@ Marcia, hihi, wat lief! Alleen ik blijf maar onzeker... Net toevallig nog met manlief over gehad of we eerst de huisarts bellen of de vk.... Leuk morgen een festival!!! Waar ga je heen? Lekker feesten . Snap ik goed dat je er toch mee bezig bent, maar wellicht geeft het juist toch wat afleiding. @ Krysjuh, ik haal morgen een cb digi , doe dan morgen en overmorgen een kv en op nod een cb digi...twijfel alleen of ik niet nog n extra pakje kv moet halen... Pffff, hoe onzeker kun je zijn? Ik heb er nu al meer testen doorheen gegooid dan met de vorige 2 zwangerschappen samen! Ja, leuk samen zwanger zijn!! Jij nog even flink klussen dan voor je eitje en dan gauw op roze
Haha lucindalice morgen alleen de cb en dan maandag ha bellen! Dat is genoeg outdoor stereo! Van 13 tot 24 pfff hoop dat ik dat vol ga houden haha maar dan is er wel weer een dag voorbij heb er echt zin in!
Haha idd Lucindalice, ik ben het met Marcia eens, gewoon morgen cb digi en dan maandag huisarts haha, cb mag 4 dagen voor NOD dus kan gerust !! Met dat klussen komt helemaal goed hihi Dankje Marcia veel plezier morgen !!
Goedemorgen Lucinda en Marcia, nou dat bedoelde ik wel ja. Ondertussen heb ik weer een test gedaan: omo-wit. En ik voelde sinds gisteren geen misselijkheid meer enzo, en nu zijn eigenlijk alle kwaaltjes weg???? Wat vóel ik me heerlijkkkkkkkkkkk hahaha. Maar goed dat betekend volgens mij gewoon idd NIET zwanger. En weten jullie, ik heb ook een beginnende koortslip. Meestal krijg ik die voordat ik ongi wordt. Ohhh ik ben heel blij... ja toch wel!!! Mijn suiker is ook nog helemaal niet op orde en het voelt als een tweede kans om toch eens na deze nare ervaring het allemaal te overdenken. Kijk meiden/vrouwen ik heb al 3 levende kids in de leeftijd van 10,5 meid, 15,5 meid en jongen van 17,5 jaar. Dus zit eigenlijk zelf in een heel andere leeftijdsfase. Heb heerlijke tieners maar waarom moet ik dan nog op deze leeftijd een baby hebben? Ik heb een harte wens om zo heerlijk een na alle diepe ellende in mijn leven te gaan genieten. Jullie weten het nog niet, maar ik kom van de 150 kg. en woog de 20ste van deze maand 98 kg. Dus 52 kg afgevallen. En daar zit harte wens nummer 2: slank worden zodat ik weer alles durf te doen wat ik leuk vind en lekker gezond worden staat daarbij op nummer 1. Dus ik ga ervan uit ben niet zwanger, en ga dalijk nog zalm eten enzo hihihi. Niet teveel want ik heb doelen te behalen. Ben heel blij! Maar voor jullie hopen ik snel een rozzzzzzzzzzzze x x x
@ Marcia, tuurlijk hou je dat vol, als het weer maar meewerkt , gewoon gedachten op 0 en lekker feesten maar! @ Krysjuh, haha, medestander met Marcia dus Mooi dat er goed geklust word @ Muis, wat fijn om zo'n positief bericht van je te lezen . Zo te horen ben je eruit meid! Ga voor je doelen!
Help, wat is dit nu weer.... Vanochtend wat roze bloedverlies (zit nu rond eisprong). Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Voor een innestelingsbloeding is dat veel te vroeg volgens mij.....?
Ik ben er over uit Lucinda, en ben zo erg gelukkig. En ook wordt het tijd om mij niet meer te laten bedotten, waar ik eigenlijk al mee bezig was maar nu moet die knoop maar doorgehakt.
@Roze dames, gefeliciteerd!! @Petra82 bij de ovulatie kan ook een druppeltje bloed vrijkomen. @lucindalice, is niet verdrietig hoor dat wij straks stoppen. We hebben een goed leven samen en een babytje zou zeg maar een kersje op de toch al lekkere taart zijn. We willen allebei niet dat het een frustratie word die onze relatie onder druk zet. Ik ben al wat op leeftijd als het op het krijgen van kinderen aan komt en dat heeft toch altijd in mijn achterhoofd mee gespeeld, dus misschien dat ik er daarom zo nuchter over kan zijn...
Thnx smnee, dan maar weer hard aan de klus vandaag... Of heeft dat geen zin en is dat een teken van een kapot ei of zo... Ik heb echt werkelijk geen idee....
Oke fijn meid!! Dat is dan inderdaad een hele mooie en nuchtere instelling en wellicht komt er dan nog spontaan zomaar iets voorbij zonder dat je er mee bezig bent. Geniet van het leven en je 'toch al lekkere taart'
@ Petra, is niet kapot hoor! Je kunt nog klussen, maar normaal is het beste 1 dag voor de eisprong, maar als je eitje langer leeft kan het ook nig wel wat doen hoor
We hebben het zekere voor het onzekere genomen, dus we zijn gister ook al aan de klus geweest, haha.... Nou, nu maar hard duimen.... Thnx allemaal! X
Wat een verhalen weer allemaal! Muis: goed dat je een beslissing hebt genomen en fijn dat positieve bericht van je, klinkt alsof je helemaal achter je besluit staat en er blij mee bent! Lucindalice: duidelijke test hoor, ik zou ook meteen een cb halen! Ajeetje: knap dat je er zo nuchter in staat, en ik duim voor ie dat je je kers op je taart toch mag krijgen!!! Alle dames op roze: gefeliciteerd!!!
Nou het is zaterdag. Ik had gezegd dat ik vanochtend zou testen maar durfde het toch niet. Hele week wel wat sympten gehad maar niet de hele dag door. Soms denk ik dat ik zeker weet dat ik zwanger ben, en dan voel ik weer niets en ben ik ervan overtuigd dat ik het niet ben. Jullie hier ervaring mee met een (vorige) zwangerschap?? Als ik vandaag weer symptomen heb ga ik misschien vanmiddag testen, heb een predictor test voor 4dagen voor nod (ik zit 3 dagen voor). Kent iemand die test? Heb gewoon totaal geen opgezette borsten of pijnlijketepels en dat baart me zorgen