NOD 1 t/m 15 juli 2013

Discussion in 'NOD forum' started by Kinderwens87, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tessa1991

Tessa1991 Niet meer actief

Ja, die MBK gebruik ik ook. Maar nog fijner vind ik Mama Apps Daar kan je werkelijk alles op bijhouden en heb je het ook in een grafiek. Echt een aanrader.

2. MissDee

MissDee Bekend lid

May 22, 2010
    830
    142
    43
    pfffff... ik ben al 80 x naar de wc geweest, blijf roze zien op het wc papiertje....

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Ik denk dat ik toch ongi ga worden. Maar ik wil morgen eerst nog even afwachten voordat ik definitief op rood ga op de lijst.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ik haat roze, sinds vandaag!! Maar ik ga in de negeerstand, it ain't over till it's over!! Dus die testen laat ik nog maar even zitten ;).

5. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Pfff ik zou gister m'n NOD hebben. Nog steeds geen ongi te bekennen. Helaas geeft een test ook geen resultaat... Even afwachten nog... Als ik zaterdag nog niet ongi ben, ga ik weer testen. Ik hou jullie op de hoogte. Wat vinden jullie trouwens van mijn ff kaartje?

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Muis laat ik vooropstellen dat mijn reactie met de beste bedoeling was. Als je dit niet waarderen kan, dan reageer ik gewoon niet meer op je :)

Cupcake misschien kun je volgende ronde gaan tempen, toen kwam ik erachter dat mijn ei springt op de dag van de eerste positieve test. Dat is wat makkelijker rekenen, scheelt weer een hoop stress!

Tessa gefeliciteerd! Geniet ervan :)

7. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Tessa: gefeliciteerd meid!! Leuk dat je slingers had opgehangen!! :)

Dames op rood: sterkte!!

Ik heb ook echt het idee dat er Vanalles gebeurt met mijn lijf. Krampen onderin m'n buik ( anders dan wanneer ik ongesteld moet worden) steken in m'n liezen, bij vlagen misselijk!
    Wat is het toch spannend! Hopelijk houd ook het vol om pas zaterdag te testen! Ik vind het namelijk niet leuk als we na de test (positief of negatief) gelijk moeten gaan werken.

8. MissDee

MissDee Bekend lid

May 22, 2010
    830
    142
    43
    Haha Smnee, jouw avatar :)

Mmmmmmmmmmmmmmmmm :)

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hou er ook wel van hahaha :)

10. MissDee

MissDee Bekend lid

May 22, 2010
    830
    142
    43
    @Peace, 1 dag overtijd en niet testen! Wow wat goed....

Zelfbeheersing zeg ;)

11. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Hihi nou niet helemaal hoor, ik weet niet precies wanneer m'n nod is maar ik denk tussen vandaag en vrijdag!

12. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Ja Miss, ik had wat vraagjes gesteld over je roze (hihih rozeeeee) maar je hebt het constant dus he?
    Wanneer moet je je ongi krijgen dan? Of NOD?

13. MissDee

MissDee Bekend lid

May 22, 2010
    830
    142
    43
    Zondag is mijn NOD :) Maar ja ik kan nu ook gewoon ongesteld worden natuurlijk.... We zullen zien...

Jij nog roze gehad?

14. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Bedankt voor de tips dames!! Ga die eens zoeken en uittesten... Ik heb momenteel enkel fertility friend, is ideaal tijdens tempen :)

15. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Nou nou Smnee... rustig aan maar he?
    Wie zegt dat ik het niet kan waarderen?
    Heb juist gezegd dat ik hierover ging nadenken vandaag??
    Dan had ik wel een snauw gegeven en niet gezegd dat ik erover na zou denken???

Hmmm... maar je mag gewoon niet meer op mij reageren als je dat wilt hoor :)

16. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Maar goed, nu eerst eens mijn reactie op Smnee :)

Ik weet niet hoor, ik heb het dan van de interniste gehoord, van de (vervangende) huisarts, en nu dus van jouw.

Ondertussen heb ik er een dagje over na kunnen denken, en de pijn is eigenlijk helemaal weg van mijn baarmoeder.
    Ja hier en daar nog steken of steekjes.
    Maar voor de rest ben ik fijn tevreden :)
    De rest is er nog wel, dat wel.

Misschien is het wel zo dat het nog van die vmk komt van de tweeling?

Tja Smnee, het zou kunnen maar dan moet ik wel een keertje ongi gaan worden toch?

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb zelf af en toe een cyclus van een dagje of wat, geintje van de natuur. En door stress kun je echt je menstruatie uitstellen. Als jij het los laat zul je zien dat je alsnog gaat menstrueren. Of niet natuurlijk, maar als ik alles zo lees dan denk ik dat je niet zwanger bent. Door een mk raakt je lichaam ook van slag he?
    Al hoop ik dat je natuurlijk zwanger bent...

18. Muis007

Muis007 Niet meer actief

Poeh hey Smnee, ja stress wilt ook rare dingen doen.
    En het loslaten heb ik al gedaan, eigenlijk eerlijk gezegd toen jij het ook nog eens een keer zei.
    Maar heb nog wel allerlei lichamelijke ongemakken?
    Tja... of niet... ik ga gewoon wachten wat de ha ervan vind, en heb het al losgelaten en nu ga ik kijken áls ik een bloedtest krijg wat het is.
    Met negatief kan ik weer door met mijn leven :)
    Met positief ... wil ik even niet aan denken.

19. poppemieke1983

Jul 2, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraagje....normaalgezien is morgen mijn NOD...nu heb ik de laatste 4 dagen last van bruinverlies en soms wat wit slijm met bloeddraadjes.... ik heb daarstraks een test gedaan en die was natuurlijk negatief...heb ik te vroeg getest of kan het alsnog dat ik zwanger ben? Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste zwangerschap heb ik dit totaal niet gehad dat bruinverlies. :(

20. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

Jun 13, 2013
    235
    0
    0
    Essie en cup cake hier ook zelfde nod maar ook had mijn ei pas zondag op maandag nacht (denk ik) volgens banner zou het zondag zijn dus paar uurtjes later maar.... maar jij dag vroeger hé essie of heb je dat altijd? En cupcake weer later vreemde vrouwen lichamen ook he haha als iedereen nu eens het zelfde had haha was stuk makkelijker ;)
    Leuk idee van cadeau essie :)

Missdee innesteling is tog 5 dagen na ei en week voor Nod ??

Tessa gefeliciteerd !!! :D

En tjonge wat hebben er nog veel onzekerheid !! succesallemaal !!

En voor iedereen die op rood is gegaan STERKTE !! :(

En misschien een stomme vraag,maar lf is dat de tijd tussen ei en NOD?

Nou bij mij is alles ok hoor :) Nog geen klachten,geen testdrang alleen maar hoop ;)

Share This Page