snap er niks van.. vriendin wou een test voor mij halen dus dacht doe eerst nog even tampon in en kijken of er nog bloed aan komt en dat was zo en ook wat meer maar er komt niks als ik geen tampon in heb?? raar hoor maar denk dat het toch wel voor 99% zeker is dat mijn ongi komt al heb ik dit nog niet eerder mee gemaakt
Jeetje, wat een rood opeens. Hier nog een paar daagjes wachten. Tot nu toe weinig veranderingen, alleen af en toe last van overgevoelige tepels....Normaal nooit last van Misschien donderdag testen, want dan zijn vl en ik beide vrij.
Ondanks mijn rare cyclus heb ik toch een stemmetje in mijn achterhoofd die zegt dat het best eens raak kan zijn...
De huisarts is met vakantie tot over twee weken. De vervangende arts wil ons niet helpen ivm terugkomende afspraken. Nog een ronde zelf proberen verdomme
Dames het is nu officieel dat ik op rose mag haha ik ben zo blijjjj echt ongelooflijk blij! Wat moet ik nu doen? Moet ik de dokter bellen?
Ha Essie, gefeliciteerd! SUPER Hihi, onwerkelijk he. Geniet ervan. Ik heb zelf een weekje na de positieve test de dokter gebeld. Die vond het niet nodig dat ik langskwam, alles is verder oké met mij. Kies een verloskundigenpraktijk bij jouw in de buurt en die kan je bellen voor een afspraak. Ik heb mijn 1e echo gepland in de 9e week Succes!
Ooh wat veel rood, jammer dames! Ben niet heel actief geweest. Zit nu 2 dagen na mn nod maar nog niks aan de hand. Wel pijnlijke borsten maar geen krampen. Ben grieperig dus voel me vreselijk. En dan dat wachten... Pfffff... Niks aan!
Ja het is zo onwerkelijk dit was mijn grootste wens maar ik besef het gewoon nog niet! Ik ben ook zo raar. Ik ga na mijn nod(zondag) de verloskundige bellen. wat gebeurd er dan tijdens je 1ste echo
vind het heel jammer voor de dames die op rood staan echt waar ik gun iedereen dit gevoel. Hoop voor jullie dat het de volgende ronde raak zal zijn en dat jullie worden blij gemaakt met een wondertje..
Gefeliciteerd Essie! Hier nu ineens pijnlijke borsten en dat heb ik de afgelopen maanden altijd voordat ik ongesteld word. Afwachten dus maar wat er gaat gebeuren.
Ben ook super benieuwd, sommige mensen wachten tot de bevalling nou ik niet hoor. Ik wil het meteen weten zodra het te zien is! Nee joh die pendels kloppen vaak niet hoor. ik gun het jullie ook echt van harte!