Niicci, hoe is het? Vloei je nog veel? Ik las ergens iets over dat je een echo gaat laten maken om te kijken of het definitief is? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
@ Niicci: wat treurig ik hoop voor jullie dat het snel raak is van een mooi plakbeebje! @ koffiekoekje: over wanneer je telt qua rondes: wij tellen sinds het stoppen met de pil. Dat is namelijk ook meteen het moment dat we 'er voor gingen'. Inmiddels ben ik ook in maanden gaan tellen, omdat rondes bij mij niet zo veel zeggen: ik zit in ronde 3, maar ben al wel bijna 8 maanden bezig. Omdat mijn cyclus steeds langer werd zijn we eind april, dus na een halfjaar, naar de huisarts gegaan. Bij ons is het mmm-balletje nu aan het rollen Als ik niet aan de pil zou zijn geweest, maar we bijvoorbeeld condoom zouden gebruiken, zou ik de eerste ronde zonder condoom aanhouden als startpunt voor het tellen van je rondes
Ja ik krijg nog echo, om te controleren of alles schoon is, of dat er een kleine kans van geluk zou zijn en dat er nog een kloppend hartje is. Maar mijn testen lopen duidelijk af, dus een kloppend hartje gaan we niet zien.. Het gaat nog steeds niet veel beter, ik heb verder geen pijn gehad van de miskraam (gelukkig), alleen m'n gevoel.. Ik weet momenteel niet wat ik moet voelen, en ik kan het nog niet bevatten.. Het was nog heel pril, maar ik voel me er verschrikkelijk onder.. Ik vloei nog wel, vannacht niet veel, maar meestal wordt het weer erger als je gaat bewegen.. Dus afwachten hoe het vandaag gaat.
Nou! Pff.. kan me voorstellen dat je dan niet in rondes denkt inderdaad. Wat vervelend zeg! Wel 'fijn' dat het balletje is gaan rollen in ieder geval en dat je niet te horen hebt gekregen dat je het nog maar even aan moet zien. Bah.. het is ook niet eerlijk allemaal he? De één is spontaan (ongewenst) zwanger en de ander moet er zoveel moeite voor doen (en dan heb ik het niet over mezelf hoor). Mijn zwager en zijn vrouw bijvoorbeeld kunnen ook geen kinderen krijgen. Alle ins en outs weet ik niet, want ze willen er niet over praten - maar ik weet wel dat het aan beide partners ligt. Helaas is het ook zo dat mijn schoonzusje een flinke meid is om het zo maar te zeggen, en daardoor krijgen ze niet de hulp die ze nodig hebben. (zou je zeggen: val dan af.. maar dat is nog niet zo makkelijk wanneer je echt heel zwaar bent, en ik heb het niet over 10 kg ofzo(wat op zich al moeilijk genoeg is)). Het sneue is dat de vrouw van haar broer nog flinker is en die is nu weer zwanger van haar 2e kindje.. soms is het niet eerlijk. Zouden ook fantastische ouders zijn. Heel verdrietig allemaal.
ik kan alleen maar zeggen: gooi het eruit. Heb zelf heel wat afgehuild en dat lucht echt op. En chocola. En heel veel knuffels van je vent. Goed voor jezelf zorgen! En je mag hier echt om rouwen hoor! Ik weet nog dat ik mezelf echt een dramaqueen vond omdat ik er zo'n moeite mee had, maar voor mij was het echt een wezenlijk verlies, ook al was het nog pril. Ik had steeds het idee dat anderen vonden dat ik aan het overdrijven was (heb het bijvoorbeeld aan schoonouders en 2 vriendinnen verteld) en dacht dat ze vonden dat het 'niets' was omdat het wel vaker voor komt. Maar ik was er stiekem kapot van. Pas toen ik mezelf toestond om te rouwen, ging ik me beter voelen. In ieder geval een hele dikke knuffel van mij!
