Daar ben ik het helemaal mee eens! Mijn ongesteldheid is gelukkig weer klaar en weer netjes 5 dagen. Hopelijk duurt de cyclus ook weer gewoon 31 dagen. Zaterdag hebben we de tijd om te klussen!
Is dat zo? Mja.. durf dat toch niet goed sinds de miskraam. Waarschijnlijk ligt het helemaal niet aan wat ik toen at of dronk, maar ik heb me wel een tijdje schuldig gevoeld omdat ik dacht dat het er misschien iets mee te maken had. Dus vooralsnog neem ik het zekere voor het onzekere omdat ik me daar het prettigst bij voel. Maar van die 6 weken had ik niet eerder gehoord.
2 dagen?!!! Ruilen? Da's echt mega-kort! En ik ben ook wel voor een behoorlijk roze lijst deze ronde. Even een andere gekke vraag hoor.. maar per wanneer zijn jullie gaan tellen in rondes? Ik bedoel: we zijn al dik een jaar gestopt met anticonceptie (sinds huwelijk eind april 2012), maar sinds begin dit jaar gaan we er echt voor, dus voor mij geldt dat het toen de 1e ronde was. Inmiddels opnieuw begonnen met tellen na de miskraam omdat ik even niet meer zo'n zin had in 'behangen'. Dit even met het oog op hulp vragen - wanneer ga je naar de ha? Want of je mijn eigen teller aanhoudt of gaat tellen vanaf geen anticonceptie meer, dat scheelt nogal wat! Hoe staan jullie daar in?
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (4) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Noa86 (? Jaar), ronde 2, 1e kindje 2. (1) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 3. (1) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 4. (4) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje 5. (5) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje 6. (0) : 7. (2) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje 8. (4) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 18, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje 9. (1) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje 10. (1) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje 11. (1) : KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje 12. (1) : Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje 13. (0) : 14. (0): 15. (1): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Datumloos. (3) : Smnee (21 jaar), ronde 12, 1e kindje Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Illegaal: T o t a a l: 29 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (2), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Als je de test doet en zwanger bent ben je al 4 wkn zwanger en dan voed het zich nog niet van jou zeg maar En dan de 2 wkn erna ook niet. Heb ik toen van ha gehoord. Maar niet alle ha zeggen hetzelfde :s Ooo maar ik snap je heel goed hoor! Zou ik ook doen!! En je moet doen waar je je goed bij voelt je hebt je nod 1 dag voor de mijne!!
Ik ben in 2011 gestopt. Jaar geprobeerd, mk toen pauze genomen (komt het, dan komt het) en we zijn sinds vorige maand er weer echt voor gegaan. Dus nu is het bij mij ronde 2.
Ah... verklaart dat ook gelijk het mysterie dat wanneer mensen roepen "ik ben zwanger" de teller gelijk op zoveel weken gaat.. ongeacht of de cb 1-2 weken aangeeft? Kijk ik altijd zo raar tegenaan! Heb nog een hoop te leren .. hihi Dank voor jullie antwoord, dames! Niet gek gedacht van mezelf dus. Heb niet zo lang geleden een opmerking gekregen van iemand in de trant van: "ik was al lang bij de ha geweest" vanwege de anticonceptie-stop zeg maar. Vond ik zo raar! Het is logisch dat we op onze leeftijd niet meer zo super vruchtbaar zijn dat we gaten in de condooms maken - dus zonder echt te proberen vind ik dat ook niet eerlijk tegenover de mensen die echt al een jaar (of langer) elke maand gericht gezellig zijn.
Ha cb weet ik niet, maar als je op je nod zwanger test ben je al 2 wkn want rekenen vanaf je 1e dag menstruatie. Geeeen idee wrom dat is haha en dat cb 1-2 wkn aangeeft vink ook zo raar. Is t nu 1 week of 2 weken? Is n groot verschil De ha zal ook vragen hoelang je al bezig bent en dan bedoeld hij echt de maanden achter elkaar dat je er echt mee bezig bent. ach mensen om je heen hebben altijd een mening.. zo verwachten ze ook dat ik 1 dezer dagen zwanger zal worden terwijl ze niet eens ons verhaal weten.. die laat ik lekker lullen Ha niet lullen, maar klussen klussen klussen hahaha
Ik vind het allemaal maar verwarrend hoor.. Ik schat mezelf redelijk intelligent in, maar ben echt een domme doos wat betreft mijn eigen lichaam en zwangerschap in het algemeen. Heb me er ook nooit echt mee bezig gehouden, want ik heb pas later (na mijn 30e) een kinderwens gekregen. Dus nu een beetje een inhaalslag aan het maken En inderdaad, iedereen heeft wel een mening. Ik laat ze maar denken en doe gewoon wat ik denk dat goed is, maar soms vraag ik me toch dingen af. En dan is het mooi dat je hier al die gekke dingen kunt vragen!
Ik wil me hier ook melden.. Na een mooie test vorige week, gister wat bloed verloren wat vannacht heel extreem is geworden. Niicci (23 jaar), 1e ronde na mk (totaal ronde 3), 2e kindje NOD 10 juli
Koffiekoekje, Ze rekenen eerste dag van je laatste ongi als eerste zwangerschapsdag, omdat dat het meest zekere is wat je kan aantonen. Bij iedereen kan je ei op een andere dag in de cyclus springen en bevruchting kan ook nog eens een dag ervoor of na je ei zijn geweest, dus dat rekent te vaag. Eigenlijk wel fijn, want vanaf het moment dat je het weet/getest hebt dan ben je direct rond de 4 weken zwanger. Heb je 1/10e alweer weggestreept
Lastig he? Wij zijn ook al drie jaar met de pil gestopt, maar dit is m'n twaalfde echt gerichte ronde. Wij gaan hierna naar de huisarts, een jaar gericht en daarvoor twee wanneer we willen lijkt me lang zat Aaaah nee sterkte
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (4) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Noa86 (? Jaar), ronde 2, 1e kindje 2. (1) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 3. (1) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 4. (4) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje 5. (5) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje 6. (0) : 7. (2) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje 8. (4) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 18, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje 9. (1) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje 10. (2) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje Niicci (23 jaar), ronde 3 (1e na mk), 2e kindje 11. (1) : KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje 12. (1) : Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje 13. (0) : 14. (0): 15. (1): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Datumloos. (3) : Smnee (21 jaar), ronde 12, 1e kindje Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Illegaal: T o t a a l: 30 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (2), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven