Gefeliciteerd NIICI! plakken plakken plakken beeb!!!! ik duim voor je! smnee spannend! Ik duim trouwens voor iedereen! Dat iedereen maar op rose mag komen te staan!
Daar raak je aan gewend. En helaas wordt het geduld soms op de proef gesteld en moet je proberen niet al te veel te focussen. Er is meer in het leven! De dingen gebeuren, zoals ze gebeuren en daar heb je zelf weinig invloed op! Er mee bezig zijn met iets wat je graag wil is gezond. Maar probeer ook realistisch te blijven. Heeft mij in ieder geval wel geholpen na 2 jaar!
helaas ik mag op rood... iedereen die nog moet wachten succes met testen ik zal duimen iedereen op rood hopelijk volgende ronde roze! groetjes
Hoi meiden/vrouwen, Ben eigenlijk na het prikken (bloedtest voor uitslag wel/niet zwanger) even afgeleid door wat andere dingen maar sinds mijn dutje (ja ben zo moe) ben ik aan het piekeren geslagen. Morgenochtend bel ik gewoon naar de ha om te vragen over de uitslag. Ik word er eigenlijk best toch wel zenuwachtig van? Waarom? Weet ik niet zo goed, want het is allebei toch goed? Misschien is het meer dat al ben ik nu 5 dagen overtijd ... dat ik zit te denken aan wat hier is gezegd dat ik mezelf wél zwanger kan denken? :S Wat een rotmiddag, en ben ook nog eens emotioneel! Er gaat zoveel door mij heen, ook omdat er veel gaande is om mij heen. Blijde gebeurtenissen maar ook verdrietige gebeurtenissen. En ik weet het allemaal niet zo goed meer eigenlijk. Want mijn partner die zei gisteravond met emotie van écht willen, dat ie graag een kindje zou willen hebben. Vandaag heb ik hem écht duidelijk gemaakt dat als ik morgen niet zwanger blijk te zijn, dat ik niet meer wil. Maar telkens weer verander ik van gedachten. Dat kan toch ook niet goed zijn dan? Heb teveel meegemaakt en wil voorlopig even rust. Misschien is het een idee als het niet zo is dat we een pauze inlassen en later nog eens erover gaan praten ofzo? Sorry hoor voor mijn gejammer maar moet het even kwijt. Ben hier pas komen wonen en ben alleen.
@Muis helemaal goed zeker voor jezelf opkomen !! Ik hoop dat je morgen rust krijgt en duidelijkheid !! @MissDee dat is lief, dankje !! @Essie ik ook 6 haha die 4 heb ik nog extra gehaald whahaha erg hé dus helemaal zelf schuitje we houden elkaar op de hoogte en kijken wie als eerste gaat testen haha want gister dacht ik na het typen mmm misschien op z'n vroegst de 12 omdat dan werkend begint en ik hoop dat m'n ventje er bij is.....maar wachten wel tot volgende week Die droom is niet leuk hopelijk test je gewoon positief en is obsessie voorbij ik duim voor je !! Ik heb er 2 van etos maar omdat ik niemand hier iets erover zag zetten was ik er niet gerust op, kruitvat is niet in de buurt dus heb nu nog 2 gewone van cb extra vroeg en 2 digitale van cb haha schaam schaam @wien idd ik probeer het ook te negeren en zie het wel nu vandaag gaat het al wat beter alleen die steken rond mijn liezen blijven wat aanhouden... maar heb net wat minder nieuws gehad dus ben daar heel erg mee bezig en probeer daar juist afleiding voor te vinden dus denk dat ik nu helemaal niet mee bezig ben maar weet het ook echt niet of het gewoon een spelletje is.... ik vertrouw gewoon op mijn pendel Ga je ook geen testen halen dan? oh haha lees net van wel hihi succes iig !! Ik had voorgenomen niet van te voren testen maar vrees ook ervoor haha @bougainville dan zou het echt innesteling kunnen zijn hoor, op internet staat ene voelt het wel en andere niet.... succes en nog even afwachten... @nicci: gefeliciteerd !! Duim mee voor een plakbeebje @smnee sorry heb nog geen ervaring met tempen... succes met de test morgen Duim ook voor jou !! @inlove hoop het voor je !x @hogelinda ja stom hé dat wachtbankje !! jij ook succes ermee !! @ajeetje haha wat een toeval hopelijk is het een goed voorteken !! Voor de rode dames succes volgende ronde !!