Nicci sterkte!!! Hopelijk snel een plakbeeb... Dat gevoel ken ik wel hoor. Heb ook met 8 weken een mk gehad en das echt heel heftig, ook al was het nog maar kort. Het is wel zo dat je na een zw vruchtbaarder bent, dus hopelijk deze ronde weer een roze test...
hi nicci, Balen meis! hopelijk stopt t vloeien bij jou ook snel! ikzelf ben nog steeds aan t vloeien. Nu 1,5 hier Bij mij was t zaterdags begonnen en de donderdag erop (afgelopen donderdag) had ik mn curretage omdat t alleen bloed was wat afkwam en ik niet weer 2 maanden wilde rondlopen met een miskraam die niet wilde afkomen. Ik vloei alleen nog heeeeeeeel erg licht gelukkig. @ tellen: ik ben gaan tellen vanaf t moment dat mn eerste cycles was geweest nadat mn mirena eruit gegaan was. En de cyclessesn waarbij we daadwerkelijk bezig zijn geweest. Had afgelopen feb namelijk een cyste moeten laten verwijderen in mn eierstok. Deze 2 maanden heb ik ook niet meegerekend (de maand ervoor dat we erachter kwamen, en de maand erna toen ik nog aan t helen was). Die eerste maand na de cycles na mn operatie was t ook gelijk raak. Helaas bleek t dan ook mis te zijn. Bij 10 weken hebben ze t definitief gemaakt dat t mis was. Hopelijk deze ronde veel roze en allemaal plakkerts!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (4) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Noa86 (? Jaar), ronde 2, 1e kindje 2. (1) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 3. (1) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 4. (4) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje 5. (5) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje 6. (0) : 7. (2) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje 8. (4) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 18, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje 9. (2) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje Smiekie (25 jaar), ronde 4, 1e kindje 10. (2) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje Niicci (23 jaar), ronde 3 (1e na mk), 2e kindje 11. (1) : KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje 12. (1) : Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje 13. (0) : 14. (0): 15. (1): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Datumloos. (4) : Smnee (21 jaar), ronde 12, 1e kindje Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Aloha (26 jaar), ronde 6, 2e kindje Illegaal: T o t a a l: 32 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0),MMM (2), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
heb mijzelf en smiekie erop gezet. hopelijk vind je dat niet vervelend kinderwens? gewoon aangeven hoor dan blijf ik eraf haha Ik schuif dus ook hier aan. op naar een roze lijst meiden!
Eigenlijk wilden we een wandeling over de hei maken, maar we vinden het koud buiten en volgens mij gaat het zo regenen. Dus wie weet belanden we lekker warm in bed!
Hoi dames mag ik erbij? mamalucy, 24 jaar, eerste kindje, 10e ronde in de MMM, nod datum onbekend ik begin deze ronde met een nieuwe dosering clomid dus het is even afwachten hoe dit gaat lopen. Volgende week al eerste meting gelukkig!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (4) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Noa86 (? Jaar), ronde 2, 1e kindje 2. (1) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 3. (1) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje 4. (4) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje 5. (5) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje 6. (0) : 7. (2) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje 8. (4) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 18, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje 9. (2) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje Smiekie (25 jaar), ronde 4, 1e kindje 10. (2) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje Niicci (23 jaar), ronde 3 (1e na mk), 2e kindje 11. (1) : KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje 12. (1) : Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje 13. (0) : 14. (0): 15. (1): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Datumloos. (5) : Smnee (21 jaar), ronde 12, 1e kindje Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Aloha (26 jaar), ronde 6, 2e kindje Mamalucy (24 jaar), 10e ronde in de MMM, 1e kindje Illegaal: T o t a a l: 33 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0),MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Meiden, ik ga het toch maar vragen. (ben nog best nieuw in dit hele zwanger-worden gebeuren) Maar wat betekent MMM? Ik kon het nergens vinden...