Gefeliciteerd Lucindalice!!! Verder is er weer heel veel gezegd, zoveel dat ik niet weet waar ik moet beginnen met reageren. Sorry daarvoor dames, ben er nu weer helemaal bij! Ik heb me eigen eigenlijk een beetje in bescherming genomen. Was er zo ontzettend veel mee bezig de afgelopen week, had er flink stress van. Eerst elke keer dat kleine beetje bloed voor mijn nod en die menstruatiekrampen en daarna had ik testen die op een gegeven moment niet donkerder werden. De test van zaterdag leek namelijk lichter te zijn dan donderdag. Maar ik heb nu zondag en vandaag weer een test gedaan en ik mag nu ook op roze!! Ze zijn donkerder geworden! Heb ook al een paar dagen geen bloed meer bij het afvegen en de menstruatiepijn is ook weg. Heb waarschijnlijk wel een flinke blaasontsteking maar dat had ik bij mijn zoontje ook. Dadelijk eens laten testen bij de huisarts.
Dank je wel Peace en Lucindalice Ik hoop het ook niet. Maar het voelt wel echt zo. Gelukkig zijn er antibiotica kuren die prima met een (beginnende) zwangerschap gaan. Ik had het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook rond de 4/5 weken en ben er ook wel iets gevoeliger voor. Gelukkig is het dan met een kuurtje zo weer over
Ik heb een stijging in m'n temperatuur vorige keer bleef die stabiel en ging die dag erna (10dpo) naar beneden... Word toch hoopvol ineens hihi
Ik lees straks alles even terug. Mijn temp. blijft maar stijgen haha. Gezien zoonlief mijn kv testen verstopt heeft ga ik zo toch alvast nieuwe halen en testen. M'n borsten doen echt heeeel erg veel pijn, dat zegt mij opzich alweer genoeg icm afscheiding, pijn in liezen, flinke pijn onderrug, heel erg moe. Ik vind het erg spannend, maar ook heel eng door de mk..
@Smnee: oeh spannend zeg! Wie weet, hoop het voor je! @Nicci: voor jou is het ook al zo spannend. Ik begrijp je gevoel zo goed. Ik bleek meteen weer zwanger te zijn na mijn miskraam. Durfde alleen de eerste test niet te doen, bang dat mijn lichaam me voor de gek hield. Ik heb het daarna zo spannend gevonden totdat ik 5 weken was omdat het daarvoor met 4,5 week mis is gegaan. Ik vind het zelfs nu nog (na een voldragen zwangerschap) ontzettend spannend. Ik denk dat je er misschien toch anders in staat als je een miskraam hebt meegemaakt.
lucindalice en louise gefeliciteerd!!!!!!!!! ooo lekker genieten ervan!!! spannend niicci... ga voor je duimen!
@niccii: spannend, ik duim voor je! Hier alweer een gevoel dat ik bijna ongi moet worden, net zoals een paar dagen geleden. Gelukkig is het eindelijk juli geworden en hoeven we steeds minder dagen te wachten! En de eerste al op roze! Ik hoop op meer roze deze maand!