronde 2, 1e kindje Hogelinda (? jaar), ronde 1, 2e kindje 15. (3): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Channie32 (34 jaar), ronde 28, 3e kindje Liza1991 (21 jaar), ronde 5, ? kindje Datumloos. (6) : Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Aloha (26 jaar), ronde 6, 2e kindje Yara3626 (29 jaar), 1e ronde na mk, 2e kindje Niicci (23 jaar), ronde 3 (1e na mk), 2e kindje Peace (28 jaar), ronde 1, 2e kindje Illegaal. (1) NOD 16 juli Barbara1980 (32 jaar), ronde 27, 1e kindje T o t a a l: 79 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (1),MMM (6), negatieve test (0), twijfeltest (2), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
wat een verhaal muis! sterkte met verwerken. gave datum ajeetje! echt geweldig. heerlijk he, een bruiloft voorbereiden? luncindalice een twijfeltest? heb de foto gemist denk ik, maar ik duim voor je! kinderwens bedankt voor de lijst! top!
Ik heb zomaar het vermoedde dat mijn eisprong vroeg is deze ronde... denk dat ik hubbie vanavond maar eens heel verleidelijk aan ga kijken
Luise88: voorzichtig gefeliciteerd ! Lucindalice: Ook jij voorzichtig gefeliciteerd! Was jullie eisprong eerder dan verwacht dat jullie nu al getest hebben? Mijn NOD is dinsdag, maar ik durf nog niet te testen om misschien teleurstellend uitslag dat misschien niet waar is. Ondertussen ben ik echt zeer ongeduldig aan het worden. Dit is de eerste ronde dat het mij zo ontzettend bezig houdt als nu! Ik wil het zo graag, maar ik ben bang dat mijn lichaam mij nu voor de gek gaat houden. Ik heb sinds 3 nachten erg levendige dromen, en gisteren hele dag hoofdpijn gehad, en vandaag de hele dag duizelig en met vlagen een beetje misselijk, maar ik vraag me af of ik het echt voel of dat mijn lichaam me voor de gek houdt (op de hoofdpijn na, die was er echt duidelijk, de duizeligheid had misschien ook weer te maken met weinig vers lucht op kantoor... tja). Ik zit me echt op te vreten!! Wil zo graag testen, maar ik heb etos testen en daar staat op dat je ze moet gebruiken op NOD of na. Iemand tips? Muis007: wow sterkte! ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!!
Hallo Allemaal heb weer even alles teug gelezen Ik heb minder leuk nieuws gehad vanmorgen, mn vriend moet weer meteen door naar volgende bestemming dus geen geklus voor mn ei.... ik heb zaterdag of zondag mn ei..... hopelijk is hij zaterdag thuis Heb ik dan nog een kans denken jullie?? @Yara: Je hebt helemaal gelijk En wou ff kwijt dat je een super naam hebt hihi staat bovenaan op mijn lijstje (sssstttt ) @Louise: ik zie hem hoor !!! meteen Laat ons weten of die donkerder word !! een voorzichtige proficiat ook van mij !! @lindalot: Hoop dat je leuke dag hebt gehad En de HAMvraag; heb je DE jurk gevonden ??? @Ajeetje: Echt heel mooi en kan hem me helemaal strapless indenken en dan lijkt hij me nog mooier !!! Echt super apart, ben jaloers dat je je eigen jurk kan maken @Antra: Welkom, je zit al op het wachtbankje dus?? succes !! @Jesj: Hihi Laten we het beste hopen voor iedereen @Smnee: er zou toch nog een kans kunnen zijn als je het ervoor en erna hebt gedaan?? Positief blijven !! succes !! Zo ik heb weer iedereen gehad denk ik hihi Willen jullie mij ook even helpen met mijn vraag? Ben er echt beetje down van Alvast bedankt, Liefs van mij
Oh god oh god was nog niet helemaal wakker volgens mij Had de hele laatste pagina gemist haha sorry nu dus echt helemaal begelzen en nog even een aanvulling Als eerste aan Muis Heel veel sterkte, tjonge wat een verhaal was er even stil van dat wens je niemand toe...... Ik leef met je mee en hoop met je mee dat je lichaam nu niet van slag is maar dat het jullie gegund is !! Een klein beetje positief blijven.... maar is te begrijpen dat je het nog moet verwerken hoor zou echt schrikken mocht ik dat vinden in de wc Mag ik vragen waarom jullie eerst de moeilijke keuze hadden gemaakt er niet meer voor te gaan.....? In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou !! @Jesj: Wat een toeval en leuk nieuws, hopelijk brengt het geluk dat extra rondje geklus @Lucindalice: Sorry ik heb nog geen evaring met alle soorten testen.... Maar hoezo hebben jullie nog eigenlijk geen groen licht?? Als ik dat vragen mag natuurlijk Maar ook een voorzichtige proficiat van mij @Missdee: Welkom, spannend al hoor hihi, heel veel succes met het wachten nu @Ajeejte: Wat een leuke datum en tijd hihi en veel plezier vanavond @Stelpie: Nog even geduld, duim voor je !! Zo excuses dat ik nog niet alles had gelezen En kijken nog even naar mijn vraagje alvast bedankt
nog niet alles terug gelezen. Maar wilde jullie wel even een up date geven van mijn zh bezoek. Eerst een gesprek met een co assistent, toen ging hij overleggen met gyn. nar 20 minuten kwamen ze samen terug. ze hebben geen idee wat het vlekje is. Dus meteen bloed moeten prikken, om te kijken of ik toch nog zwanger ben, en anders vermoeden ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus morgen kijken of het zwangerschapshormoon uit mijn bloed is. Dan pas 10 juli terug, en 11 juli. Mocht het toch hoog zijn dan eerder weer langs komen. sorry als het wat warrig is, maar ben inmiddels erg moe groetjes barbara1980