Ik zat even in deze lijst te spieken hoe het hier gaat en zag je vraag. Deze site laat goed zien vanaf wanneer er positief getest wordt. Op 8dpo testen van de zwangere vrouwen 32% positief. De rest nog negatief terwijl ze wel zwanger waren. Pregnancy Test Statistics - When To Take A Pregnancy Test | Countdown to Pregnancy
Lucindalice, Louise gefeliciteerd! N88 het streepje is zichtbaar hoor, hopelijk over 2 dagen nog donkerder Hier geen andere klachten als altijd, dus moet nog maar even geduld hebben....
Pfff bolle buik en beetje steken heb ik, veel doorzichtig slijm (sorry voor de info hihi)... ooooo wat maakt je eigen lichaam je gek haha
Hallo allemaal, ik kan er ook bij op de lijst. Tessa, 22 jaar, ronde 4, NOD 5 juli. En nu maar afwachten. Voor de dames die al op roze staan: gefeliciteerd
Ik kan d'r ook bij. Ook net als Tessa mijn nod op vrijdag 5 juli. Dit is ronde 2 na de miskraam. Het wachten is zo moeilijk hihi!
Hoi Hoi, gefeliciteerd voor de gene die op roze staan..! hier nog even geduld hebben.. probeer op mijn lichaam te letten maar is altijd zo lastig.. verwacht gewoon ongesteld te worden maar je weet het nooit.. Succes voor de gene die morgen al mogen testen..!
oh bedankt voor de link! 32% vind ik nog best veel, ik las ook op inet da best veel vrouwen op 8dpo al licht positief testte. En aangezien ik echtttt niet kan wachten...
Ik snap eigenlijk niet hoe je precies moet tellen.. want ik had zaterdag mijn knaltest en zondag was die alweer veel lichter eigenlijk was de streep al bijna weg... Dus is zondag dan 1 dpo?
Ik heb nu ineens sinds een half uurtje steken rechts onderin mijn buik. Nu ik daar over nadenk heb ik dat wel vaker en nooit langer dan 1 dag. Ik ben benieuwd of ik nu toch de ovulatie voel. Dat wordt nog meer klussen
dat had ik ook zaterdag met mijn ovulatie, steken in mijn buik en ook ind e auto als mijn man over een drempel reed deed het echt een beetje pijn.
@muis: Wat een verhaal weer zeg En wat een spanning haha houd je ons op de hoogte?? @Lindalot: Same story here.... heb wel nog geen klachten deze keer maar zit ook pas vanaf vandaag op het wachtbankje Succes ermee!! @MissDee: Ik wist niet dat dat allemaal bij ontpillen kon horen... dat verklaart een hoop van vorige maand haha eens kijken wat mijn lichaam komende 2 weken gaat doen ..... hoop heel hard werken om een fijn "huisje" te creëren voor een aanstaand wondertje hihi maar probeer er minder mee bezig te zijn en voel me ook wel anders en positiever deze keer Wist mn ei nu ook beter en heb nu wel op goede dagen geklust Dus we zulle zien.... @Wien, Tessa en Budgie: Welkom !! @Marcia: nog heel even geduld Succes met wachten
@ de posi testers: Gefeliciteeerdd!!! @n88: ik hoefde niet te turen, zag het gelijk.. ik heb in mijn album een foto gezet van een test van vanmiddag.. donderdag is mijn nod.. zien jullie iets?
Ik denk iets te zien roos! Morgen of overmorgen nog eens testen ! Zou super zijn Essie snap het hoor, had het in het begin ook. Maar elke maand word je realistischer