Let dan wel op of t er nog staat, is digitale test met batterijtje.. Ik had ene gedaan met indicator +- 24 uur later was t scherm leeg (batterij waarschijnlijk leeg en uitgevallen..)
Nou idd, waarschijnlijk verkeerde eerste menstru dag gepakt(bruin ipv. Rood) en de cyclus te kort aangegeven. Dus ja enerzijds spannend, maar lijf voelt gewoon als er ieder moment ren menstru begint. Wachten.....
Ik mag op rood. Sterkte allemaal met het zwanger worden meiden!! En de rest die al goed nieuws heeft neergezet: ontzettend gefeliciteerd!!
@ Ajeetje. moeilijk te zeggen.. misschien zijn ovulatietesten een idee voor je? dat je dan wat zekerder bent van je nod? dus niet alleen om het klussen te timen, maar ook om voor jezelf een wat zekere nod te hebben ( dat telt fijner af dan denken dat je miss al overtijd bent enz) @ smnee. Ja snap ik, maar soms kan het ookal met een belafspraak en doen ze direct een verwijzing, scheelt weer op de wachtlijst bij fertiliteit.. O zie nu aan je banner dat je dag 1 bent.. even verderlezen..hmmz ongi dus.. naja wel duidelijkheid! laat je het horen hoe je gesprek met de ha ging? grrrr lees nu dat huisarts op vakantie is! wat ongelooflijk balen!!! @inlove bijna nod! spannend! @hogelinda. spannend! Ik test meestal alleen en dan als hij positief is doen we samen een cb na x aantal dagen. @essie. nou duidelijk! ik vermoed een snelle innesteling of iets vroeger ei! want hij is wel heel erg duidelijk voor 6 dagen voor ei gefeliciteerd! @floor32. whaha ja ik herken het humeur wel hormonster! @krysjuh. geen idee.. ik zal het wel even overleggen met de arts of dat kwaad kan. better safe then sorry. @bloempje22. wat balen! succes volgende ronde! @wien. jammer! @eetje. welkom! @babybunny86. een innestelingsbloeding kan het hele eerste kwartaal nog naar buiten komen. het blijft dan in je baarmoeder tot het naar buiten gewerkt word. en de hoogte van je hcg is van veel dingen afhankelijk, oa van je basis hcg. @ikje. ook spannend! @billie85. balen meid!
Dacht ga maar eens een testje wagen .. 4 dagen voor nod maar negatief. Misschien te vroeg, ga er maar vanuit dat m'n lichaam me in de maling neemt ..
@aloha Ik zit vandaag op mijn NOD nog niks te bekennen hier..ook geen krampen.. Hoe is het met jou? @smnee Balen dat de ha op vakantie is... Kreeg net geen hap door mijn keel met de lunch we zitten alweer op de helft van de dag yeeeehhh
whahaha in love! Spannend! Je hebt nog niet getest?? Hier beetje buikpijn, maar dat kan hier ook ongi betekenen dus zegt mij echt niets! donderdag of vrijdag nod ( korte lf) dus we gaan het meemaken
Hahaha, de spanningen stijgen hier zeg! Essie: Woooow gefeliciteerde meid!! En jeetje, je hebt dezelfde NOD als mij, en nu al positief! Ik moet zo om je berichtjes lachen! Zo hyper! Je blijdschap spat van het scherm! Ik weet nog dat ik bij mijn eerste net zoals jou reageerde hier (ander account). En ik stond door de kamer te schreeuwen en te springen en ik heb de zwangerschapstest wel 1000x gepakt op die dag. Heerlijk is dat he!! Smnee: Oh meid, ik heb zo met je te doen! Zet je na een jaar eindelijk die moeilijke stap om de dokter te bellen, is hij met vakantie!! Vreselijk! Ik hoop van harte voor jullie dat dit een teken is en de volgende ronde toch spontaan raak is...!! En meiden, zullen we proberen om de laatste paar NODagen met roze in te gaan kleuren? Vind deze lijst echt veel te rood. Bah!!! Hier nog steeds op het wachtbankje. Ik mag vrijdag pas testen van mezelf, en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd of mij dat gaat lukken. Heb er zelf best vertrouwen in gek genoeg. Terwijl ik wel super nieuwsgierig ben, want heb best wel wat rare klachtjes. Zo zijn bijvoorbeeld ook mijn tepels een stuk groter. Er is echt een stukje bruin bij aangekomen. En dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook........... Geduld geduld en nog eens geduld. Ik heb inmiddels 6 testen in huis...
Bij mij is de test weer negatief.. Nog wel steeds veel last van mijn borsten en liezen, erg misselijk en moe, en last van mijn darmen. Maar dat zal een deze dagen ook wel over gaan..
hihi nee nog niet.. ik denk morgen ochten. nu een beetje zeurderige onderbuik.. maar verder nergens last van
@aloha Nee nog niet getest wacht altijd na NOD, vind witte testen te moeilijk zit je nog met onzekerheid..en in verleden vaak gehad dat ik teste en 5 min later ongi werd.. eerst deze dag overleven dan heb ik een beetje hoop.. Bij mij maakt de buikpijn ook niet uit..kan bij mij ook twee kanten dan op. Maar bij ongi heb ik wel meer krampen buikpijn is nu beetje zeurderig. Spannend jij ook bijna je NOD... hoelang is je LF? @Niccii neeeeee sterkte! Balen lindalot te vroeg ongi