hier nog steeds geen teken van een aankomende menstruatie. Ik heb wel veel last van witte afscheiding
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Juli 2013 ♥ 1. (7) : Kris81 (32 jaar), ronde 5, 1e kindje CynthiaB (31 jaar), ronde 3, 2e kindje Amelien (26 jaar), ronde 1, 1e kindje Vrijheid (34 jaar), ronde ?, 3e kindje Flora (24 jaar), ronde 8, 3e mmm, 1e kindje Lucindalice (31 jaar), ronde 0, 3e kindje KleineRoe (26 jaar), ronde 6, 1e kindje 2. (4) : Annemoon (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Noa86 (26 Jaar), ronde 2, 1e kindje Stelpie (26 jaar), ronde 4, 1e kindje Elvira88 (25 jaar), ronde 4, 1e kindje 3. (5) : Leetske (33 jaar), ronde 8, 1e kindje Debbie (26 jaar), ronde 6, 1e kindje Nathje (34 jaar), ronde 9, 1e kindje Erica82 (31 jaar), ronde 1, 2e kindje diaantje88 (24 jaar), ronde 42, 1e kindje 4. (5) : Kinderwens87 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 15, 1e kindje Arma86 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje Muis007 (40 jaar), ronde 1, 5e kindje Roos99 (25 jaar), ronde 2 na vmk, 1e kindje 5. (9) : Blike1987 (26 jaar), ronde 2, 2e kindje Peetraa (31 jaar), ronde 4, 1e kindje Louise88 (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Whoppie (31 jaar), ronde 2, 2e kindje Ambie80 (32 jaar), ronde 24, 1e kindje Veratjuhh (23 jaar), ronde 2, 1e kindje Tirza50 (22 jaar), ronde 3, 2e kindje Tessa1991 (22 jaar), ronde 4, 1e kindje Budgie (? jaar), ronde 2 na mk, ? kindje 6. (4) : Nahlatje (19 jaar), ronde 4, 1e kindje Smnee (22 jaar), ronde 12, 1e kindje Mirtje87 (26 jaar), ronde 2, 1e kindje MevrouwX (34 jaar), ronde 10, 1e kindje 7. (7) : Memmie1986 (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Billie85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje Babybanjo (? Jaar), ronde 3, 3e kindje Jesj ( 30 jaar), ronde 8, 3e kindje MissDee (28 jaar), ronde 1, 2e kindje Sunshine92 (21 jaar), ronde ?, 1e kindje Ikje (29 jaar), ronde ?, 1e kindje 8. (9) : N88 (25 jaar), ronde 3, 2e kindje Sharissa87 (25 jaar), ronde 16, 1e kindje Lovelyme (25 jaar), ronde 4, 2e kindje Koffiekoekje (34 jaar), ronde 2, 1e kindje MissFlower (26 jaar), ronde 1, 3e kindje In love (29 jaar), ronde 8, 2de kindje Mamavanmenno200 (29 jaar), ronde 6 (3e ronde na vmk), 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar), ronde 20, 2e kindje Antra (30 jaar), ronde 2 , 4e kindje 9. (4) : Marcia85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje Smiekie (25 jaar), ronde 4, 1e kindje Bloesem (32 jaar), ronde 2, 3e kindje meesje84 (29 jaar), ronde 7, 1e kindje 10. (7) : DazzlinRose (30 jaar), ronde 3, 1e kindje Lindaw (28 jaar), ronde x 1e kindje Chantallcindy (23 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Liga (25 jaar), ronde 2, 2e kindje Mamamarianne (? jaar), ronde 1, 3de kindje Nanne88 (25 jaar), ronde 3, 1e kindje Mamalucy (24 jaar), 10e ronde in de MMM, 1e kindje 11. (2) : Ponsje (27 jaar), ronde 1, 1e kindje Madeliefje1987 (26 jaar), ronde 2, 3e kindje 12. (4) : Vrauwke (33 jaar), ronde 3, 1e kindje Pocanhontas (30 jaar), ronde 5 , 1e kindje bloempje22 (21 jaar), ronde 2 , 1e kindje Aloha (26 jaar), ronde 6, 2e kindje 13. (8) : Pineapple (23 jaar), ronde 2, 1e kindje Wondertjeindemaak (24 jaar), ronde 8, 1e kindje Lindalot79 (34 jaar), ronde 5, 1e kindje Chantallie24 (29 jaar), ronde 7, 2e kindje floor32 (32jaar), ronde 3 na vroegtijdige bevalling, 1e