Manlief wilde zelf al eerder gaan, maar ik wilde een jaar afwachten. Hij vind het wel lastig, hij is bang dat 'de fout' bij hem ligt. (Wat klinkt dat naar zeg) dus ik ben zeer benieuwd, of de huisarts überhaupt iets wil doen, en wat dan. Ik ben bang dat de huisarts ons wegstuurt omdat we nog best jong zijn, maar goed dat is afwachten.
Wat vervelend. Succes maandag en gewoon op je strepen blijven staan hoor. Een brutaal mens heeft de halve wereld X
Vanmorgen zo ontzettend misselijk en gevoelige borsten/tepels dat ik toch maar getest heb en hier het resultaat Mag dus op roze
ik denk dat iedereen als t niet lukt denkt dat de fout bij zichzelf ligt... maar wat MissDee ook zegt: op je strepen blijven staan!!
Hallo dames, vergewet tussen alle krampjes, twijfels, opgezette boops en misselijkheid niet te genieten van het weer!!! Hier nog drie dagen voor ik ga testen. Ben benieuwd, heb er eigenlijk niet zoveel vertoruwen in, maar we zullen zien. Je weet het toch nooit. Alles kan betekenen dat... maar niets zegt iets in de wereld van het zwanger worden.
Lovelyme gefeliciteerd!!!!!! super zeg, de lijst kan wel wat rose gebruiken!! stuur wat hcg deze kant op haha
ik mag op rood Roze meiden: GEFELICITEERD ! Geniet er van Rode meiden: Succes in de volgende ronde. Meiden op het wachtbankje: Ik hoop dat er bij jullie nog veel roze bij komt! Succes met wachten
Woehooee! Gelukkig weer wat zwangeren erbij! VAN HARTE GEFELICITEERD! En voor de meiden die op rood staan... Balen!!! Hopen dat de rode duivels snel weer verdwijnen en jullie volop voor een nieuwe ronde kunnen gaan!! Hier nog steeds wat vage klachtjes. Maar gelukkig kan ik mijn gedachten aardig verzetten. Dat was afgelopen week wel anders... Nog even wachten tot ik kan testen. Rot wachtbankje.. Hij zit ook helemaal niet lekker, dat bankje! Hahaha! Meiden succes!!! En geniet van het mooie weer!
@arma: wat jammer ik zie het streepje ook!! Bel maandag anders naar de huisarts als je nog niet ongi bent ! Sommige mensen maken te weinig HCG aan maar zijn toch zwanger ! Succes iig ! @wien: zoek eens ff na je bent volgens mij wettelijk pas verplicht je baas pas met 4,5 maand in te lichten eerder hoeft niet.... en gewoon aan jezelf denken als je zwanger bent is vaste baan wel fijn zeker nu in deze tijd.... succes!! @MissDee: wat super !! Gefeliciteerd !! geniet er lekker van !! @marcia: spannend, houdt ons op de hoogte !! @smnee: balen zeg, houdt ons idd op de hoogte !! Hou oud zijn jullie dan als ik vragen mag? En idd op je strepen staan jullie beslissen he !! Succes !! @lovelyme: gefeliciteerd !! Geniet ervan !! @floor32: idd lekker genieten en nog even afwachten, ik nog 5 dagen hihi ik ga nu ook genieten @antra: jammer en succes in de volgende ronde lief voor het succes wensen !! ik word wel blij van dat roze als ik m'n ogen net open doe ik heb wel wat kwaaltjes maar wacht wel gewoon af ik ga opstaan, poetsen en douche en dan komen vrienden op bezoek dit weekend dus zal lekker snel voorbij zijn Voor iedereen geniet lekker van het weer en weekend !!
Gefeliciteerd zwangere! Hier nog iemand op een wachtbankje,maar tot nu toe eigelijk helemaal geen last van. Ik zie het wel.(zeg ik nu dapper)
Krysjuh; ik ben 22 en man is 26 Mrsdee en marcia; ik ga ook op m'n strepen staan, maar ik haal van te voren altijd allerlei problemen in m'n hoofd. Ik houd jullie op de hoogte
Gefeliciteerd alle zwangeren! Ik heb vandaag gelukkig wat afleiding woensdag ga ik testen. Ik heb helemaal geen klachten.
Weer terug van vakantie en ik zie dat er al 9 meiden op roze staan Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoeveel dames nog volgen hier verloopt mijn cyclus zoals normaal ook, heb alleen een paar dagen een vaag krampgevoel in mijn buik en ik denk eigenlijk dat mijn cyclus korter is (zit zo tussen de 30-35 dagen). ben benieuwd