Op het wachtbankje duurt inderdaad lang! @muis: ben blij dat je je beter voelt! @krysje: je moet vandaag aan de klus volgens je banner! @lucinda: al de cg digi in huis gehaald? @ajeetje: ik hoop voor jullie alsnog dat de kers komt!
Dag meiden, Heb mijn IUI met hormonen achter de rug en mag over vier dagen testen. Heb al wat symptomen maar het kan natuurlijk ook net zo goed tussen m'n oren zitten haha. Door spanning heb ik gisterenmiddag en vanochtend getest. Helaas negatief. Morgen weer proberen haha
Van deze kant een beetje stil. haha (gezellig) druk met 2 peuterpubers om me heen. Hier als het goed is een van deze dagen mijn ei. Hebben flink geklust al dus ik bem benieuwd. Vorige maand mn ei gevoeld maar nu nog niks.
Cb digi in tha pocket!!!! Dus maandag op NOD gaan we die doen...vind het toch extreem spannend hoor Heb nog 1kv, 1 z&k en 1action.... Even bedenken of en waarmee ik morgen nog test of dat ik een dagje oversla. Vanochtend op kraambezoek geweest, zo leuk!!! Lees straks even terug en dan reageer ik
Spannend! Hier ook al een cb digital klaar liggen. En nog 1 vd action & nog 1 kv test haha. Wat is een z&k test? Of is dat nou en hele domme vraag haha.
Ik zou ook graag op de lijst willen. 32 jaar, 4e terugplaatsing in de MMM voor 1e kindje. Succes voor allemaal!
Hallo allemaal! Ik ga vanavond naar een feestje waar genoeg gedronken zal worden Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus en twijfel nu best wel of ik moet gaan drinken vanavond... Ik heb geen symptomen tot nu toe, maar toch. Hoe doen jullie dat?
Vanaf het moment waar ik denk of zeker weet mijn eisprong te hebben, drink ik geen alcohol, ik drink sowieso wel zelden maar ik weet dat alcohol bepaalde effecten heeft op je lichaam en bloed dus ik wil het risico niet nemen, ik heb ergens gelezen dat het trouwens slecht is voor de innesteling. Alcohol trouwens niet alleen, ik laat alles vanaf de eisprong dat ik zou moeten laten voor een zwangerschap, maar ja, het is hier ook lastiger om zwanger te geraken dus ik probeer zo weinig mogelijk risico's te nemen En dank je Lucindalice, ik had geen idee
Zou ik ook op de lijst mogen? ik ben in december 2012 met de pil gestopt, en we gaan voor ons 1e kindje bloempje22, 21 jaar , ronde 2 , 1e kindje, NOD 12 juli
Ik ben net begonnen, ik ben bang dat het ook opvalt als ik niets drink. Misschien neem ik 1 glaasje wijn, maar denk helemaal niets
Opzich zou het niets uit moeten maken. In ieder geval heb je in de eerste (4?) weken nog geen bloedband met het kindje. Dus het is net een beetje wat je zelf wilt. Ik heb tijdens mijn laatste menstruatie nog wel een borreltje gehad. Maar veder doe ik het niet...zou me er misschien toch achteraf schuldig onder kunnen voelen als ik dan wel zwanger blijk te zijn. Maar dat is iedereen zijn eigen. Misschien maar als smoesje zeggen (als iemand het op valt dat je geen drank drinkt) dat je een antibioticakuur slikt die niet in combi mag met alcohol....
Ik zit ook een beetje met het alcohol-drinken-probleem. Zelf probeer ik op en na mijn eisprong niets te drinken, tot nu toe is het me volgens mij zonder dat het echt heel erg opviel gelukt. Maar het gaat nog wel lastig worden, vrees ik. Normaal gesproken hou ik erg van een wijntje, en ik drink eigenlijk op elk feestje wel een paar glaasjes. Volgende week komt er weer zo'n feestje, en ik denk dat het dan wel op gaat vallen... Veel zin om er over te gaan liegen heb ik ook niet, dus ik weet nog niet helemaal hoe ik dat op ga lossen...
