@ blike1987: gefeliciteerd! Ik heb een vraagje.. Volgende week (woe) is mijn NOD.. Maar de vorige keer werd ik pas op donderdag ongesteld aan het einde van de dag. Maar de ovu test was positief op dinsdag tot woensdag... Wanneer zouden jullie gaan testen?
Joh... balen!! Hoop alsnog op goed nieuws voor je, maar je kent je eigen lichaam waarschijnlijk goed genoeg. Knuffel...
Haay jaa ik had mijn knaller op zaterdag en zondag was het streepje al heel licht. Dus ik ga ervan uit dat zondag me eisprong is geweest. Lf is inderdaad de tijd tussen de eisprong en de nod en die moet minimaal 10 dagen zijn. Mijn innesteling moet dan donderdag of vrijdag zijn. Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben heel raar is dat, over een week ga ik testen.
Dames ik mag op rozzz !!! Alle roze dames gefeliciteerd!!!! Wachtende dames niet al te veel op focussen dan komt zkkr goed ( just relaxed) Rode dames volgende ronde is van jullie zet em op!!!!
Wat heerlijk N88, wat een supertest! Geniet jij er ook van en je dag kan niet meer stuk Je hebt gelijk niet teveel op focussen, ga eens afleiding zoeken, deed net ook al heb alle 5 de pups gewassen. Ga wel even mijn fiets onderbrengen in de schuur want die heeft vannacht de hele nacht in de regen gestaan. Mijn tassen zijn zeker kletsnat nu. Droog vanzelf wel weer op.
Dankje muis, Om eerlijk te zijn deze maand had k helemaal niet verwacht, k was misselijk dacht gelijkt zal wel niet ben echt een aansteller heb waarschijnelijk iets verkeerds gegeten. We hebben met klussen ook niet echt bij nagedacht, we hadden zelfs 3 dagen voor me ei geklusd dus niet teveel mee bezig zijn.
Blike en N88: gefeliciteerd! Lekker genieten! Ik mag op rood, kan er verder niets anders van maken. Op naar de volgende ronde en volgens mijn pendels moet dat een hele goede ronde zijn!
Blike en N88 GEFELICITEERD!! Hier raar gevoel in de buik. Sinds zaterdag eigenlijk al. Gewoon vreemd, opgeblazen gevoel. Af en toe ook van die "plopjes". En gisteravond had ik wat steekjes links onderin mijn buik. Ik dacht dat ik zaterdag mijn eisprong had, maar misschien was dit gisteren. Naja, in ieder geval wel flink geklust de afgelopen week. Elke keer 1 of 2 dagen ertussen gehouden! En nu op het wachtbankje....
Wow, wat is er veel geschreven! @ Smnee, ja tempen zou ik idd kunnen doen, vind het alleen zo'n gedoe haha. @ Tessa: gefeliciteerd! duidelijke test! @ app; ik heb de p-tracker op mn mob, werkt goed. @ zwangeren: gefeli! @ meiden op rood: jammer, volgende ronde gaat het raak zijn @ hier; heb vandaag weer vruchtbaar slijm, geen idee of mijn ei dan nog komt of al is geweest...vanavond het maar weer gezellig maken
Twee zwanger vandaag! Gefeliciflapstaart! Hogelinda die klachten heb ik hier ook. Vind het erg lastig, want als ik terug kijk inde zw app had ik dat vorige maand ook... Maar ook in de zwangerschap. De steken in mijn lies trekken ook door mijn rechterbeen in. Bah wordt nu al gek haha moet nog een week voor ik een vroege test kan doen...