NOD 1 t/m 15 juli 2013

Discussion in 'NOD forum' started by Kinderwens87, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nanne88

Nanne88 Actief lid

Jun 24, 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een negatieve test..
    Cb deed er erg lang over...

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

@memmie
    Ben benieuwd naar je test van vanavond!

@kriskras
    Hopelijk zeggen de klachten iets!! :D

@liga
    Het kan nog..ik testte bij mn dochter ook pas laat positief!

@poppemieke
    Zo al 8 dagen overtijd! Welke test heb je gebruikt?

Hier nog niet ongesteld...zaterdag mn nod. Denk dat ik ongesteld word. Maar dam weet ik in ieder geval wel dat mn cyclus redelijk gemiddeld is.

3. Chaymi

Chaymi Actief lid

Jun 24, 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super teleurgesteld :(... 2 dagen te vroeg ongi geworden...

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik kan straks denk ik op rood,heb het eerste roze verlies al gespot.

Verder denk ik dat ik een verkeerde berekening heb gemaakt :)
    Dit is niet mijn 3e ronde,maar mijn 2e.. ik heb de eerste ronde meegeteld waarin ik stopte met de pil,maar die moet je niet mee tellen toch?

Pff.. ik wil zo graag een klein wondertje erbij.. en ik ben al zo gezegend met een pakketje geluk! Maar ik heb nog meer liefde over..

5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd dan maar :D Ben benieuwd of ik je vervolg nog tegenkom.

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! Onze kindjes zijn net zo oud zie ik ;) En wij ook haha

7. In love

In love Actief lid

Feb 27, 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel meiden overtijd maar negatieve testen....

Balen chaymi te vroeg...

Jammer smurf!

Spannend krystuh vandaag ook testen

Oh ja aloha je moet nog voor de mri, stom van mij, hopelijk kun je het inderdaad afzeggen.

Hier plas op gevangen wel meer zeurderige buik dan gisteren maar komt misschien dat ik er nu meer op let, ben vrij. Maar nog geen bekende ongi krampen, steeds meer steken in lies en zere onder rug had ik alleen tijdens zw schap, ga mijn dag bolplanten zodat ik genoeg afleiding heb

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

Jun 6, 2013
    3,850
    1,075
    113
    Hoi dames ik zag wat negatieve testen staan, hopelijk was het te vroeg en testen jullie alsnog positief!

En dames op rood: op naar de volgende ronde en gebruik ovulatie testen dat scheelt echt veel!

Hier: nu begint de misselijkheid echt op te komen en ik voel soort balletje in me buik lijkt het wel gisteravond en nu een beetje trekkerig gevoel.

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

Mar 10, 2012
    3,669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook nega pfff

10. poppemieke1983

Jul 2, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte de testen van KV (2voor 5 euro) Ik heb wel een week geleden bruinverlies gehad (heel miniem). Zou ik dan een late eisprong hebben gehad of ben ik gewoon nog aan het ontpillen? (gebruikte nuvaring)

11. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

Jun 4, 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik moet echt op de zwarte lijst komen bij de kruidvat haha;) zaterdag m'n nod pas maar zondag maandag dinsdag en vandaag al getest.. Heel dom want je weet gewoon dat het streepje er niet komt te staan maar ergens hoop ik dan weer stiekem dat het er toch staat. Nog niks te zien maarja ik zit vandaag ook pas op 10dpo dus ik weet dat ik mij niet druk moet gaan maken. Ik heb nu de laatste test in beheer van m'n vriend gegeven en ik mag niet eerder testen als zaterdag heb ik met hem afgesproken. Ik moet mij echt minder druk maken maar omdat m'n cyclus 38 is duurt het voor mijn gevoel elke keer eeuwen voordat m'n eisprong er is en wanneer ik kan gaan testen. Volgens m'n moeder raken er veel meiden zwanger tijdens de vakantie. Dus als het niet raak is dan maar lekker relaxen op vakantie.