kindje Leah (28 jaar), ronde 1, 3e kindje Wien046 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje Ryanne1991 (22 jaar), ronde 3, 1e kindje 14. (11): Sam4hope (26 jaar), ronde 3, 2e kindje Toekomstigemams (30 jaar), ronde 16, 1e kindje Cosy (27 jaar), ronde 1, 1e kindje Smurf1985 (27 jaar), ronde 3, 2e kindje Essie28 (22 jaar), ronde 1, 1e kindje Bougainville (20 jaar), ronde 1, 2e kindje Yv86 (27 jaar), ronde 7, 3de kindje Krysjuh (26 jaar), ronde 2, 1e kindje Hogelinda (24 jaar), ronde 1, 2e kindje Petra82 (31 jaar), ronde 6, 2e kindje Cupcake10 (29 jaar), ronde 6, 1e kindje 15. (4): Neve (27 jaar), ronde 2, 1e kindje Channie32 (34 jaar), ronde 28, 3e kindje Liza1991 (21 jaar), ronde 5, ? kindje Snoopy100 (32 jaar), 4e terugplaatsing, 1e kindje Datumloos. (5) : Maria87 (25 jaar), ronde 3 (8e maand), 1e kindje Yinxy (29 jaar), ronde 7 (1e na mk), 1e kindje Yara3626 (29 jaar), 1e ronde na mk, 2e kindje Niicci (23 jaar), ronde 3 (1e na mk), 2e kindje Peace (28 jaar), ronde 1, 2e kindje Illegaal. (1) NOD 16 juli Barbara1980 (32 jaar), ronde 27, 1e kindje NOD onbekend Ajeetje (39 jaar), ronde 11, 1e kindje T o t a a l: 96 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, NOD, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(7),ongesteld (14),MMM (8), negatieve test (9), twijfeltest (6), cyclus van slag (2), vlindertje, niets doorgegeven
Hier gister wat lichtroze bij het vegen (2x) en vandaag in de ochtend alleen een keer wat bruin bij het vegen. Heb ook af en toe een branderig gevoel (of steekjes ofzo) in m'n borsten en links/rechts v m'n onderbuik. Door de ernstige mate v nieuwsgierigheid vandaag maar eens getest met de kruidvat 2v5...helaas negatief. Wacht nu rustig m'n menstruatie af..volgende ronde weer nieuwe kansen.. @Muis007 Wat spannend allemaal! Morgen hang je zeker al om 8u aan de telefoon hihih. Hoop het beste voor jullie. Ben zeer benieuwd naar de uitslag. En de rest die nog wacht op hun NOD... Heel veel succes met wachten. Op naar de positieve test!
Ja zeker spannend allemaal, ja! 08.00 uur hang ik gelijk aan de foon hihihi. Das lief, dannk je wel. Ja ik ook, als ik het weet kom ik het gelijk hier delen: posi of nega.
Ik heb een vals lichaam! Het heeft me zo enorm voor de gek gehouden de afgelopen dagen :x. Jullie raden het al... Ik mag op rood . Gefeliciteerd voor de roze dames onder ons! Voor de rest, tot in het augustustopic .
Jammer zeg !! Ik ben nu ook alweer bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt pffff de hele tijd wat anders denken is ook wat he :x Maar heel veel succes in de volgende ronde !!
Nou, wij zijn toch wel de oudste dames ongeveer in de groep, nou is mijn vraag of je een laatbloeier bent net als ik? Of dacht je bijvoorbeeld eerst niet kindjes te willen maar nu toch? Als je het niet wilt beantwoorden dan snap ik dat ook hoor. Ik heb bijvoorbeeld nu 'pas' de ware gevonden.
Ik ben ook bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Toch gewoon maar afwachten he. Vandaag te horen gekregen dat ze toch gaan proberen op mijn werk of ik een vast contract kan krijgen. Ik zou er eigenlijk uit liggen na drie jaar en had daar ook echt op gerekend, maar dat wordt misschien wel anders. Ik wil hier absoluut geen jaren meer blijven werken, aangezien mbo voldoende is en ik een universitaire bachelor heb, maar een tijdje nog erbij zou wel lekker zijn. Weggaan kan altijd nog he.