oh en ik had nog een vraagje voor jou TESSA ; die mama apps,heet die ook echt zo ? kan hem namelijk niet vinden ik hoor het wel !! alvast bedankt liefs krystle
Innesteling kan tussen 5 en 10 dagen na je ei gebeuren (hangt er vanaf welke site je kijkt) en kan een paar dagen duren/gevoelig zijn, maar je hoeft er niets van te voelen. Vanaf dan ga je HCG aanmaken. LF is idd de periode tussen ei en eerste menstruatie dag.
Gefeliciteerd Tessa! Erg duidelijk die test! Ik zou het ook meteen vertellen tegen mijn hubbie als ik positief zou testen.... zoiets zou ik niet voor me kunnen houden
Gefeliciteerd tessa!!! mijn buik is al 2 dagen opgezet met wat steekjes.. nog steeks veel slijm.. kan dat innestelling zijn?? Nog paar dagen en dan kan ik testen whoehoe! Maar ik denk dat de meesten het niet meer kunnen afwachten tot de jod ,)
Ohhh ik ben zo zenuwachtig!!! Morgen is mijn Nod nergens echt last van , alleen rare steekjes plopjes in liezen en net wat slijm afscheiding... Pffffffff hihih
Kan je 3 dagen na je ei al last hebben van zwangerschapskwaaltjes..met name steekjes, buikpijn af en toe en veel slijm?
Graag gedaan hoor! Essie, 3 Dagen na je ei is echt te vroeg. Dan is je eicel namelijk nog opweg naar je baarmoeder (al dan niet berucht) en maakt je lichaam nog geen zwangerschapshormonen aan. Dus als je zeker weet dat je 3 dagen geleden je eisprong hebt gehad (en niet eerder) zijn het geen innestteling/ zwangerschapskwaaltjes die je voelt... sorry, gun het je heel erg hoor!
ja he dat dacht ik al..ja ik weet zeker dat ik 29ste mijn lh piek had dus dan kan het niet de innesteling zijn..echt raar is dit misschien komt het nog door het ontpillen.
Ik heb de app WomanLog trouwens! Prima app. Ik heb de gratis versie. De betaalde had voor mij geen interessante extra's.
Tijdens de innesteling zou je wat krampjes kunnen voelen in je baarmoeder, maar 10% van de vrouwen voelt dit (!) Dus maak je niet druk als je niets voelt. Daarna gaat je lichaam HCG aanmaken wat zich dan per 1,5 a 2 dagen verdubbelt. Als je een gemiddelde cyclus hebt (28 dagen, eisprong dag 14) zou je eitje zich een week voor NOD ingenesteld kunnen hebben. Pas daarna kun je wat gaan merken... uiteraard is het menselijklichaam geen fijn afgestelde machine en is ook geen cyclus het zelfde.... Maar besef wel goed dat de meeste vrouwen als eerste merken dat ze zwanger zijn omdat ze niet ongesteld worden... niet omdat ze kwaaltjes hebben...
Pfff morgen is het zo ver. Zojuist toch getest, trok t niet haha. Heb hartstikke veel gedronken en geplast en m.i. Zie ik een heeeeeeeeeel licht streepje ( na heel veel turen) Ik hooooop zo! Hopen jullie met mij mee
Het hoeft niet alleen het ontpillen te zijn hoor, ik gebruik al 14 jaar geen pil meer en voel ook vanalles. Na de eisprong komt er progesteron vrij en die zorgt voor veel kwaaltjes en net als bij hcg hoeft niet iedere vrouw daar wat van te voelen en kan het ook ervan af hangen hoeveel progesteron aanwezig is.
Die symptomen hier boven lijken meer op een eisprong... en als jij de 29e je lh piek hebt gehad... als ik het goed begrepen heb kan het dan nog 48 uur duren tot je ei springt...
okee want zaterdag had ik enorm last van steken en opgeblazen gevoel toen had ik ook mijn knaller, zondag helemaal nergens last van toen had ik weer getest en toen was dat streepje al helemaal weg..