12. kriskras86

kriskras86 Actief lid

Jul 3, 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Wanneer is je NOD? En is dit de 1e ronde na stoppen? Kan je zo snel ff niet terugvinden in de lijst. Toen ik zo'n anderhalf jaar geleden stopte met de Nuvaring duurde het ook even voor mijn cyclus weer normaler was. Eerste keer na stoppen geloof ik wel ruim 40 dagen...

13. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Ik gebruikte ook nuvaring en het ontpillen valt me zwaar tot nu toe. Ieder maand bijna twee en halve week gammel. En iedere x andere symptomen. Weet niet hoe jij het ervaart? Is voor mij iig een achtbaanrit vol emoties en gevoelens!!

Weet niet of er meer mensen een reactie op nuvaring hebben.

Maar ben ook al zo lang aan pil/ring dat ik niet meer weet hoe normaal ongesteld zijn voelde!!

14. poppemieke1983

Jul 2, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL

Mijn NOD was dinsdag 2juli. Het is de eerste maand dat we aan het proberen zijn dus het zal daar wel aan liggen! :(
    Maar dat verklaart dat bruinverlies niet vorige week.... Ik zal maar afwachten. Hoop alleen dat ze snel komen dat we aan ronde 2 kunnen beginnen.

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

Mar 3, 2011
    1,334
    8
    38
    Noord-Holland
    ahhh zo balen smurf :( meestal wordt de maand niet berekend wanneer je stopt met de pil..

haha ryanne.. wel goed dat je vriend het in beheer heeft. kan hij wel wachten?? ;)

vandaag ben ik leeg.. alleen me buik nog steeds maar verder niets! ben ook zooo moe en heb totaal geen contentratie!!! ook beetje chaggie.. pfff laat alsjeblieft me ongi maar komen. het liefst vandaag al want heb van het weekend een feest op het strand!
    mocht ik van het weekend nog niet ongi zijn, zal ik zondag nog maar een testje er aan wagen denk ik..

16. kriskras86

kriskras86 Actief lid

Jul 3, 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Ik was ook erg emotioneel van de Nuvaring, troep vond ik het, maar dat geldt ook de pil. Ik had bij de Nuvaring ook wel eens bruinverlies tussendoor en na het stoppen erg lang dat het niet/ nauwelijks doorzette met wat licht verlies. Na overleg HA bleek dit normaal, maar hoop toch voor positief nieuws bij je...

17. poppemieke1983

Jul 2, 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lindalot79

Tot nu toe was ik heel tevreden van de nuvaring...veel beter dan de pil wat mij betreft!
    Alleen nu is het wat lastig dat ik niet weet hoelang mijn cyclus is en ik word zot van dat wachten!!! Ik heb ook totaal geen zwangerschapssymptomen noch het gevoel dat mijn MS zich ieder moment zullen gaan aanmelden dus ik vermoed dat ik nog laaaaaaaaaang mag wachten op die verdomde duiveltjes!

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

Sep 12, 2012
    1,163
    0
    36
    Ik mag op rood! Op naar ronde 12 :(

19. Ig86

Ig86 Lid

Jul 10, 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een beetje laat misschien, maar ik wil graag ook nog op de lijst gezet worden.

NOD 6 juli, vanochtend tweede negatieve test gehad, maar nog geen spoor van mijn ongi. Dus wordt nu helemaal gek van mezelf. Vorige rondes dacht ik ook allerlei symptomen te hebben (misselijk, buikkrampen etc.), maar was dus niet zo. Nu al paar dagen last van mn borsten en dit had ik vorige keren niet, zou het nu wel zo zijn??? Jammer dat wachten zo lang duurt...

Ig86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje

Cyclus: 34 (ontpillen) - 32 - 32 - ???

20. Ikje84

Ikje84 Lid

Jun 30, 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Hier opnieuw een negatieve test maar ook gen menstruatie terwijl dat toch echt gisteren/vannacht zou moeten komen.

Heb pijnlijke borsten en het zeurt al een paar dagen wat in mijn onderbuik maar niets echt ergs ofzo....

Share This Page