Wat leuk Ajeetje Ga je ook trouwen wij ook alleen wel iets eerder als jou. Spannend he? regel je alles zelf of heb je een ceremoniemeester? Ik regel alles zelf maar is toch best wel stress vol Kan namelijk moeilijk dingen uit handen geven dus eigen schuld dikke bult zeggen we maar
@ Smnee, dankje voor het duimen. Heb een foto in mn prive-album staan. @ Ajeetje, succes met je hubbie lief aankijken @ Stelpie, dankjewel Hmmmm, lastig dat je je zo voelt , zou je eerder willen testen dan? Weet zo eigenlijk geen tips, behalve dat, maar of dat n goed advies is weet ik niet Heb eerder getest omdat ik het niet meer hield , daarnaast zei manlief het me omdat hij mn doen en laten en humeur van n draak net als bij de vorige 2 zwangerschappen herkende.... Mijn nod is ook pas maandag en denk eigenlijk niet dat mn ei eerder is geweest, kan ook haast niet, want die periode hebben we veilig met condoom gedaan. Succes nog even op je wachtbank! @ Krysjuh, als je zondag je ei hebt is zaterdag klussen perfect! Maar wat vervelend dat je man meteen door moet zeg Hopelijk toch nog een kans om je eitje te benutten!
@ Krysjuh, ik heb het syndroom van Ehlers Danlos (erfelijke bindweefselafwijking) waardoor ik flinke bekkeninstabiteit ontwikkel. Daarnaast was ik eigenlijk nog niet compleet hersteld van de bevalling van onze dochter, start in het najaar m'n revalidatie-traject en is de uitslag van de erfelijkheid nog niet bekend.... Maar goed, dan heb ik maar n bord voor m'n kop... Ik kijk positief en op de langere termijn. Dankje voor de voorzichtige felicitatie! @ Barbara, wat naar nog geen duidelijkheid! Heb echt niet dat het een bbz is... En nog heel lang wachten tot 10 juli, niet leuk , heel veel sterkte!
floor32 (32jaar), 3e ronde na vroegtijdige bevalling, nod 13 juli, eerste kindje Ik zou ook graag op de lijst willen. Heb nu deze maand ovutesten en deze wordenduidelijk dus aan de slag met klussen
Ja dat mag. Het was vanwege de suiker. En het insuline prikken waar ik erg tegen opzag. Ik dácht toen ook dat ik daar zo ziek en beroerd van was geworden! Dacht ook nog even van ja, mijn leeftijd en mogelijke risico's die het met zich mee zou brengen? Je en nog een paar dingen eigenlijk, zeg maar de lijst die we hadden gemaakt voor de voors en tegens. En er waren nog meer tegens. Vandaar dus.
Dus 5 dagen van te voren getest, wauw en nu al wat zien! ? Medici pfffffffff. Waarom is het onverantwoord? Lijkt me heerlijk laat die NOD maar gauw komen hihihi
@ Muis, is inderdaad erg vroeg ja... Risico's tja, wellicht weer flinke bi, slecht herstel, subluxaties en scheurtjes en n kindje wat mogelijk aangedaan is. Maar ik ben zelf een ontzettend gelukkig mens ondanks de EDS, dus de laatste tegen valt voor me af. Enige waarom wij twijfelden is zorg voor de andere 2, maar goed we weten dat het tijdelijk is en heb hulp.
Ajeetje en Lindaw: leuk jullie bruiloften in het vooruitzicht! Echt een leuke tijd om dat te plannen en om er mee bezig te zijn trouwjurk/lokatie/honeymoon! Wij zijn ruim een jaar geleden getrouwd, en hebben ontzettend genoten van de dag! Floor32: welkom en succes!! Lucindalice: Ik denk dat ik zaterdagochtend pas ga testen, zodat de teleurstelling niet merken is als ik op mijn werk ben, bovendien heb ik een weekend met familie dit weekend en dan is er in ieder geval gezelligheid als het een negatieve test is (ze weten alleen niets van onze kinderwens) En over dat humeur: had vandaag een zwaar #$% dag op mijn werk en normaal kan ik dat heel goed relativeren maar vandaag ging dat voor geen meter! Ik kwam thuis en ik was heel erg geprikkeld, alles om me heen irriteerde me: hoe mijn man een glas neerzette, hoe hij liep, hoe hij zijn schoenen uitdeed. Pff, ik vond mezelf gewoon overdreven! Heb ook tegen hem gezegd dat ik het niet zo bedoel maar dat ik gewoon gestressd ben vanwege mn naderende NOD. Maar is dat vergelijkbaar met humeur schommelingen die jij hebt?
Lucindalice: knap dat jullie er toch voor zijn gegaan! Gewoon in jezelf geloven en rustig aan doen de eerste weken
@ Stelpie, dat klinkt als een goed plan om dan inderdaad te wachten tot zaterdag. Mijn humeur is (ahum) tegen het onredelijke af....rechts is fout, maar links ook zeg maar...idiote is dat dat alleen richting mn man is , hoewel we zo goed als nooit irritaties hebben naar elkaar en ik hem echt wel heel leuk vind Hopelijk neemt de stress snel voor je af! Moet je nog 2 dagen werken nu?
Ja ik moet nog 2 dagen werken. Hopen op wat normale werksfeer . En ben nu misselijk, maar dat kan ook komen omdat ik door mijn slechte humeur zin had in chips en ik dat al maanden niet meer heb gegeten, dus er natuurlijk te veel van heb gegeten
@ Smnee, je hebt nu toegang @ Stelpie, hoop ook op n betere werksfeer! Gekkie, hele zak chips , maar soms helpt dat Hopelijk is je misselijkheid snel over! (Of niet natuurlijk )
Fijn Smnee! Dankje! Al zit ik nog heel vroeg natuurlijk, pas met n knaller op NOD ga ik juichen denk ik... De komende dagen test ik nog door als m'n temp hoog blijft en de ongi weg..
Tjonge Barbara dus nog onzekerheid Ik hoop dat je snel wat weet, vind ook dat ze je te lang laten wachten hoor !! @Stelpie: Haha wie weet is het straks allemaal te verklaren goed dat je tot zaterdag wacht hoor, 2 daagjes werken is goed af te tellen, maar succes met je humeur @Muis: Tjonge heel verhaal he, maar ik vind als je gevoel goed is dan is het ook goed, jullie moeten erachter staan andere niet he !! Ik wens je alle succes van de wereld !! @Floor: Succes !! Hoe vroeg ben je moeten bevallen de vorige keer? Knap dat je meteen weer probeert echt heel veel succes dat het jullie nu wel gegund is !! @Lucindalice: Hij is nog even naar huis kunnen komen hihi dus hebben het maar even leuk gemaakt haha is wel te vroeg maar hopelijk blijven zaadjes leven tot vrijdag en dan kan ik hem als hij zaterdag terug komt meteen bed in trekken Maar bij jou ook heel verhaal zeg tjonge, maar ik vind dat je gelijk hebt als jij vind dat je het aan kan heeft niemand anders daar wat over te zeggen en komt het vast en zeker goed !! @Lindaw: Leuk dat jullie ook gaan trouwen !! Ik ben ook zo hoor dat ik alles zelf wil doen haha, maar ik ga nog nit trouwen haha. Houdt me vast voor dan Succes in ieder geval met alles !!