@Krysjuh: zo te lezen zitten we in ongeveer hetzelfde schuitje. Ik weet dat ik eigenlijk ook nog niets zou kunnen merken (hoewel ik niet exact weet wanneer mijn ei is geweest), maar toch voel ik van alles. Ik probeer het echt te negeren, maar dat is wel erg lastig. Ik voel steekjes in mijn buik, maar die vind ik toch vrij hoog zitten. Mijn lichaam is vast een leuk spel met me aan het spelen Ik heb trouwens nog helemaal geen testen in huis. Had er alleen nog eentje liggen die tot september vorig jaar houdbaar was, niet zo handig dus Heb een paar jaar geleden een keer getest toen mijn menstruatie uit bleef, maar toen was er niets aan de hand. Mijn leeftijd mag ook nog wel op de lijst, ik ben 25.
Goedemorgen dames, heb bloed geprikt. Ennn hoogstwaarschijnlijk mórgen al uitslag! Eindelijk dan zekerheid, en dan is het afgelopen met wel/niet gezeur Oja, mijn suiker is op orde Ben ik heel erg blij mee Valt niet mee om te spuiten in je eigen lichaam.
Het is nu toch nog te vroeg om te testen en morgen met boodschappen doen ga ik er zeker een paar inslaan hoor haha. Ik had me echt voorgenomen om niet vroeg te gaan testen, maar ik vrees met grote vrezen Morgen maar die van het Kruidvat halen en ook van CB. Spannend Muis, maar morgen eindelijk duidelijkheid voor je!
Hey dames, de test van vorige week was na mijn idee wel een foutieve test (vond hem al zo vroeg posi), maar nu heb ik wel een mooi bettouwbaar streepje! Dus, ik mag op roze!! En nu heeeeel hard duimen voor een plakbeeb!
Wat een roze al trouwens! Dames gefeliciteerd! Alle dames die ongi zijn, ik hoop dat het bij jullie de volgende ronde raak ik!
Dat weet ik niet eigenlijk. Wel dat sommige meiden de bloeding verwarren met een menstruatie, dus het zou zeker kunnen
Mn temp zakte vanmorgen een tiende... Iemand bemoedigende woorden voor me? ik ga morgen testen, als hij niet ontzettend gekelderd is in ieder geval
Niici gefeliciteerd!! En dat zo snel na wat er afgelopen maand is gebeurd. Wat goed! Iedereen bedankt voor de felicitaties voor mn nieuwe baan. Gisteren een drukke dag gehad dus niet veel meer gelezen maar man wat wordt er veel geschreven hier Dames op roze: gefeliciteerd! Dames op rood: bah volgende keer beter