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (7) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Vrijheid (34 jaar), ronde ?, 3e kindje Flora (24 jaar), ronde 8, 3e mmm, 1e kindje Lucindalice (31 jaar), ronde 0, 3e kindje KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje 2. (4) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Noa86 (26 Jaar), ronde 2, 1e kindje Stelpie (26 jaar), ronde 4, 1e kindje Elvira88 (25 jaar), ronde 4, 1e kindje 3. (5) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Debbie (26 jaar), ronde 6, 1e kindje Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje Erica82 (31 jaar), ronde 1, 2e kindje diaantje88 (24 jaar), ronde 42, 1e kindje 4. (5) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje Muis007 (40 jaar), ronde 1, 5e kindje Roos99 (25 jaar), ronde 2 na vmk, 1e kindje 5. (7) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje Veratjuhh (23 jaar), ronde 2, 1e kindje Tirza50 (22 jaar), ronde 3, 2e kindje 6. (3) : Nahlatje (19 jaar), ronde 4, 1e kindje Smnee (22 jaar), ronde 12, 1e kindje Mirtje87 (26 jaar), ronde 2, 1e kindje 7. (5) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje Babybanjo (? Jaar), ronde 3, 3e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje MissDee (28 jaar), ronde 1, 2e kindje Sunshine92 (21 jaar), ronde ?, 1e kindje 8. (9) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 16, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje MissFlower (26 jaar), ronde 1, 3e kindje In love (29 jaar), ronde 8, 2de kindje Mamavanmenno200 (29 jaar), ronde 6 (3e ronde na vmk), 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar), ronde 20, 2e kindje Antra (30 jaar), ronde 2 , 4e kindje 9. (3) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje Smiekie (25 jaar), ronde 4, 1e kindje Bloesem (32 jaar), ronde 2, 3e kindje 10. (7) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje Lindaw (28 jaar), ronde x 1e kindje Chantallcindy (23 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Liga (25 jaar), ronde 2, 2e kindje Mamamarianne (? jaar), ronde 1, 3de kindje Nanne88 (25 jaar), ronde 3, 1e kindje Mamalucy (24 jaar), 10e ronde in de MMM, 1e kindje 11. (1) : Ponsje (27 jaar), ronde 1, 1e kindje 12. (4) : Madeliefje1987 (26 jaar), ronde 2, 3e kindje Vrauwke (33 jaar), ronde 3, 1e kindje Pocanhontas (30 jaar), ronde 5 , 1e kindje bloempje22 (21 jaar), ronde 2 , 1e kindje 13. (5) : Pineapple (23 jaar), ronde 2, 1e kindje Wondertjeindemaak (24 jaar), ronde 8, 1e kindje Lindalot79 (34 jaar), ronde 5, 1e kindje Chantallie24 (29 jaar), ronde 7, 2e kindje floor32 (32jaar), ronde 3 na vroegtijdige bevalling, 1e kindje 14. (11): Sam4hope (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Toekomstigemams (30 jaar), ronde 16, 1e kindje Cosy (27 jaar), ronde 1, 1e kindje Smurf1985 (27 jaar), ronde 3, 2e kindje Essie28 (22 jaar), ronde 1, 1e kindje Bougainville (20 jaar), ronde 2, 2e kindje Ajeetje (39 jaar), ronde 11, 1e kindje Yv86 (27 jaar), ronde 7, 3de kindje Krysjuh (26 jaar), ronde 2, 1e kindje Hogelinda (? jaar), ronde 1, 2e kindje Petra82 (31 jaar), ronde 6, 2e kindje 15. (3): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Channie32 (34 jaar), ronde 28, 3e kindje Liza1991 (21 jaar), ronde 5, ? kindje Datumloos. (7) : Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Aloha (26 jaar), ronde 6, 2e kindje Yara3626 (29 jaar), 1e ronde na mk, 2e kindje Niicci (23 jaar), ronde 3 (1e na mk), 2e kindje Peace (28 jaar), ronde 1, 2e kindje Snoopy100 (32 jaar), 4e terugplaatsing, 1e kindje Illegaal. (1) NOD 16 juli Barbara1980 (32 jaar), ronde 27, 1e kindje T o t a a l: 87 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(1),ongesteld (1),MMM (8), negatieve test (1), twijfeltest (3), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Ik drink op zich niet zo veel, dus het valt bij mij niet echt op. Ik drink alleen de eerste week van m'n cyclus
Alcohol zou ik zelf niet doen na eisprong, maar nu drink ik toch bijna niet dus dat valt ook niet op. Verder weinig bezig met zwanger worden deze ronde, behalve dan de lijst bijhouden. We hebben flink geklust maar sinds 1,5 week behoorlijk wat aan mijn hoofd waardoor ik er eigenlijk niet mee bezig ben. Geen kwaaltjes, of althans niets wat ik wijd aan een eventuele zwangerschap, en ik realiseerde me net dat mijn NOD er al is over 6 dagen... Al denk ik dat mijn ei later is geweest. Totaal geen testdrang dus we gaan gewoon rustig verder
Help! Ok ik kon het toch niet laten en ik heb vanmiddag getest, had een heeeel klein beetje bloedverlies vanmiddag en daarna test gedaan van predictor early n die was negatief. Kan de bloeding een late innestelingsbloeding zijn geweest? (3 dagen voor nod) En il hoor de hele tijd dat de predictor testen zeer onbetrouwbaar zijn en vaak vals positief aangeven, iemand bekend met vals negatief met deze test? Mijn gedachten zijn een beetje: als ze zo vaak vals positief aangeven dan zal negatief vast dus echt heel er negatief zijn . Maar tegelijk heb ik gewoon wel symptomen gehad deze week. En is het op de dag van innesteling überhaupt wel mogelijk al om hcg in je urine te detecteren? Wil zo graag zekerheid, of is 3 dagen voor nod gewoon echt te vroeg?
Drie dagen voor NOD moet kunnen, al zijn de predictor testen echt onbetrouwbaar. Zelf ben ik bang dat je bloeding je menstruatie betekent... Anders morgen of maandag een kruidvat 2v5 doen? Wel vervelend meis!